COOL - BALAI MENANTI PENUMPANG KELAS PERTAMA TURKISH AIRLINES (10 GAMBAR)
Home » » COOL - BALAI MENANTI PENUMPANG KELAS PERTAMA TURKISH AIRLINES (10 GAMBAR)

COOL - BALAI MENANTI PENUMPANG KELAS PERTAMA TURKISH AIRLINES (10 GAMBAR)

9 Comments
Di Lapangan Terbang Antarabangsa Attaturk Istanbul terdapat balai menanti bagi penumpang kelas pertama yang tak kurang hebatnya. Ia dilengkapi panggung mini, taman mini, bilik membaca, ruang santai serta perpustakaan yang boleh digunakan pelanggan sementara menunggu giliran masuk ke dalam pesawat. Balai menanti ini sebesar 3000 meter persegi ini sememangnya cantik.



Laporan asal DesignBoom

9 comments:

  1. fuhh....mudah-mudahan jejak kaki ke sana.. Jom buat duit sama-sama & ajak kawan skali!! http://www.emailcashpro.com/?source=[Friend's Email]&r=joedanmx

    ReplyDelete
  2. bagusnye .. malaysia takde ke?

    ReplyDelete
  3. gile ko malaysia nk buat mcm ni...
    kecian kt puak2 umno (lembu)..
    nanti x masuk r duit dalam poket...
    huhuhuh..

    hidup PR,,,

    ReplyDelete
  4. tgk sini..http://ysmcdn.com/share/my/2529/3141637

    ReplyDelete
  5. mohd zakmal khairan, nk tnya la jgk. awk mrahkan org2 krajaan tpi awk tggal kt dlm krajaan. klau x suka pi la krajaan len, x yah mnyemak kt Malaysia nie. anyway bile BR1M kuar awk pun sma jer brpusu2 amek borang isi NAK MAKAN DUIT KERAJAAN UMNO jgk kan?

    ReplyDelete
  6. org atas bkan apa la kan kami tinggal di dunia Allah Kami ambil rezeki yg Allah beri ^^

    ReplyDelete
  7. ALASAN BODOH JEKKKK ORG ATAS NIE,TANG DUIT ADE JEK ALASAN BAIK PUNYERR~

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri