SADIS : Kisah Kejam Aisyah Dirogol Di Kilang Gula (Gambar)
Home » » SADIS : Kisah Kejam Aisyah Dirogol Di Kilang Gula (Gambar)

SADIS : Kisah Kejam Aisyah Dirogol Di Kilang Gula (Gambar)

11 Dec 2012 30 Comments

Kisah ini diceritakan dari seorang gadis Sunni (Ahli Sunnah wal Jama’ah) bernama Aisyah di sebuah Hospital di Istanbul Turki. Maklumat lengkap dari salah seorang saksi hidup yang selamat.

Tarikh: 15 – 28 Jun 2011
Lokasi: Kilang Gula Jisr Al-Shughour, Syria Utara, bandar Sunni, 20km dari Turki, sempadan Syria.

Pada tarikh 14 Jun, pasukan Basyar mengelilingi Jisr Al-Shughour dengan formasi 3000 tentera dan 300 kereta kebal, untuk menyerbu bandar pada keesokan harinya, iaitu tarikh 15 Jun.

Berita terkini dari bandar tersebut adalah, hampir 30 orang dibunuh dan dikuburkan di Kilang Gula kemudian di atasnya dilapisi simen. Hari berikutnya sehingga 28 Jun, berita mengenai peristiwa di Jisr Al-Shughour disembunyikan dari dunia.

Berita tersebut mula bocor selepas 13 hari kemudian iaitu pada 28 Jun, ketika tentera Assad meninggalkan kota itu untuk menyerbu bandar lain.

Pada hari Jumaat tarikh 17 Jun 2011, para jeneral Assad membunuh lebih kurang 30 pemuda dan menguburkannya di Kilang Gula, lalu melapisinya dengan simen. Tapi ketika malam tiba, para jeneral itu tiada tempat yang lebih baik untuk tidur kecuali Kilang Gula ini, sehingga mereka memutuskan untuk menggunakannya sebagai markas semasa operasi serangan ke atas bandar.

Untuk menghidupkan suasana, sebuah idea sadis melintas di benak para jeneral itu. Mereka ingin beberapa budak Sunni telanjang untuk hiburan! Mereka memerintahkan menangkap gadis-gadis tercantik di bandar termasuk Aisyah dan seramai lebih kurang 20 orang gadis.

“Pertama kali kami memasuki kilang, kami ditelanjangi dan menjadi sasaran gangguan dan pemukulan, kemudian para jeneral itu memerintahkan tenteranya untuk berhenti memukul kerana mereka ingin menikmati daging putih bersih kami,” kata Aisyah.

“Selepas beberapa hari, saya pasrah tentang perkosaan tersebut. Sudah menjadi sebahagian daripada hidup saya. Tapi jika menggunakan tubuh saya pun untuk menyiapkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam serta menghidangkan teh dan kopi, sekurang-kurangnya mereka memakaikan sehelai baju di tubuh saya. Saya benci menjadi budak telanjang. Saya hanya berharap mereka menutupi tubuh saya, “kata Aisyah.

“Gangguan ditujukan pada Aisyah. Maka ketika para jeneral itu kembali dari peperangan, mereka memerintahkan kami berbaris dan menjilat kasut booth mereka sampai bersih sebagai rasa terima kasih kepada mereka. Mereka bilang, mereka akan membunuh pemberontak dan melindungi kami dari pemerkosaan. Mereka biasa mengatakan, “Aisyah ….... Kemari. Jilati booth ku “,” Aisyah …...Bawa kopiku “,” Aisyah …... Siapa Allah-mu sekarang? “Dan hal-hal sangat buruk yang lain,” kata Aisyah.

“Saya sudah tahu apa yang akan berlaku sejak diberitahu bahawa yang ditangkap adalah gadis-gadis cantik yang muda. Tapi saya tidak pernah tahu mereka memilih kami kerana nama kami sehingga keesokan harinya apabila mereka mula memanggil kami semua sebagai Aisyah dan mengganggu kami dengan pelbagai cara. Barulah kami faham apa yang mereka inginkan “kata Aisyah.

“Hari pertama dia menyuntik sesuatu ke kaki saya sehingga kami tidak mampu berdiri. Saya berharap dia membunuh saya saja malam itu, namun mereka tidak pernah menyuntik kami lagi.”

“Pada hari ke-3 mereka membunuh salah seorang gadis yang melawan salah seorang tentera itu. Mereka memotong putingnya kerana dia menentangnya. Lalu kami tahu dari perbincangan para tentera itu bahawa mereka memperkosanya kemudian membunuhnya dan menguburnya bersama ‘yang lain’ di bawah kilang! supaya dapat menakutkan para gadis agar tidak ada lagi yang berfikir untuk menentangnya, “kata saksi mata yang selamat.

“Kami takut, kami membahagiakan mereka, dan kami memuaskan seksual mereka walaupun di depan orang ramai. Mereka ‘main’ dengan kami bahkan di atas meja apabila mereka sedang merancang bagaimana memindahkan tank-tank mereka untuk menghancurkan bandar kami. Satu-satunya yang biasa membuat kami selesa adalah apabila kami memasak untuk mereka. Tentu saja kami dilarang saling berbicara ataupun saling berjumpa. Tapi kami menikmati makanan enak sejak kami memasaknya, “kata Aisyah.

“Selepas hari ke-10 mereka bangun dan hilang begitu saja. Kami telanjang. Kami sendirian di kilang. Kami tidak berani melarikan diri. Kami tidak berani bertanya apakah kami sudah boleh berbual atau tidak. Kami benar-benar takut. Lalu beberapa lelaki dari kampung kami datang dan menyelamatkan kami “kata Aisyah.

“Alhamdulillah, saya telah keguguran dan dapat berjalan lebih baik sekarang.< Saya masih ingat wajah-wajah mereka, nama-nama mereka dan bandar-bandar asal mereka. Saya bersumpah akan membalas dendam. Hanya abang saya yang tahu cerita keseluruhannya yang tidak mungkin saya paparkan kepada keluarga saya kerana mereka tidak akan lagi mengiktiraf saya sebagai anak mereka setelah orang Syiah memperkosa saya. Tidak ada lelaki akan berkahwin dengan saya kerana saya seorang budak.

Saya akan cuba menukar nama saya dan tidak akan ada seorang pun mengenali saya, “kata Aisyah Diterjemahkan dari sumber arrahmah

30 comments:

  1. Subhanallah. Allah ya rahman ya rahim.... berilah pembalasan trhadap puak syiah yg kejam...

    ReplyDelete
  2. "Aisyah …... Siapa Allah-mu sekarang?“

    Tggu saja pmbalasan dr Allah SWT di Akhirat esk whai puak Syiah yg kjam..

    ReplyDelete
  3. Ini sengketa politik, bukan mazhab... Bashar mmg syiah alawi tp difatwakan sesat oleh syiah imamiyah. Lihat saja populasi penduduk syria, sunni 74%, syiah hanya 13% saja. Xkan syiah yg terlampau sikit jumlahnya mampu menentang penduduk sunni yg ramai. Ini bermakna dlm kerajaan Bashar ada juga sunni dan wahabi. Jadi yg rogol tu mungkin juga org sunni atau wahabi atau syiah alawi.. Baca or study dulu sblm keluarkan kenyataan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol2....jgn main tuduh je...kang x pasal2 kite dpt share gak nnti....shiah ade 27 group...hanya 1 group yg betul...yg ikut ahlulbayt nabi muhammad....iaitu shia jaafari atau immamiyah..allahuakhbar,!!!!!

      Delete
  4. Ini sengketa politik, bukan mazhab... Bashar mmg syiah alawi tp difatwakan sesat oleh syiah imamiyah. Lihat saja populasi penduduk syria, sunni 74%, syiah hanya 13% saja. Xkan syiah yg terlampau sikit jumlahnya mampu menentang penduduk sunni yg ramai. Ini bermakna dlm kerajaan Bashar ada juga sunni dan wahabi. Jadi yg rogol tu mungkin juga org sunni atau wahabi atau syiah alawi.. Baca or study dulu sblm keluarkan kenyataan..

    ReplyDelete
  5. Ini sengketa politik, bukan mazhab... Bashar mmg syiah alawi tp difatwakan sesat oleh syiah imamiyah. Lihat saja populasi penduduk syria, sunni 74%, syiah hanya 13% saja. Xkan syiah yg terlampau sikit jumlahnya mampu menentang penduduk sunni yg ramai. Ini bermakna dlm kerajaan Bashar ada juga sunni dan wahabi. Jadi yg rogol tu mungkin juga org sunni atau wahabi atau syiah alawi.. Baca or study dulu sblm keluarkan kenyataan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau cam pegang mazhab syiah aje??

      Delete
    2. Ckp mcm tu pun syiah ke? Lembab la otak ko

      Delete
    3. ya ckp mcm 2 mmng mcm syiah..
      ko syiah la ni kan..

      Delete
    4. semoga kita dijauhkan dari ajaran syiah..aminnn

      Delete
    5. Farrali.. syoh.. syoh.. ko tu syiah! Gi jauh-jauh!

      Delete
  6. mmg lah sengketa politik..tp xde mazhab lain selain syiah yg mempersoalkan siapa tuhan kita..kita sedia tahu syiah adalah kategori murtad..sbb Abdullah bin Ubai pernah mengaku nabi dan Ali itu tuhan..nauzubillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu sebab aku suruh study... Alawi yg mengaku syiah mmg difatwakan sesat oleh syiah imamiyah sbb mengaku Ali sbgi tuhan.. Tp syiah imamiyah plak ada ulama sunni al azhar kata boleh berpegang kpd syiah imamiyah sbb syahadah masih sama mcm kita.. Haii... Fitnah akhir zaman.

      Delete

  7. Saya Ingin kongsikan pada anda bagaimana tarik income RM38,798 Sebulan secara Konsisten melalui Internet..Cepat Download free kat sini ya http://www.kuasainternet.com/hop.php?ref=RahsiaRM370K

    ReplyDelete
  8. Setahu dan setakat pembelajaran saya dengan beberapa ustaz dan kursus anjuran jabatan2 agama Islam negeri (terutama Kelantan dan Kedah), selagi bernama Syiah x mungkin kita boleh bersama dengan mereka. Syiah hampir menyerupai Islam tp bukan Islam. Syiah dan Islam berbeza tapi hampir sama. apa pun yg berlaku, Syiah dan Islam bukan satu sebaliknya dua perkara yg berbeza. Banyak perkara yg mereka pegang berlawanan dengan apa yg kita pegang. Malah rukun Iman Ahlussunnah berbeza dengan rukun Iman mereka. So , kalau ada yg kata bole berpegang kpd pegangan Syiah waima Imamiyah (kononnya yg paling hampir dengan Islam) sekalipun, dah mcm x kena tempatnya. Marilah kita bersama2 berselawat ke atas junjungan besar kita Rasullullah saw dan berdoa utk kesejahteraan para ahli keluarga,sahabat2 baginda terutama Saidina Abu Bakar, Saidina Umar dan Saidina Uthman. Insyaallah. Amin... =)

    ReplyDelete
  9. syiah adalah sesat,,mereka tidak layak berbicara tentang agama islam, perlukah kita berbincang dgn golongan celaka seperti mereka,

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesat mcm mne bro?...gua x pas subject islam..hahha

      Delete
  10. Iran lindungi Basyar dan tolong Basyar, maknanya Iran pon sesat mcm Basyar ke?

    ReplyDelete
  11. Nuclear launch detected

    ReplyDelete
  12. kalo malaysia berperang...
    aku nak bunuh semua orang syiah...

    ReplyDelete
  13. Lg Blu-ray Compact disk Player Evaluate

    Also visit my web-site - hardboard

    ReplyDelete
  14. Indoors Decor Showcase- Start Everything you need With
    Attractive Outlet Includes!

    Also visit my website - payday loans

    ReplyDelete
  15. Mana ada syiah yg betul x betulllsyiah semua jahat...musuh dalam selimut..muta'ah, bertuhankan para imam2 mereka..muja imam2 mereka..mencerca nabi srta sahabat..memakan taik imam mereka...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri