WTF : 5 Kisah Pelik Tapi Benar (Menarik!)
Home » » WTF : 5 Kisah Pelik Tapi Benar (Menarik!)

WTF : 5 Kisah Pelik Tapi Benar (Menarik!)

22 Comments
1.Kembar tiga yang lahir dengan selisih waktu 11 tahun.


Ini benar-benar susah untuk dipercayai bahawa dua gadis dan bayi berusia 3 bulan di dalam gambar di atas adalah kembar tiga,Bethony,Megand dan Ryleigh memang kembar tiga.Walaupun mereka bertiga dikandung pada hari yang sama,Ryleigh lahir 11 tahun kemudian setelah kelahiran saudara kembarnya.Hal ini disebabkan kerana,1 dari 3 embrio telah dibekukan untuk dilahirkan 11 tahun kemudian.

2. Orang yang ditembak di kepalanya,tetapi baru mengetahuinya 5 tahun kemudian.



Seorang lelaki yang tinggal di Jerman hidup dengan normal dan baik-baik saja selama lima tahun tanpa menyedari dia telah ditembak di kepala.Peluru kaliber 0,22 ditemui ketika lelaki itu pergi ke dokter untuk memeriksanya.Yang dia ingat adalah bahwa dia telah menerima pukulan ke kepala pada tengah malam di sebuah parti Tahun Baru “di tahun 2004,atau 2005″,tapi terlupa tentang hal itu kerana dia “sangat mabuk”.

3. Orang yang menembak seorang remaja kerana memakai seluar baggy.



Polis di Tennessee mengatakan Kenneth,45 tahun menjadi sangat benci dan marah pada remaja yang memakai seluar baggy dan dia menembak remaja itu di punggung.Pada 25 September,dia didakwa dengan dua tuduhan melakukan serangan dan melepaskan tembakan beberapa kali pada pemuda 17 tahun setelah mangsa menolak untuk menarik seluarnya yang melorot dan menghina kennet dengan gelaran bontot gemuk.

4.Wanita yang memecahkan rekod dunia paling gemuk dengan berat 700 pounds (320 Kg).



Ketika di usia 20,berat Terri Smith hanya sekitar 120 kilogram.Terri menikahi Myron,pada tahun 1986.Pada usia 32 dia menderita arthritis di lututnya dan tidak mampu untuk berjalan lebih dari beberapa langkah pada satu waktu.Kemudian Smith diberi kerusi roda litrik untuk berkeliling namun disebabkan Kurangnya latihan senaman fizik dan tidak mengubah pola makan menyebabkan berat badannya naik sehingga dia hampir tidak mampu berdiri.

5.Pencuri yang cuba mencuri di muzium dengan menyamar menggunakan rumput.



Menurut polis di Oregon,Gregory Liascos,suspek yang berumur 36 tahun menyamar ala kamuflase sebelum mencuba untuk menerobosi dinding sebuah muzium batu dan mineral selama beberapa malam pada bulan Oktober dalam upaya untuk mencuri koleksi emas muzium bernilai 0,25 juta dolar.Karyawan Muzium menelepon polis setelahmenemukan adanya bekas lubang dipahat di dinding dan meskipun pakaian rumput nya susah untuk dikesan,anjing polis berhasil mengesan suspek.Anjing itu menggigit timbunan tanah yang ditumbuhi rumput,dan tanah itupun menjerit.Gregory ditangkap serta merta setelah penyamarannya terbongkar oleh anjing polis.

Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

22 comments:

  1. Hahah kcian 2 owng kna ggt anjink

    ReplyDelete
  2. dh jd ala2 komando tp kantoi juga...

    ReplyDelete
  3. gila lawak menyamar guna rumput..tengok muka pun nmpk kekesaalan itu.haha

    ReplyDelete
  4. nmpk sgt copy dari sumber indonesia, hrp2 jgn jd isu dh la....

    ReplyDelete
  5. NI SEMUA SALAH BN!!
    HAHAHAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. NI PAS PUNYA KEJE LA NI BODOH !

      Delete
  6. no 1 tu apa point dia bekukan embrio tak faham aku

    ReplyDelete
  7. yg no 2 tu mke die cm mark henry r yg gusti 2

    ReplyDelete
  8. (Just Ignore If you Dont believe)Thank You
    Mau pendapatan sampingan tanpa modal? klik link ini http://bit.ly/extraPendapatan.
    hanya ikuti panduan dgn cara yg betul.
    Ya Betul!!! tak guna Modal Pun!!!

    ReplyDelete
  9. memang tbaekkk..........lah artikel nie.

    ReplyDelete
  10. macamana embrio boleh dibekukan??? fuhyoo... macam cerita Big.. korean drama... kembar 2 tapi salah seorang dibekukan sebab mak dia tak mampu nak lahir 2 anak, nanti risiko... cer la tengok.. best... dan menyayat hati tau...

    ReplyDelete
  11. Cool I just got a free Minecraft gift code at freeminecraftgiftcode{dot}net

    ReplyDelete
  12. hahaha maling pakai rumput aneh2 aja

    ReplyDelete

  13. https://www.facebook.com/pages/Kedai-Hot-Selling/1468036133423894

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri