Sorry, the page you're looking for in this blog does not exist. You will be redirected to homepage shortly.







Laman sosial Himpunan Cerita Lawak adalah sebuah lamanweb yang memaparkan pelbagai jenis informasi yang berguna untuk kegunaan pembaca-pembaca nya. Bukan setakat untuk memaparkan hiburan, malah info-info yang ada di laman Himpunan Cerita Lawak adalah berkaitan dengan kehidupan seharian.

Untuk tidak menyukarkan pembaca-pembaca, maklumat-maklumat yang ada di Himpunan Cerita Lawak telah dibahagi kepada kategori-kategori supaya memudahkan pembacaan oleh pembaca-pembaca.

Antara kategori-kategorinya adalah :

-"HIBURAN" untuk menghiburkan pembaca dengan hiburan-hiburan yang terdapat di selurh pelosok negara di samping itu menambahkan pengetahuan

-"variasi" adalah info yang terdiri dari pelbagai jenis di mana ia mampu meluaskan lagi kotak minda pembaca mengenai fakta-fakta yang terkini.

-"motivasi" adalah kategori di mana pembaca akan disedarkan dengan pelbagai jenis kejadian yang telah berlaku di pelosok negeri di samping itu mampu memotivasikan diri mereka.

-"isu cinta" untuk pembaca-pembaca yang sedang bahagia menyulami alam percintaan mahupun pembaca yang sedang bersedih kehilangan cinta di mana di ruangan isu cinta terdapat pelbagai jenis-jenis tips menarik yang boleh dikongsi oleh Himpunan Cerita Lawak mengenai cinta kepada pembacanya.

-"sitemap" memudahkan pembaca-pembaca Himpunan Cerita Lawak untuk membuka artikel-artikel lain yang terkandung di dalam Himpunan Cerita Lawakdari A sampai Z.

-"pengiklanan" khas untuk blogger-blogger yang melakukan bisnes-bisnes yang memiliki permintaan yang tinggi di mana di sini telah disediakan pakej-pakej pengiklanan yang akan disiarkan di dalam lamanweb Himpunan Cerita Lawak.

Himpunan Cerita Lawak tidak pernah ketinggalan dari info2 terkini jadi pembaca-pembaca baru dan lama akan senantiasa mengunjungi laman Himpunan Cerita Lawak.

DISCLAIMER:
“Himpunan Cerita Lawak” does not claim to own exclusive rights on all images and videos published. All sources we use to create our articles are and will be credited with a proper link-back. However, we are hosting a lot of uncredited material from unknown authors we received via mails, from friends and our readers. If you own copyrights to some material such as images or data and you want us to remove it from our pages, contact us to claim your ownership and we will either credit you and your website, or if you wish – completely remove the content.


Name


Email *


Message *