Cool : Rumah Terbiar Dipenuhi 'Ajaran Kung Fu' Ditemui Sekitar China (8 Gambar)
Home » » Cool : Rumah Terbiar Dipenuhi 'Ajaran Kung Fu' Ditemui Sekitar China (8 Gambar)

Cool : Rumah Terbiar Dipenuhi 'Ajaran Kung Fu' Ditemui Sekitar China (8 Gambar)

23 Comments
Rumah Terbiar Dipenuhi 'Ajaran Kung Fu' Ditemui Sekitar China.
Sebuah rumah kosong ditemui di China. Walaupun kosong, dinding rumah ini dipenuhi dengan tulisan cina yang orang ramai menyatakan adalah ajaran untuk seni pertahankan diri 'Kung Fu'. Tak pasti betul-betul boleh bealjar kungfu tetapi mari kita lihat sendiri rumah kosong tersebut.








23 comments:

  1. Replies
    1. Ape yg best?

      Dengan kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat tahun baru 2013. Happy new year! Apa azam baru korang? Nak mampus awal? Nak

      Delete
  2. ni blh jd kungfu hustle la... btl x org bawah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi.nk ngorat boleh..betul x org bawah?

      Delete
    2. org atas ko jgn nk ngada2...dia tu aku punya

      Delete
    3. Pepek dia hamis

      Delete
  3. Replies
    1. Bro,ape citer raye??? Dpt x rogol anak Tok Ketua??

      Delete
    2. gila arr.. nak rogol anak tok ketua terrogol tok ketua lak... hahaha

      Delete
  4. aku pun nak belajar juga.leh pertahankan diri =)

    ReplyDelete
  5. admin... find out first before u post this title.... it is not talking about kung fu.... it is a fellow nothing to do.... wrote up all stories of his life and incidence that he met ...it is just like a telling story on the wall...........cari orang translate dulu lah......

    ReplyDelete
  6. admin ni.. ini bkn ajaran kungfu la.. Dia cerita something ni..

    ReplyDelete
  7. cerit je lar...tak da ajaran kungfu

    ReplyDelete
  8. Yalahh .. ini cerita je lahh ..

    ReplyDelete
  9. holly shitt..ni yang stephen chow belajar dulu..

    ReplyDelete
  10. 2006 tu no ape?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. no. ekor..hehehehe

      Delete
  11. 2006 tu tahun kenduri umah dia, kau tak ingat ke dia ada ajaka kau ari tu org atas...?

    ReplyDelete
  12. admin ni pun pukewookkkk...btl xorg bawah??

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri