COOL : PESAWAT STEALTH PERTAMA IRAN (16 GAMBAR)
Home » » COOL : PESAWAT STEALTH PERTAMA IRAN (16 GAMBAR)

COOL : PESAWAT STEALTH PERTAMA IRAN (16 GAMBAR)

6 Feb 2013 30 Comments
Sempena perayaan tahun ini, kerajaan Iran memperlihatkan pesawat pejuang terkini mereka iaitu Qaher 313. Qaher bermaksud penjajah dalam bahasa Farsi dan ia merupakan pesawat stealth pertama keluaran Iran. Iran mendakwa pesawat ini mampu bersaing dengan pesawat F-22 Raptor milik Amerika Syarikat. 

Sungguhpun begitu ramai penganalisa ketenteraan merasakan pesawat ini tidak mampu terbang. Masalah utama yang kelihatan ialah sayap yang terlalu kecil dan tidak aerodinamik.

#pendapat anda?





Gambar Islamic Invitation

30 comments:

  1. Replies
    1. aku 1st!! huhu..dah macam burung puyu baru dah menetas kat telur rupanye..bole ke terbang ni

      Delete
  2. 01. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati ..

    02. Andai kau dapat melihat hatiku, Andai saja kau dapat membaca fikiran, Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku, Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku, Cintailah aku dengan kesungguhanmu

    03. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

    04. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

    05. Hello..Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

    06. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

    07. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?

    H- Hanya
    A- Aku
    C- Cinta
    K- Kau
    S -Seorang
    08. Luahan Cinta Ibarat Kentut, ditahan sakit, dilepas malu, dah keluar..fuhhh! Lega!!!

    09. Jika kau hidup sehingga 100 tahun, aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

    10. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

    11. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

    12. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

    13. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

    14. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

    15. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

    16. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    17. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu…

    18. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

    19. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

    20. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    21. Cintaku bukan ibarat kertas, Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…

    22. Jika mencintaimu satu kesalahan..biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..

    23. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

    24. Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku..

    25. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

    26. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

    27. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, Air mata kerana kekasih 1penyesalan, Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

    ReplyDelete
  3. bukak google...ade gambar jet nie kat udara...

    ReplyDelete
  4. mesti la leh terbang.. ini sume PAS punye keje.. same2 kita undi bn semua.. fap fap fap...

    ReplyDelete
  5. kau gile ke..xde sebab then masuk pas..gile

    ReplyDelete
  6. boleh terbang la .. benda ni buat israel tak senang duduk ..

    ReplyDelete
  7. Cool and its mini size.

    Bored? Wanna beat the game? Check here for new arrival. Light PC Games

    ReplyDelete
  8. c orang sakit tu sebenarnya penyokong kuat pas.. saje nk burukkan nama umno.. cmni ke pengikut pas?
    kata parti islam.. beradab la sikit..x perlu la burukkan parti lain.. jauh terpesong dah dari matlamat.. nama pun orang sakit.. tah bile nk matinye pun x tau

    ReplyDelete
  9. Iran Syiah... Syiah membunuh umat Islam Sunni di bumi Syria.. Syiah ajaran sesat.
    Iran takkan serang Israel mahupun amerika, dia gunakan kelengkapan perang untuk bunuh umat Islam sunni je.. Kita semua ditipu oleh media yang dikontrol oleh yahudi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. normal la 2..iran neutral..dy x sokong mane2..sbb 2 dy x tlong selesai konflik negara jiran dy..

      Delete
    2. 1 negara punya media je yng tak di kawal oleh yahudi mahu pun america...walaupun negara itu dikatakan sekutu kuat america....iaitu pakistan

      Delete
    3. non syiah tu bukan ajaran sesat. syiah itu diharamkan sebab banyak menhina sahaba dan isteri2 nabi. kalau nak kata semua syiah sesat then kenapa imam shafie pengasas mahzab syafie itu berguru dengan guru syiah dari mahzab imammiyah?

      Delete
  10. ade katil kosong x kat dlm jet uw ..kalo de ..aq nak bawak awek aq pusing2 satu dunia largh ..sambil2 bawa ..leyh largh aq benti kat mna2 ..pas uw ..leyh largh aq main un awek aq ..nak nyot2 tetek dya ..sedapp ..cipap tembab n berair ..ermmm nak isap smpi kecut pepek dya ..nyum nyum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo. Jubo mak ko,ko x nk hsap ke

      Delete
    2. hahahahaha,,,,,pkir2 kn la k....y baek dbls baek....


      fCuk Politican

      Delete
  11. org atas aku zamri KL..

    ReplyDelete
  12. kt cni wa ade nk jual brg kwn wa.. DILDO terpakai ori japan made... size xxl msh ade warranty 2thn.. bru 2x pakai... brg dlm keadaan baik.. kondisi 9/10.. ade bluetooth n usb.. leh download lgu ade speaker mini pada dildo tersebut... blh didapati dlm bentuk yg biase n yg duri2... first come first serve... pls pm me.. harga bukak rm200 boleh letgo smpai jd... TENKIU MUDAH

    ReplyDelete
  13. terbaik la... kasi yahudi bukak mata ckit..

    ReplyDelete
  14. kiwak la..aku ingat zamri kl je gile sex..rupenye ada lagi org yang gile sex kat sini

    ReplyDelete
  15. basug..patut pun nama org sakit

    ReplyDelete
  16. WAHAI ANONYMOUS2 SKALIAN ...ingatlh tarikh 7 April 2013 ini kita ada misi iaitu ‘menghapuskan Israel dari dunia Internet’.
    ~tolong hebahkan kpada smua anon2


    .HARAP MAKLUM.

    ReplyDelete
  17. Pendapat saya, cuba tengok kat sini.....................

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2277412/Fake-stealth-plane-Irans-Photoshopped-fighter-jet-spotted-air.html

    ReplyDelete
  18. No Fucking Licking And No Phone!

    ReplyDelete
  19. syiah bukan islam

    ReplyDelete
  20. depa ni syiah nih...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri