WTF : [Video] Perompak Jadikan Wanita Mengandung Tebusan Mati Ditembak ‘Sniper’ Polis
Home » » WTF : [Video] Perompak Jadikan Wanita Mengandung Tebusan Mati Ditembak ‘Sniper’ Polis

WTF : [Video] Perompak Jadikan Wanita Mengandung Tebusan Mati Ditembak ‘Sniper’ Polis

11 Dec 2012 29 Comments

[Video] Perompak Jadikan Wanita Mengandung Tebusan Mati Ditembak ‘Sniper’ Polis -Perkataan ‘sniper’ atau penembak tepat adalah satu perkataan yang amat digeruni oleh mana-mana anggota infantri atau pihak yang terlibat dalam sesuatu konflik bersenjata, baik yang berkaitan ketenteraan mahupun dalam kes-kes jenayah awam.

Sniper membawa maksud seorang individu yang mempunyai kemahiran melaksanakan penembakan tepat dari jarak jauh, lazimnya menjangkau melebihi jarak 400 meter sehingga 1000 meter, atau dengan bantuan sistem pejera optik berkemampuan tinggi dan kaliber peluru yang lebih besar, menjangkau ke 1500 meter.


Saksikan satu kejadian jenayah di Colombia bila seorang perompak bank yang terdesak, menjadikan seorang wanita mengandung sebagai tebusan.

Lihat bagaimana cekapnya anggota sniper polis yang berjaya menembak tepat ke arah perompak berkenaan.

Perhatikan bagaimana mata penjenayah tersebut hancur berkecai akibat tembakan yang tepat ke sasaran itu, dahsyat!



29 comments:

  1. Kita buat rondaan.. kita berjaya tangkap depa

    ReplyDelete
  2. sadis nih bhai..dh ajal die..

    ReplyDelete
  3. Knp dtembak? Bole bwa bincng ape...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bincang butuh pak hang kalau dah muncung pistol dok tang pala mak hang x dak nak dibincangnya. benak ubi dapat anak bengong barua mcm hang ni. ,,l,,

      Delete
    2. hahahahaha

      Delete
    3. hahaahahhhahahah...

      Delete
    4. hahahha..sokong2..benak sgt ni

      Delete
    5. hahahahahaha lwak la hat anon ni bhahahahhaha

      Delete
  4. Kalau boleh bawak berbincang ok la...tapi kalau wanita mengandung tu jadi mangsa di tembak perompak tu siape nak disalahkan pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. x perlu la nk ckap klu xda ko dlm situasi tu..rasa nya polis lebih pengalaman dan profesional dlm hal ini..so x perlu nk sibuk2 nk tegaskan bincang ke apa ke..peace

      Delete
  5. padan ngan hg.. makcik tu pon tgk dah darah2.. lolx

    ReplyDelete
  6. mmg stylo .. rajin main CS ni .. hahaha

    ReplyDelete
  7. power la, headshot!

    ReplyDelete
  8. ITU BUKAN HEADSHOT LAH SENGAL ... ITU EYESHOT , EYESHOT

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut suka mak hang laa. bukan masuk dalam exam pun. puuuiiii!!!

      Delete
    2. x pernah plak dlm game aku dgar EYESHOT. ko men game ap? barbie doll?

      Delete
    3. Game punyu munyu..EYESHOT

      Delete
    4. Punyu munyu mana ada EYESHOT.. CUMSHOT ada la...hahahahaha

      Delete
    5. cumshot tu yg xbole blahhh..hahahhahha

      Delete
    6. Hahahah cam sial lah

      Delete
  9. ini sgt COOL..!! tp risiko tggi la.. arah angin lagi.. kalo makcik tu gerak sikit mau2 kena kepala makcik tu..dah benjol kepala dier kt situ kena peluru polis.. mmg hebat abg sniper yg tembak tu

    ReplyDelete
  10. tembakan dgn high velocity firepower jrg tersasar.bagi yg tk pernah tembak mmg heran tp bg yg biasa menembak..biasa ja..sb tu klau nk berlindung dibelakang tebusan..jgn dedahkan kepala..dgn mudah org tembak,sekalipn dgn hanya gunakan revolver atau pistol























    music downloads

    ReplyDelete
  11. pehhh...http://bit.ly/1dIff7U

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri