COOL - MASJID AMIR AL-MOMENIN TEHRAN (9 GAMBAR)
Home » » COOL - MASJID AMIR AL-MOMENIN TEHRAN (9 GAMBAR)

COOL - MASJID AMIR AL-MOMENIN TEHRAN (9 GAMBAR)

29 Comments
Masjid Amir Al-Momenin yang terletak diTehran Iran. Seperti kebanyakkan rekaan masjid moden, masjid ini tidak mempunyai kubah tradisional. Rekaannya diilhamkan oleh pintu gerbang masjid-masjid Iran. 






Laporan asal ArchDaily

29 comments:

  1. Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. 18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
    WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
    PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

    ReplyDelete
  3. masjid utk jemaah syiah. xde nicenye..
    syiah bkn islam.
    syiah musuh islam.
    org islam disyria dibunuh oleh syiah laknatullah.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. unik n menarik... :)

    ReplyDelete
  6. Mane ko tau syiah tu musuh islam...??? Bapak ko dah abis ajar ke pahaman tu...??? Islam mengajar kita mencari persamaan utk mewujudkan perpaduan... Bukan mencari kelainan dan last2 islam sesame islam hancur... Tu yg dok jadi kat malaysia tu... Blaja bagi abis dulu bru komen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syiah memang sesat.Menurut agama Syiah, Al-Quran yang ada kini tidak betul dan tidak tulen, bahkan telah ditukar ganti. Selain itu mereka mentafsirkan al-Quran hawanafsu mrk yg jahat, maka layaklah mereka mjd penghuni Neraka Jahannam. al-Imam al-Shafiei r.a. menamakan mrk sbg akzabun nas iaitu golongan yang paling kuat menipu. Sepanjang sejarah mrk didapati mencipta sgt byk hadith2 palsu. Mereka juga mempunyai sikap melampau2 terhadap imam, di mana imam mereka di anggap mengetahui yang ghaib, mempunyai kedudukan lebih tinggi dari nabi-nabi, para imam bersama Allah mengurus alam ini, apabila mereka ditimpa kesusahan mereka berdoa meminta pertolongan dari imam2 mereka.Menurut agama syiah, semua manusia terutama ahl sunnah adalah anak zina yang halaal darah mereka. Ahl sunnah adalah kafir, lebih kafir dari yahudi dan Nasrani, sbb itulah mrk membantu kuffar setiap kali ahl sunnah diperangi oleh org2 kafir. Menolak mut’ah adalah kafir. Mrk bersolat menyembah kubur para imam. para pemrintah selain imam 12 adalah taghut (jd khumeini? taghut). Yg lebih membahayakan, pelampau2 sufi tariqat seolah2 menyokong syiah, atau memandang enteng akan kesesatan syiah.

      Delete
    2. org len da abes blaja da...ko je duk dlm gua lg...tp aku xheran klu ko tu syiah...sbb skang pn syiah da byk kt malaysia ni...mmbe aku da ade yg sesat gi join...gara2 lecturer aku yg bawak fahaman tu...skang ni masing2 hilang tah gi mana...takot org carik...harap2 ko bkn salah sorg..bwak2 tobat la...idup xlama

      Delete
  7. Setahu aku ada beberapa pecahan dalam agama islam. Dan 1-1 nye agama yang diterima disisi-NYA adalah yang berpeganang pada ahli sunah waljamaah. Syiah secara umum hanya menerima Al-Quran dan menolak hadith secara total. Pada mereka nabi beliau adalah Saidina Ali dan bukan nya Nabi Muhammad S.A.W

    ReplyDelete
  8. sokong si gila atas ni...i loikee...

    ReplyDelete
  9. so apa yang korang pilih Islam gaduh islam or jewish gaduh islam?defrack

    ReplyDelete
  10. yg backup syiah tu berkemungkinan besar penganut syiah malaysia.
    syiah ni 10% je kat syria tp kerosakan yg dia buat mashaAllah..
    dia boleh tanya "Mana tau syiah tu musuh islam?"
    dah byk ulama besar dari seluruh dunia mengatakan syiah itu bkn islam sebaliknya agama sesat yg memusuhi islam. ko baru keluar gua ke bro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong . takbir !

      Delete
  11. hahaha..
    pencacai syiah mutaah taik ni nak backup agama dye..
    bla la woi sesat!
    #SyiahSesatKayHaha

    ReplyDelete
  12. syiah tu sesat sbb salah kita tak buat dkwah dgn btol. ask nk gdoh sesama islam. mcm mna islam nk kuat?

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. pas la syiah sebenarnye. baahalol

      Delete
  14. spe yg puji syiah tu xtahu la...
    syiah skang tgh sembelih org sunnah di serata dunia...

    ReplyDelete
  15. Syiah lahanat..Syiah laknatullah..Akhir zaman terlalu banyaknya masjid yang cantik berbanding jemaah..

    ReplyDelete
  16. TANDA-TANDA KIAMAT

    Menghias masjid dan membanggakannya . .
    “Di antara tanda-tanda telah dekatnya kiamat ialah manusia bermegah-megahan dalam mendirikan masjid" - Riwayat Nasai.”

    ReplyDelete
  17. ape kebendenye nice, nie syiah punyer lah

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri