Cool : iPhone 5 Dilenyek Menggunakan Bulldozer Di Rusia (4 Gambar)
Home » » Cool : iPhone 5 Dilenyek Menggunakan Bulldozer Di Rusia (4 Gambar)

Cool : iPhone 5 Dilenyek Menggunakan Bulldozer Di Rusia (4 Gambar)

18 Jan 2013 21 Comments
Seorang lelaki warganegara China telah ditangkap kerana cuba menyeludup iPhone 5 yang berharga lebih $40000 ke negara Rusia. Kerajaan Rusia telah mengenakan denda $65 kepada lelaki itu dan semua iPhone 5 itu dimusnahkan...

#Bapak sikit giler denda.








21 comments:

  1. Agak2 la..klau kerajaan rampas n jual kan ada untung jugak..aishhh..

    PANAS : Wawa Tak Pakai Sepender!

    BEST : Nak Seronok? Mesti Melalui Perkahwinan

    ReplyDelete
  2. itu bukan iphone 5 . tengok dah tau china punya . cable dia jenis 4s . admin nak post biar teliti dulu . janganlah pakai tibai je .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko baca la kotak tu dulu, ishh ko ni!

      Delete
    2. budak bajet bagus..konon tau semua benda

      Delete
    3. memang tu 4s lah bodoh. gambar kotak dgn close up lain..

      Delete
    4. kalau iphone 5 guna thunder cable...ini iphone 4s /clone phone...

      Delete
    5. TAH BODOH, TU BUKAN IP5, XTAU JANGAN CAKAP,,,,,
      KALAU DAH BODOH TU DIAM2 SUDAH

      Delete
  3. pasal apple ada yg snggup jual.dara & buah pinggang huhuhu fanatikk

    ReplyDelete
  4. iphone china mmg patut pun kene lenyek

    ReplyDelete
  5. Getik aku tgk hp china yg ciplak brand2 lain..hape pun tarak..

    ReplyDelete
  6. bagi aku kan bagos

    ReplyDelete
  7. Kerajaan dekat sana mmg teruk bab elektronics , kalau kat Malaysia org tertentu je boleh import export kereta,okroni2 tertenju je boleh pegang lesen AP Kereta, kat sana org tertentu je boleh pegang business smartphones.dan harga smartphones disana terutama dari apple gila bapak mahal,masih ada saki baki komunis di sana

    ReplyDelete
  8. denda sikit iPhone5 melayang

    ReplyDelete
  9. tetek nora danish sebesar buah epal

    ReplyDelete
  10. kalau nokia ? hmm mau hancur tayar tractor tu

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri