Sadis : Suasana Sebuah Rumah Mayat yang Terlalu Padat (11 Photos)
Home » , » Sadis : Suasana Sebuah Rumah Mayat yang Terlalu Padat (11 Photos)

Sadis : Suasana Sebuah Rumah Mayat yang Terlalu Padat (11 Photos)

23 Comments
Beginilah keadaan sebuah rumah mayat di rusia, keadaan yang terlalu padat dan tidak mempuanyai ruang yang cukup untuk berkerja. Well mayat ni kalau tidak silap datang dari hospital dan akan disimpan di dalam rumah mayat sekiranya tiada waris yang mahu ambil.

#correct me If I'm wrong

23 comments:

  1. Bako ape bodoh?zamri kl mane?

    ReplyDelete
  2. astrok la pen patah ni..

    cta lm dah ni der

    ReplyDelete
  3. kenapa tak goreng atau salai jew????

    ReplyDelete
  4. goreng acik ko

    ReplyDelete
  5. Buat sup pon okey gak

    ReplyDelete
  6. sup cuping telinga..

    ReplyDelete
  7. wekk..korag wat akak loya je.

    ReplyDelete
  8. we want zamri...we want zamri...we want zamri...ke tobat nasuha dah?...

    ReplyDelete
  9. Ohhhh rase ad vid ttg mayat nit tp klo yngk dia belah mcm potong ayam...seram rasa.....

    ReplyDelete
  10. rase aku russia ni dah besar dah...musykil

    ReplyDelete
  11. Ada mayat awek tu.mcm baru jer mati.

    ReplyDelete
  12. ini macam dah pnah tgk je entry ni.. tapi tajuknya gambar mayat yg derma kan organ.

    ReplyDelete
  13. ni bahagian derma organ la .

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri