KLASIK - GAMBAR KEMALANGAN KENDERAAN ZAMAN DULU-DULU (17 GAMBAR)
Home » » KLASIK - GAMBAR KEMALANGAN KENDERAAN ZAMAN DULU-DULU (17 GAMBAR)

KLASIK - GAMBAR KEMALANGAN KENDERAAN ZAMAN DULU-DULU (17 GAMBAR)

20 Dec 2012 16 Comments
Gambar di ambil ketika zaman permulaan kenderaan bermotor mula digunakan. Pada waktu ini kenderaan mempunyai kelajuan purata 30 batu sejam. Tak sangka pada kelajuan yang dibawah tahap AES seperti ini kemalangan masih nampak teruk.







Laporan asal ILTWMT

16 comments:

  1. patut r AES kena pasang kat kawasan 30km/jam

    ReplyDelete
  2. klasik . tapi .. agaknye dulu2 nye keta tak mcm skang ade airbag ngan material pon tak sama ..

    ReplyDelete
  3. Cantiknya lensa camera kan . Clear habis

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah,lg clear daripada camera biase..
      agak2 die pakai camera ape ehh??
      zaman dlu DSLR x power lg...

      Delete
    2. dia pakai kamera zaman dlu yg flash dia bunyik macam meletop bile amek gmba..poomm!!

      Delete
    3. ko ni keje menipu je an! mana ada bunyi pom! bunyi standard kamera lah.....adehhhh..nk nipu pun agak2 lah. ko ingt kiteorg ni KANAK2 KE WEH!!!

      Delete
  4. kalau 30batu sejam mcm 50km sejam lah. impak momentum lg sbb kebanyakan kete2 dulu besi padu. lebeh kurang je.

    ReplyDelete
  5. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=534482119903083&set=a.466720566679239.113836.100000239003679&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    ReplyDelete
  6. 30kmh? tp nmpak mcm sume kne smash hulk je. haha. tui!

    ReplyDelete
  7. 30 batu sejam laju ab admin ku........kalo ditukarkan dalam kilometer dekat 50 kilometer sejam ab admin ku.......memang laju la....tu yang jadi hancur teruk tu

    ReplyDelete
  8. Tak sangka betul..

    ReplyDelete
  9. Yg pasti Islam tak cipta teknologi keta ni

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri