WTF -Bapa PUKUL ANAK KERANA KENTUT
Home » » WTF -Bapa PUKUL ANAK KERANA KENTUT

WTF -Bapa PUKUL ANAK KERANA KENTUT

16 Comments
Seorang bapa kini ditahan atas kesalahan mencederakan tiga orang anak beliau berusia diantara 6 dan 12 tahun. Austin Davis (32) kini menanti untuk dibicarakan selepas gambar lebam yang teruk pada tubuh anak beliau diserahkan kepada pihak berkuasa. Austin dikatakan memukul tiga orang anak beliau selepas salah seorang daripada mereka kentut di dalam kereta yang dipandunya. Bapa UNMITHALI ini naik berang dan marah apabila ketiga-tiga anaknya tidak mahu mengaku kentut. Ketiga-tiga kanak-kanak ini kemudian dipukul dengan tali pinggang kulit pada bahagian kaki sehingga lebam teruk.

Apabila ditemuramah oleh pihak polis, ketiga-tiga anak Austin berkata bapa mereka seorang pemarah dan mereka kerap dipukul walaupun atas kesalahan yang kecil.


Laporan asal NewsJournalOnline

16 comments:

  1. Gila punya bapak..

    http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=2650230

    ReplyDelete
  2. tengok muka bapak dia jer pun ada rasa nak terkentut..

    ReplyDelete
  3. Orang bawah ni kentut bau

    BreakingTheMysteries: NAZI EKSPERIMEN MANUSIA

    ReplyDelete
  4. ayah paling teruk! sekadar kentut tu pun nak pukul. Kalo ko kentut pun, ada anak ko pukol ko?? Takdo...

    ReplyDelete
  5. bangang punyer bapak...sepatutnyer lucu bersama anak-anak.. Jom buat duit sama-sama & ajak kawan skali!! http://www.emailcashpro.com/?source=[Friend's Email]&r=joedanmx

    ReplyDelete
  6. ape la .. bapa mcm ni pon ada ..

    ReplyDelete
  7. kalau bapak aku.. die lagi suke aku kentut... SIHAT katenyer....

    ReplyDelete
  8. bengong la bpak dia !ahahaha,,,

    ReplyDelete
  9. tangkap bapak ni ikat kat kerusi suh semua banduan kentut ramai2 kat muka dia..baru dia ada akaii

    ReplyDelete
  10. alahhh..kentuttt je pon.hahahaa

    ReplyDelete
  11. WTF- kaum anonb belasah admin kerana kentut

    ReplyDelete
  12. terkentut ak bace komen korang..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri