OMG : Pemain Bola Sepak Malaysia Bergambar Bogel? (2 Gambar)
Home » » OMG : Pemain Bola Sepak Malaysia Bergambar Bogel? (2 Gambar)

OMG : Pemain Bola Sepak Malaysia Bergambar Bogel? (2 Gambar)

21 Comments
Pemain bola sepak bergambar bogel? Biar betul! Tak akanlah dia sanggup berbuat demikian. Menerusi Murai.com.my, pemain bola Negeri Sembilan Shakir Ali dikatakan sudah berani bergambar panas dalam sesi fotografi.



21 comments:

  1. biar betull......aduyaii.....
    mmang betul kata Rock...berhati2...ada yg memerhatiii...hahahahaha

    ReplyDelete
  2. nape x tgkap smpi bawah nmpk skali ..nak tengok anu dya ..besak ke tdak ..pakwe i punya ..hitam ckit ..nak tengok ..admin post lg dasyat punya taw ..please ..nak tengok konek dya ..:(

    ReplyDelete
  3. ok la tu ansem apo .... dah namo nya generasi Y

    ReplyDelete
  4. lelaki aurat had pusat.. tu pon nk jadi masalah.. padahal pompuan tak di kira cm tu hahaha.. public2

    ReplyDelete
  5. Minta maaf kalian. Sila selidik dahulu sebelum mengambil tindakan. Jangan menuduh dan mengeluarkan statement yg tak betul. This message go special to thw blogger. Please do some homework. Thank you! Oh fyi gambar ini ketika SA masih menjadi pemain pasukan Kedah.

    ReplyDelete
  6. Minta maaf kalian. Sila selidik dahulu sebelum mengambil tindakan. Jangan menuduh dan mengeluarkan statement yg tak betul. This message go special to thw blogger. Please do some homework. Thank you! Oh fyi gambar ini ketika SA masih menjadi pemain pasukan Kedah.

    ReplyDelete
  7. ape yg peliknya .. bogel ape ? tak pakai baju kira bogel ke ? adoi ..

    ReplyDelete
  8. lah.. tak pakai baju je pun.. igtkan bogel.. -_-

    ReplyDelete
  9. Admin ni nk cte hot aje. Tapi bahan tulisan langsung tak bermutu. Lawak2 la jugak.tp setence2 hal ko kne ambil kira jugak. Tunjuk sket ko tu blogger yg ade iQ tinggi.

    ReplyDelete
  10. main pon macam haram...pasing tonggang langgang...nk amik gambar macam superstar....hampehhhhhh

    ReplyDelete
  11. kima pnya admin..makan babi

    ReplyDelete
  12. nie sparuh bogel laa..

    ReplyDelete
  13. Bila la koorang nak taubat ni...bulan puasa ni..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri