Cool : Koleksi Mantap Askar Mainan Pujaan Budak Malaysia Suatu Ketika (12 Gambar)
Home » » Cool : Koleksi Mantap Askar Mainan Pujaan Budak Malaysia Suatu Ketika (12 Gambar)

Cool : Koleksi Mantap Askar Mainan Pujaan Budak Malaysia Suatu Ketika (12 Gambar)

4 Jan 2013 40 Comments
Koleksi Mantap Askar Mainan Pujaan Budak Malaysia Suatu Ketika.
Siapa yang pernah main ini sila angkat tangan anda? Memang tidak dinafikan, mainan ini sangat diminati suatu ketika di Malaysia apabila teknologi masih belum menakluk darat negara kita ini.










40 comments:

  1. memang aku gile menan ni. siap buat scene perang siap dgn tanks + canon + jet fighter + baracuda + hover transport dll. siap ambik kotak buat bangunan konon2 perang di bandar. haha what a miss childhood time

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fap fap fap ahhhhhh

      Delete
  2. Aku ada tp hari2 satu2 askar aku MIA.last habis hilang kejab jer.

    ReplyDelete
  3. Org atas ni.lawak.. Askar2 tu lari dr medan peperangan!

    ReplyDelete
  4. lawan 2 orang dgn cara lastik dengan rubber tigh. kesian kt budak2 skg

    ReplyDelete
  5. terbaik .. menan ni .. tapi budak2 skang tak tau nk main cemana .. hahaha

    ReplyDelete
  6. wohhhh banyak nyer teringat masa budak2 dulu

    BreakingTheMysteries : KEKEJAMAN BERGEN BELSEN WITH (FILEM)

    ReplyDelete
  7. sbb kan main ni la aku masuk ATM

    ReplyDelete
  8. terpijak mainan ni, sakit woooo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btul tu....sakit wooo...

      Delete
    2. Ye la.. sakit woooo...

      Delete
    3. wooooo...sakit la...

      Delete
    4. skit gile .. wwoooooooooooooooooo

      Delete
    5. woii!!!budak mane maen sepah2 ni?patotla MIA je~

      Delete
  9. cara aku main golekkan ngan guli....best oooo...lg2 dpt askar yg baring mmg susah kene...har3..

    ReplyDelete
  10. sian budak2 skang xmerasa main menan cmni..

    ReplyDelete
  11. Aq dulu main ni aq letakkan bateri g dblakangnya.. Pas 2 aq letak toch lite kt matanya... Mcm kereta.. Hahahaha.. Org kat atas ni palernya merah.. Hehe

    ReplyDelete
  12. Aku kecil2 tgk porn la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orag atas ini serupa anjing maa...

      Delete
    2. Aku pun tgok porn gak.. dari umur 2 tahun..

      Delete
    3. Mak bapk ko pornstar..mmg la dr umo ko 2 taun da tgk..bangang abadi

      Delete
    4. orAng atas.....memang pornstar pown

      Delete
  13. Aku mesti beli askar yg siap ngan payung terjun tu skali.panjat bumbung rumah,jatuhkan askar tu..haha layan time kecik2 dulu..org atas aku ni bangang nk mampos ke ape wei?letop kepala ko nak x

    ReplyDelete
    Replies
    1. gile xsyg nyawa kau pnjat2 ni~aku lastik je..haha

      Delete
  14. comment box da baru la....

    ReplyDelete
  15. weii!!!..nostalgia ni wei..aku kcik2 beli keropok dapat hadiah ni..haha..etringat zaman kecik..xde Nintendo,xbox,ps,sega,,haha

    ReplyDelete
  16. boring . .kami budak2 skrng g power . .ada facebook,tweet,myspace,iphone,ipod,tab..gajet smua mahal..nak men game ehmm ps1,2,3,4 ade yg full ngan game2 power..meningkt jga iQ kami . .bkn cm korang men bnda yg tak bg faedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Game ape yg meningkatkn IQ ko hah? Barbie game?

      Delete
    2. huk aloh..pastuh dok terperap dlm rumah x ad kwn..x tgk dunia luar..bila besar pakai spek besar kalah tong drum..puuuiiii

      Delete
  17. ak dulu kecik2 korek idong lepastu rase... aum3x...

    ReplyDelete
  18. fuihh?bape batalion die ade kt dlm gbr tu??jom perang?

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri