Cool : Hotel Bertaraf Kosong Bintang Pertama Di Dunia (14 Gambar)
Home » » Cool : Hotel Bertaraf Kosong Bintang Pertama Di Dunia (14 Gambar)

Cool : Hotel Bertaraf Kosong Bintang Pertama Di Dunia (14 Gambar)

26 Comments
Hotel biasanya akan dinilai dengan rating tertinggi berdasarkan layanan, hiburan dan reka bentuknya yang istimewa dan menarik. Namun, terdapat sebuah hotel yang mempunyai nilai 'kosong bintang' yang terletak di bunker bawah tanah di Switzerland. Hotel ini tidak mempunyai televisyen, dan bilik mandi peribadi. Kos untuk penginapan selama satu malam adalah sebanyak €6-€18 Euro.

#Malaysia? LOL














26 comments:

  1. kalau nak bajet, aku pun sanggup kot duduk kat situ. tak kotor, ada katil, ada sink. kemudahan tu cukup dah.

    ReplyDelete
  2. kalau nak bajet, aku pun sanggup kot duduk kat situ. tak kotor, ada katil, ada sink. kemudahan tu cukup dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu nk bt video blue ko dgn aku..mmg terbaik la

      Delete
    2. buat blue ..apa lancau kau ..nk kena terajang ?? ckp ngan pompuan x da adab!!!..

      Delete
    3. ini cakap kasi bikin orang naik darah la

      Delete
    4. Bajet gentlement la pulak!!!

      Delete
  3. mmg la bule bajet..tp ko nk ke mandi ramai2?berak pon tmpt open..ko sanggup?silap2 tgh tido ade plk mamat Switzerland tindih ats bdn ko..bru ade akai

    ReplyDelete
    Replies
    1. tindih takpe, jgn berak atas muke

      Delete
    2. berak atas muke lagi xpe..daripada kena rogol

      Delete
    3. rogol xpe..jgn kne liwat jer..

      Delete
    4. kene liwat takpe...jgn kene mkn kangkung

      Delete
  4. dayyum teringin nk gi sana hahahah :P

    ReplyDelete
  5. Sebab anda perlu Mandi Wajib

    Bertemu dia khitan atau bersetubuh (masuknya zakar sehingga terbenam kepalanya ke dalam faraj).
    Keluar mani walaupun sedikit.
    Mati melainkan mati syahid.
    Keluar haid bagi perempuan.
    Keluar nifas (darah yang keluar mengiringi bayi ketika perempuan bersalin).
    Wiladah atau melahirkan anak.

    ReplyDelete
  6. msti zamri kl pemilik hotel nie..

    ReplyDelete
  7. untuk backpackers sangat sesuai..nice..

    ReplyDelete
  8. Null stern hotel bermaksud kosong bintang hotel

    Dalam pic ke3 perkataan 'ausgang' bermaksud keluar.
    Dalam erti kata lain ini bukan switzerland tapi germany.

    #sekadar perkongsian bahasa. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. admin mang bangang..no wonder la..

      Delete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri