WTF : (Gambar) 10 Kesilapan Filem Terbaik Antarabangsa
Home » » WTF : (Gambar) 10 Kesilapan Filem Terbaik Antarabangsa

WTF : (Gambar) 10 Kesilapan Filem Terbaik Antarabangsa

23 Comments
#Who say malaysia filem sampah? Think again.








23 comments:

  1. nothing is perfect in this world.

    ReplyDelete
  2. i dunno but i still think that local film is rubbish.lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rase ko lagi rubbish sbb ko x penah buat ape2 pob utk malaysia.

      Delete
    2. ko lagi rubbish ,najis , pencacai sebab ko tak pernah buat ape-2 pun untuk malaysia.papehal pun CINA BABI !

      Delete
    3. Yg kutuk cina ni kompem beruk bn

      Delete
  3. miss jagung.. dont call it rubbish u bitch..it is called stupidity

    ReplyDelete
  4. nak JIMAT PETROL 49%?
    nak jimat elektrik 30%?
    sukakan BARANG RARE?
    sila lawati --> Perkakas Pintar

    ReplyDelete
  5. miss jagong 2 bangang....dier aper tau...jagung laa kate kan.....mengong jer...kalo x suker M'sia jgn dok sini...kalo org putih yg bt mender bangang sumer baik belaker...tp kalo M'sia silap skit...kutuk bkn kemain laa kan.....ngat bagus sgt laa org putih nih....dorg lagi laa bangang....sains dari asal usul Islam ...sesenang jer ckp dorg yg kaji siasat....bodoh tol

    ReplyDelete
  6. rasanya admin x paham kot yg KESAMPAHAN filem malaysia terletak pada lakonan dan jalan ceritanya, bukan kesilapan ketika penggambaran.

    ReplyDelete
  7. silap waktu penggambaran tu bukan big deal pon. yg penting jalan cerita dan pelakon yg berlakon dlm sesebuah cerita tu sama ada berbakat atau pon tak.

    ReplyDelete
  8. Market filem kita terhad so kita lah yg kena naikn martabat perfileman kita

    ReplyDelete
  9. -_- Seriously , this is not mistakes , -_- This is all PHOTOSHOPPED . Kalo silap , dorunk x kn dinobatkan filem terbaek , dorunk mesti check dlu . Duh .

    ReplyDelete
  10. jalan cerita sbnrya org nk tengok bkn kesilapan kecil dlm pengambaran..., LOL ..kalo dlm filem melayu dialog campur baur dialek negeri..sekejap-sekejap dialog inggeris....lgsung aq x faham..LOL itu merosak bahasa melayu namanya...FILEM MELAYU sampahlah jawapnya

    ReplyDelete
  11. LOl filem melayu byk copy@ciplak drp idea filem drp indon,korea,HK..cerita OMputeh pun byk...

    hahaha kalo nk berkarya pn jangalah tiru babak drp filem negara lain mcm sakai saya tengok..:D

    ReplyDelete
  12. Crita negara sendiri di hina, negara org di snjung.. Bgs sgt la tu.. Agak2 kalau korang snjung sgt ngan barat tu layan ka kat korang.. Memalukan bangsa dan negara jer org mcm tu..:-)

    ReplyDelete
  13. Sampah terbaru, kl gangster 2.

    ReplyDelete
  14. terima je hakikat memang filem local macam sampah pun

    ReplyDelete
  15. filem melayu terbaik!!

    ReplyDelete
  16. Bukan nk kutuk filem melayu..but its true bha..

    ReplyDelete
  17. bodo punya admin. malaysia punya movie lagi teruk. poser nombor 1!

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri