COOL - TRAILER FAST AND FURIOUS 6
Home » » COOL - TRAILER FAST AND FURIOUS 6

COOL - TRAILER FAST AND FURIOUS 6

19 Comments
#Bagi aku, Fast and Furious tokyo drift paling menarik



19 comments:

  1. ad blue scene x ..kalo ad nak beli pas uw lancap smpi banjir

    ReplyDelete
  2. Orang atas mesti anak beranak Zamri KL

    ReplyDelete
  3. mmg best cerita ni.. rugi x tgk :D

    ReplyDelete
  4. Xtgk lg x rugi.. X abes duit.. Kikiki

    ReplyDelete
  5. ketahuilah wahai dirimu syg... bahawa hanya engkau di hati ku walaupun rmai lg skandal2 aku syg.. di bawah lampu minyak tanah ini ku lafazkn kata cinta.. moga cinta kita kekal abadi.. di sebabkn kerinduan ini telah ku belasah anak2 kucing jiran kerana x dpt menanggung rindu lagi.. time ku igt akan dirimu, akan ku cabut rumput2 rumah jiran sebelah supaya perasaan rindu ini berkurangan... khas untuk mu syg.. mila kemila... eh seri melati dewi malam.. muahhh.. jumpa i d kl...

    ReplyDelete
  6. hari-hari saya rasa sangat gembira

    ReplyDelete
  7. 01. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati ..

    02. Andai kau dapat melihat hatiku, Andai saja kau dapat membaca fikiran, Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku, Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku, Cintailah aku dengan kesungguhanmu

    03. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

    04. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

    05. Hello..Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

    06. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

    07. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?

    H- Hanya
    A- Aku
    C- Cinta
    K- Kau
    S -Seorang
    08. Luahan Cinta Ibarat Kentut, ditahan sakit, dilepas malu, dah keluar..fuhhh! Lega!!!

    09. Jika kau hidup sehingga 100 tahun, aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

    10. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

    11. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

    12. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

    13. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

    14. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

    15. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

    16. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    17. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu…

    18. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

    19. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

    20. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    21. Cintaku bukan ibarat kertas, Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…

    22. Jika mencintaimu satu kesalahan..biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..

    23. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

    24. Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku..

    25. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

    26. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

    27. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, Air mata kerana kekasih 1penyesalan, Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Nama pon orang sakit. Pegi mampus la lu....

      Delete
  9. pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka
    pkr celaka

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka
    dap celaka

    ReplyDelete
  13. rosmah dapat kumpul duit RM24juta!! WOW!! berjimat cermat la die ni suka menabung...hanya untuk beli cincin! rasanya umur ku 300 tahun pun belum tentu dapat kumpul sbanyak tu..walaupun gaji offshore bersih ku rm4000 lebi...mane nak bayar itu..mana nak bayar kreta...media d tv pula sibuk memihak BN! manakala PR diperkotak katik kan yang menampakkan PR ni ganas...Rakyat semua bukala mata...rakyat sabah sama..bukakla mata..ingat 20 perkara! (search google)...memang dari kecil kita kena support kerajaan itu ini..sedarkah anda dari mana dapatnya duit kerajaan itu kalau bukan dari hasil rakyat?? mungkin pkrja gaji kecil kurang merasakan sengsara...tapi orang pkerja yg bergaji rm4000 ke atas setiap bulan kalau pergi offshore bole dapat sampai rm20k sebulan tapi lepas sampai d malaysia kena income tax sampai hampir rm3k siapa x sakit hati kan?? tukar kerajaan..bukan kata BN ni tak ada yg baiknya..tapi kerajaan sekarang banyak monopoli duit rakyat sedangkan PM kita seronok dapat duit beli hand bag berpuluh ribu dan sebagainya..dan paling menyakitkan hati dengan cincin Rosmah yg berharga RM24 juta!!! ulangi sekali..RM24 JUTA!!! hasil dari "menabung"nya dari kecil...Ulangi sekali..."MENABUNG" nya dari kecil... WTF mau tipu rakyat agak2 la...skrang ni rakyat semua x bodoh mcm lembu yang tau ikut saja printah..skrang ni zaman moden..sgala hal bole rujuk bukan saja d intenet,satelite segala...jadi fikirla dulu sebelum memilih...ikut contoh baik negara jiran..singapore n brunei...renungkanlah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. g mampos..xde sape nk bace ko tulis pnjang2..diulangi.. pegi MAMPOS

      Delete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri