WTF : [Video] Kucing "Masturbate" Jadi Sensasi Di Internet
Home » » WTF : [Video] Kucing "Masturbate" Jadi Sensasi Di Internet

WTF : [Video] Kucing "Masturbate" Jadi Sensasi Di Internet

26 Jan 2013 46 Comments
Seekor kucing yang berdiri tegak sambil menggosok-gosok kaki depannya di perut menjadi topik trending yang hangat di laman microblogging Sina Weibo di China. Kucing itu kelihatan seolah-oleh sedang melakukana onani. 

#Yang ni buat aku EMO!








46 comments:

  1. Kalau admin phm anatomi kucing cmne aku rse admin xkn post bnda bodoh cmni. Nmpk sgt xpnah pgg kucing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah btol org zman skarang nk terima gurauan mcm ni.

      Delete
    2. org zmn skrg dh bjak la....btol x qwerty...ade otak pakai la....buat ape simpan lg...

      Delete
    3. boleh jd dia sakit peqot..

      Delete
    4. kalu sakit perut dia terus cirit lerr

      Delete
    5. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?-> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM




















      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. admin ni tau sgt pasal benda2 bodoh ni biasa buat ke??!!!len kali x payahla nak jadikan binatang pulak sebagai bahan publisiti murahan!!tarak otak ka!

    ReplyDelete
  3. woiiii!!!!! kucing tu tgh garu la bodoh...
    boikot2...aku syg kucing!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu garu pakai kaki la ngekk

      Delete
    2. lol ^ bongok garu pakai kaki..hahaha

      Delete
    3. kucing ni kesejukan...satu lagi, kucing ni bila dibawa di veteriner, didapati mengandung, so admin ni bodoh sebab tulis tajuk tanpa berfikir n mengkaji.

      Delete
  4. biar la kucing tu ..dia pon ada shawat dia..

    ReplyDelete
  5. xde sbenarnye dier ikot ape yg tuannye buat kat umah.

    ReplyDelete
  6. Admin cuma nak kongsi pasal trending topik kat china... ramai betul yg emo n xleh terima gurauan...

    ReplyDelete
  7. entah2 ... kucing ue sakit perut ke ..gatal ke dkt perut dea ke ... =.='

    ReplyDelete
  8. Woi si anon, ko pehal... bebi tol la sekor nih...

    ReplyDelete
  9. Woi si anon, ko pehal... anjing tol la sekor nih...

    ReplyDelete
  10. Woi si anon, ko pehal... beruk tol la sekor nih...

    ReplyDelete
  11. listen..listen..listenn Kucing pun ada masalah

    ReplyDelete
  12. telor kucing 2 kt bhagian area pggung die... kucing 2 garu perut je pun. aparaaa....

    ReplyDelete
  13. Org atas aku nih sial... admin nk melawak smbil bagi info... ko mcm baru kenal dgn blog nih...

    ReplyDelete
  14. kucing tu garu gatal pon .. jadi isu cian dia

    ReplyDelete
  15. perut dia gatal... kucing aku pun suker wat mcm ni...

    ReplyDelete
  16. ini namanya attention seeker. sedap mak tok anjang ko je panggil org bodoh. konek dia kat bawah der aku tak rase lawak pun. dia gosok sebab gatal, teran taik tak keluar kot HAHAHA apa pun comel la kau kucing. I LOVE CAT!

    ReplyDelete
  17. bangang!!..ni kucing betina la..tngok warna da tau (3 color)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. betul sekali... lain kali nak buat lawak selidik dl, jgn buat lawak bodoh!!! kucing 3 warna mmg kucing ppuan, samada kucing nak melahirkan anak dia, atau terasa sakit nak melahirkan anak. kalau org tk pelihara kucing mmg tak tahu membezakan.bukan tk boleh terima gurauan tp biarlah logik sikit...kan..peace

      Delete
  18. kucing ni cam sejuk je.. sian die

    ReplyDelete
  19. die sakit pinggang pstu die urut

    ReplyDelete
  20. die sejuk la..kaki xley cecah lantai..cian kot~~

    ReplyDelete
  21. harap maaf ye, tu perut die la. pe kne mngene??

    ReplyDelete
  22. everything in China...

    ReplyDelete
  23. Kucing tu kesejukan r.tengok r orang sekeliling yg pkai sweter tu siap brasap mulut.kesian kucing tu...

    ReplyDelete
  24. if kucing ni jantan.... ia adalah mandul.. kerana kucing jantan yang mempunyai tiga tompok, ia akan mandul kerana mempunyai kromosom XXY sedangkan kromosom normal jantan adalah XY.

    tapi video tersebut mcm berlaku sesuatu pada kucing tu bukan spt yg diperkatakan kerananya syahwat kucing pd leher.. dan alat sulit dia...

    mungkin masyarakat China kurang google tentang hal kucing..tgk ja apa kucing wat, trus pikir benda bukan2...

    ReplyDelete
  25. kucing tu nk bgtau dia lapaq. yg mangkuk2 ayun suma sebuk nk record video bkn nk bg mkn. bangang.

    ReplyDelete
  26. Admin bodoh. Kucing mana reti onani. Admin dan semua org yang cakap kucing ni onani bodoh!

    ReplyDelete
  27. bodoh, telor kucing kat perut ke??

    ReplyDelete
  28. wehh, kalau rase x puas hati, cau je lh dri blog nie .. x yh nk nyebokk .. carikk blogg, penpatah jugak .. choiii ..

    ReplyDelete
  29. Kucing tu memang comel.majoriti orang malaysia ni suka kucing tp tak de la nak mengkaji betul2 pasal kucing.cuma org2 yg betul2 suka kat kucing je yang tau kucing 3 kaler ni betina.lagi satu video ni sekadar bahan hiburan je.xde apa2 unsur penganiayaan kat kucing tu.so pada semua cat lovers, tak payah la emo sgt.kalau tak puas hati, tegur la elok2.budi bahasa kan budaya kita

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri