Kaya : Rosyam Nor Beli Kereta Mclaren MP4-12? (2 Gambar)

#Rezeki melimpah-limpah. Weh, steering preve lawa giler, ada gear di belakang steering.

{ 35 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 18 February, 2013
1st lagi HIDUP ANON & MAZEER!!!!
mazeer mohamad mazeer mohamad 18 February, 2013
hahahah! hidup ANON!

makk aih.. kaya giler Rosyam nih..

aku dengar anak pompuan dia cute..

orang bawah nak x couple dengan anak rosyam??

hehehe!

SADIS:ARTIS CANTIK MINUM AIR KENCING SENDIRI!
PELIK:HIMPUNAN GAMBAR PELIK YANG JARANG ANDA LIHAT!
EYUCKS:WANITA MALAYSIA KANTOI BUANG AIR BESAR DALAM LIF!
Malong Kuning Malong Kuning 18 February, 2013
Mazeer tlg adjust anak rosyam utk aku. Calon bini no 2.
Malong Kuning Malong Kuning 18 February, 2013
KLU MCM AKU KEJE NELAYAN NI TAK TAU BILE BLH DPT BELI KERETA NI.
Drina Marya Drina Marya 18 February, 2013
Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
Sekiranya berminat, sila hubungi :-
DRINA DMARYA RESOURCES
No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
Tel : 03-33745230/ 013-3311606
WEB KAMI :
kahwinthaibest.blogspot.com
drina1998.blogspot.com
sky sky 18 February, 2013
Wahh giler r rosyam.. Rockk dooo
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
proton neo r3 die buat letak helmet je....haramjadah....
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
kau kena langkah mayat aku dulu.
MOL.fm MOL.fm 18 February, 2013
mane ade dia beli .. dia pinjam keta ni .. wat belakon drama je ..
Nana_Eiboi Nana_Eiboi 18 February, 2013
dpt proton neo tuh pon dah seronok rasa yer ati ne. . tp.lg seronok. . singgah komen kat cni. . ayat baikk je. . sejuk ati makpak
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
wan to lick pussy non-stop call me zamri kl..
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
ngan mayat aku skli !!!!
GIla Kentang GIla Kentang 18 February, 2013
kenapa xamek lambo aventador...lagi laju dan lagi murah dari mp4-12c ni...xpelah..duit dia..
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
gua syak ini kete mazeer bkn kete rosyam...
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
butoh hampa. kerat peliaq hampa dulu br leh dapat anak rosyam tu
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
hahaha iklan mcm nea pn ad ke
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
Hai nana.. Mama awak mane? Dye suruh sya beiki paip tndas bilik dye mlam 6t.




Aiboi
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
Kesian nye kat ko. Ko pn nk jgak ke. Sdar la diri tu
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
blog ni dah jd smpah. pasal komen semua pun cyber troop je byk.admin apa peduli janji trafic tinggi.bye penpatah
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
Oii...aku langkah mayat korg2 dlu...anak rosyam nk batang idop aku la...hahaha
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
Polis trafik kene kawal laluan ke penpatah sbb trafik terlalu sesak.
AnonymousAnonymous 18 February, 2013
Ntah...ko nek kete spongebob dh la...
AnonymousAnonymous 19 February, 2013
elok la korg jadi mayat snang skit aku dpt ank rosyam nor...lps 2 aku nk kawen dgn shila amzah....puih org yg komen aku lps ni gay
AnonymousAnonymous 19 February, 2013
Anak rosyam nak kawen da laaaaaa..... Thn lepas die tunang
AnonymousAnonymous 19 February, 2013
Setaraf ngn Aku pakai keta 2 pintu. Tapi satria Aku keluar asap putih..
AnonymousAnonymous 27 February, 2013
..............................................._¸„„„„_
........................................„--~*'¯.......'\
..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
**¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
.:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
.::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
:.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
:.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
:.': : : : :"-„ : : :"\
.:.:.: : : : :" : : : : \,
:.: : : : : : : : : : : : 'Ì
: : : : : : :, : : : : :
"-„_::::_„-*__„„~"

tlg carikn psgn utk konek ni yea hahaaaahaa
AnonymousAnonymous 01 March, 2013
lex ar..kawen boleh cerai...
AnonymousAnonymous 04 October, 2013
rosyam nor beli ngan aku tu.
AnonymousAnonymous 15 February, 2014
Baguslahh dh rezeki brp ramai org melayu pakai kete ni..jgn kondam dio..kita nk usaha kuat...

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri