WTF : Kacang Walnut Palsu Buatan China (4 gambar)
Home » » WTF : Kacang Walnut Palsu Buatan China (4 gambar)

WTF : Kacang Walnut Palsu Buatan China (4 gambar)

30 Dec 2012 20 Comments
Memang macam-macam cerita kat china ni. Bukan setakat gadjet je diorang nak tiru, even kacang walnut pun diorang buat sendiri. 
#Batu walnut!




20 comments:

  1. skrg negara china memang pandai memalsukan barang, dulu telur, sekarang kacang plak.. pandai betul dorang ni, patut la ramai yang kaya raya kat sana.

    KLIK SINI GEMPAR GAMBAR SAMSENG KENA TIKAM DI HIDUNG

    ReplyDelete
  2. Ok la kaya palsukan barang jangan mcm orang d malaysia sbb kaya tipu rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama je dua2 tu ,kita beli barang sekali kena tipu kan sama tu

      Delete
    2. agak2 kalau semua makanan diorg nak copy mahu byk kat wad sebab sakit

      Delete
  3. Ok la kaya palsukan barang jangan mcm orang d malaysia sbb kaya tipu rakyat

    ReplyDelete
  4. gila ah china...semua benda dia nak copy..

    PANAS : Wawa Tak Pakai Sepender!

    ReplyDelete
  5. China biasa kalau dia dapat copy sesebuah negara pun dia nak copy,apa kata orang atas,rasanya apa jadi jika dia dapat copy negara

    ReplyDelete
  6. Ah? Org atas,pa ko cakap ni?tara paham da

    ReplyDelete
  7. tu dia .. made in china .. mcm2 adaaa

    ReplyDelete
  8. Bon zai bangang,aku cakap china biasa la kalau barang tiruan dia memang nak buat semua tiruan,kalau negara dapat dia buat tiruan dia pun nak buat,
    Betul tak orang bawah,siapa jumpa aku hari ni aku belanja makan sempena tahun baru,kol aku 0198960007 roy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merepek kau ni

      Delete
    2. Syok sendiri. Forever alone. Hahaha

      Delete
    3. AWAS ...jangan sesekali korang call no. kat atas..die umpan orang sruh jumpe pastu rompak n rogol...xkire laki ke pempuan die baham..AWAS

      Delete
  9. aah aku rasa semua benda dyorg nak tiru..tgokla skrg,negara china semakin menjadi negara yg berpengaruh sebab dyorg ada usaha nk maju walaupun mniru,xcaya tgk olimpik pon dyorg sapu habeh pingat..xtau la klau nk tiru pingat emas olimpik plak..haha

    ReplyDelete
  10. Macam nie pun ada. Puuuu hehe

    Admin
    102 Posisi Rahsia: kamasutra

    ReplyDelete
  11. 2set Queen size Louis Vuitton available.Limited Edition
    RM300 1set tidak termasuk postage.Free postage untuk 2set

    Mywebsite:
    https://www.facebook.com/pages/Amluke-Duvet-Struck/494483027257604

    ReplyDelete
  12. One Step Ahead!!!

    Semakin ramai telah mendaftar, masa makan duit masuk , masa jalan2 duit masuk, masa tido pon duit tetap masuk ke akaun kita. Duit masuk 24jam tak henti. Boleh cek terus dari handphone kita.

    Klik di sini → www.kelabjutawantopup.com

    Promosi hanya RM30 sahaja !!! ( pakej asal RM299.00 )

    ✔ Dapat keuntungan hingga RM 900 seminggu
    ✔ Dapat diskaun topup sehingga 25%
    ✔ Dapat bonus topup PERCUMA seumur hidup
    ✔ Topup blh dijual atau utk kegunaan sendiri/keluarga
    ✔ Dapat keahlian PERCUMA kelab ‘Jutawan Topup’.
    ✔ Kaedah diberikan pada setiap ahli berdaftar.

    > CARA MENDAFTAR / JOIN <

    Selepas lakukan bayaran RM30 ke akaun Maybank :

    Mohd Alwie B Mohd Ali
    ACC NO 162843013170

    Sila sms kan info di bawah ke 019-3190380 :

    1) Masa bayaran
    2) Nama
    3) Alamat ( Negeri sahaja )
    4) No. Handphone ( Maxis/Celcom/Digi prepaid shj. )

    Sebaik menerima sms anda, kami akan memproses permohonan anda dgn segera. Pendaftaran dilakukan dalam masa 1 jam sahaja dan anda akan menerima NOTIS AKTIF beserta NOMBOR ID KEAHLIAN ke hp anda. Kaedah lengkap akan diberikan. -

    PENDAFTARAN DIBUKA 24 JAM TERMASUK HARI SABTU & AHAD. CALL / SMS/ : 019-3190380

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri