SEXY : Biodata dan Gambar Shila Amzah (20 gambar)
Home » » SEXY : Biodata dan Gambar Shila Amzah (20 gambar)

SEXY : Biodata dan Gambar Shila Amzah (20 gambar)

51 Comments
Nur Shahila Amir Hamzah, atau lebih dikenali sebagai Shila Amzah, ialah seorang penyanyi Malaysia yang mengangkat namanya sebagai naib juara musim kedua pertandingan nyanyian realiti One in a Million. Shila merupakan anak kepada penyanyi terkenal bergelar ND Lala.


#Shilala comey siak!
#Klik gambar untuk tumbesaran tulang


























Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

51 comments:

  1. Replies
    1. wey baca doa qunut la

      Delete
    2. qunut panjang,,qunut pendek??

      Delete
    3. PEROGOL bertauliah24 February 2013 04:25

      qunut setengah panjang setengah pendek..

      Delete
    4. Ya Allah,berilah petunjuk agar org2 di atas bertaubat.amin

      Delete
    5. amin.. semoga Allah makbulkan doa kitew..

      Delete
    6. biasenye orang kelapan nak komen ape ekk....

      Delete
    7. anon2 sumeaae katttt ataihss nieah bodoshsas2 belarkerw...naoik2 yaieng 1sstt kaitk ataishshshs tuihs...

      Delete
    8. bole dbuat men2 plak doa qunut...xpela..adat dunia nk kiamat...

      Delete
    9. Dalam sebuah hadith ada disebutkan, KUBUR ITU PINTU KE ALAM BARZAKH (alam perantaraan).. Dalam hadith yang lain disebut, malam pertama adalah malam yang paling menakutkan di Alam Barzakh, oleh itu jinakkanlah roh dengan membaca ayat-ayat al-Quran.. Alam Barzakah amat menakutkan, kerana ia adalah satu tempat yang roh belum pernah sampai dan melaluinya....

      Setiap alam ada masalah-masalah pada individu tersebut, termasuklah Alam Barzakh... Ada orang rasa sekejap sahaja masa di alam barzakh, ada yang merasa lama... Rasulullah s.a.w. mengingatkan umatnya supaya mereka MEMOHON PERLINDUNGAN ALLAH S.W.T. dari azab dan siksaan kubur... Kubur itu satu taman dari TAMAN-TAMAN SYURGA atau satu gaung dari GAUNG NERAKA... Terpulanglah kepada keadaan AMALAN seseorang... Kitalah yang menentukan bagaimana keadaan kita di alam kubur nanti....

      Antara golongan yang disiksa dengan AZAB KUBUR ialah mereka yang tidak berjaya menjawab soalan malaikat Mungkar dan Nakir..,(yang menjawab segala soalan malaikat adalah AMALAN sendiri) Mereka yang tidak sembahyang atau tidak cukup bilangan sembahyangnya. Mereka yang melaga-lagakan orang lain (adu-domba), mereka yang tidak membersihkan air kencingnya....

      Rasulullah S.A.W. bersabda: “(Allah) akan memberi kuasa untuk menyeksa orang kafir di dalam kuburnya kepada 99 EKOR ULAR yang akan mematuknya hingga berdirinya kiamat... Jika seekor saja dari ular itu meniupkan bisanya ke bumi, nescaya tidak akan ada tumbuhan hijau yang tumbuh (di atas muka bumi).” (Hadis riwayat Imam Ahmad)....

      Daripada Ibn Abbas r.a. : ” Sesungguhnya Nabi s.a.w. melalui dua kuburan , lalu Baginda s.a.w bersabda :'' Sesungguhnya kedua dua penghuni kuburan ini sedang disiksa dan mereka tidaklah disiksa kerana dosa besar.... adapun yang seorang disiksa kerana TIDAK ISTINJAK SETELAH KENCING, sedangkan yang satu lagi kerana SUKA MENGADU-DOMBA... Kemudian Baginda s.a.w. meminta satu pelepah kurma lalu dibelahnya menjadi dua , lalu bersabda : ''Semoga pelepah kurma ini akan dapat meringankan siksaan mereka berdua, selama ia belum kering''.( HR Bukhari dan Muslim )....
      @ Jadi masyarakat kini, bila waktu pengebumian sering mereka pacakkan batang pokok puding atau pokok lainnya.Bunga rampai serta bungaan menjadi pilihan untuk menaburkannya di pusara.Ada pula yang akan tanam pokok bunga bagi menghiasi kubur,kadangkala bersiapan rumput karpet'' seakan kubur itu sebuah taman yang indah dimasa kini.

      Delete
    10. doa qunut pun boleh dipermain2kan.

      Delete
    11. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. Replies
    1. ooooooooooooooooooooooo tahniah2.....semua tlg puji org ini....

      Delete
    2. patut bg medal nie

      Delete
    3. wah...ko org 2nd la...,nnti mintak anugerah kat najib...

      Delete
    4. Klo najib xbagi mntk kat kak mah plak..mne taw untung2 die bg cincin..

      Delete
  3. stim siot............. kalu aku dapat, 3 hari aku bogel

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba ade org letak gambo adik/kakak ko...pas2 ak komen cm ko...best x rasa??? :D

      Delete
    2. x sbb aq xde kakak/adik uwahahaha

      Delete
    3. Dalam sebuah hadith ada disebutkan, KUBUR ITU PINTU KE ALAM BARZAKH (alam perantaraan).. Dalam hadith yang lain disebut, malam pertama adalah malam yang paling menakutkan di Alam Barzakh, oleh itu jinakkanlah roh dengan membaca ayat-ayat al-Quran.. Alam Barzakah amat menakutkan, kerana ia adalah satu tempat yang roh belum pernah sampai dan melaluinya....

      Setiap alam ada masalah-masalah pada individu tersebut, termasuklah Alam Barzakh... Ada orang rasa sekejap sahaja masa di alam barzakh, ada yang merasa lama... Rasulullah s.a.w. mengingatkan umatnya supaya mereka MEMOHON PERLINDUNGAN ALLAH S.W.T. dari azab dan siksaan kubur... Kubur itu satu taman dari TAMAN-TAMAN SYURGA atau satu gaung dari GAUNG NERAKA... Terpulanglah kepada keadaan AMALAN seseorang... Kitalah yang menentukan bagaimana keadaan kita di alam kubur nanti....

      Antara golongan yang disiksa dengan AZAB KUBUR ialah mereka yang tidak berjaya menjawab soalan malaikat Mungkar dan Nakir..,(yang menjawab segala soalan malaikat adalah AMALAN sendiri) Mereka yang tidak sembahyang atau tidak cukup bilangan sembahyangnya. Mereka yang melaga-lagakan orang lain (adu-domba), mereka yang tidak membersihkan air kencingnya....

      Rasulullah S.A.W. bersabda: “(Allah) akan memberi kuasa untuk menyeksa orang kafir di dalam kuburnya kepada 99 EKOR ULAR yang akan mematuknya hingga berdirinya kiamat... Jika seekor saja dari ular itu meniupkan bisanya ke bumi, nescaya tidak akan ada tumbuhan hijau yang tumbuh (di atas muka bumi).” (Hadis riwayat Imam Ahmad)....

      Daripada Ibn Abbas r.a. : ” Sesungguhnya Nabi s.a.w. melalui dua kuburan , lalu Baginda s.a.w bersabda :'' Sesungguhnya kedua dua penghuni kuburan ini sedang disiksa dan mereka tidaklah disiksa kerana dosa besar.... adapun yang seorang disiksa kerana TIDAK ISTINJAK SETELAH KENCING, sedangkan yang satu lagi kerana SUKA MENGADU-DOMBA... Kemudian Baginda s.a.w. meminta satu pelepah kurma lalu dibelahnya menjadi dua , lalu bersabda : ''Semoga pelepah kurma ini akan dapat meringankan siksaan mereka berdua, selama ia belum kering''.( HR Bukhari dan Muslim )....
      @ Jadi masyarakat kini, bila waktu pengebumian sering mereka pacakkan batang pokok puding atau pokok lainnya.Bunga rampai serta bungaan menjadi pilihan untuk menaburkannya di pusara.Ada pula yang akan tanam pokok bunga bagi menghiasi kubur,kadangkala bersiapan rumput karpet'' seakan kubur itu sebuah taman yang indah dimasa kini.

      Delete
  4. #Klik gambar untuk tumbesaran tulang

    ReplyDelete
  5. resepi cempedak goreng. Di dalam bekas, satukan tepung bersama marjerin, garam dan gula. Bancuh dengan air ( guna whisk lagi senang ) warnakan kuning dan ketepikan.
    Panaskan minyak di dalam kuali untuk menggoreng.
    Masukkan isi cempedak ke dalam adunan tepung dan goreng segera sehingga cempedak masak dan garing.
    Angkat dan toskan....sedia dimakan....

    enjoy ur day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks utk resepi ni.....emm ada reseoi utk sayur cempedak tak?

      Delete
    2. sayur cempedak ada...nnt sy akan publishkan...skrng saya akan bg tau bgai mana untuk membuat crepe cempedak...dan crepe petai...caranya mudah saja..masukkn petai sekali dengan cempedak...msukkan keduanya sekali kedalam dedak...kemudia basuh cempedak dan petai itu dari dedak...kemudian gaulkn keduanya dengan telur busuk...akhir sekali humban kedalam sungai..tggu 10 minit..tgk apa yang datang...selamat mencuba...

      Delete
    3. saya dah buat, dia jadi durian creepe plak.. camne ye? adakah perlu sebat pulak di belakang tengkuk anda?

      Delete
    4. .......\...../
      ......╚⊙ ⊙╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝

      Delete
    5. thanks 4 the nice recipe :)

      Delete
  6. betu orang cakap... BLOG PEN PATAH untunk laki yg nak habiskan STOK AIR MANI je.... ==''

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nmpkny mcm tu la...Byk yg komen mcm lari dari topik... =="

      Delete
  7. kepada sesiapa yang ingin belajar bermain gitar dengan mudah, anda boleh kunjungi link dibawah.

    http://www.belajargitar.com/index.php?ref=hanaffi

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus2.. saudara cuma kurang satu gitar.. iaitu lead gitar!

      Delete
    2. ha, kalau begitu, cooobbaaaaa !

      Delete
  8. mmg comel .. tapi syg .. akai kurang .. balak dia .. tu .. patut g mampos je .. kurang ajar sangat .. dulu aku ingatkan ND Lala tu yg lelebih .. rupanya .. mamat tu lum jadi menantu dah nampak perangai hantu .. bagus la putus ..

    ReplyDelete
  9. Dalam sebuah hadith ada disebutkan, KUBUR ITU PINTU KE ALAM BARZAKH (alam perantaraan).. Dalam hadith yang lain disebut, malam pertama adalah malam yang paling menakutkan di Alam Barzakh, oleh itu jinakkanlah roh dengan membaca ayat-ayat al-Quran.. Alam Barzakah amat menakutkan, kerana ia adalah satu tempat yang roh belum pernah sampai dan melaluinya....

    Setiap alam ada masalah-masalah pada individu tersebut, termasuklah Alam Barzakh... Ada orang rasa sekejap sahaja masa di alam barzakh, ada yang merasa lama... Rasulullah s.a.w. mengingatkan umatnya supaya mereka MEMOHON PERLINDUNGAN ALLAH S.W.T. dari azab dan siksaan kubur... Kubur itu satu taman dari TAMAN-TAMAN SYURGA atau satu gaung dari GAUNG NERAKA... Terpulanglah kepada keadaan AMALAN seseorang... Kitalah yang menentukan bagaimana keadaan kita di alam kubur nanti....

    Antara golongan yang disiksa dengan AZAB KUBUR ialah mereka yang tidak berjaya menjawab soalan malaikat Mungkar dan Nakir..,(yang menjawab segala soalan malaikat adalah AMALAN sendiri) Mereka yang tidak sembahyang atau tidak cukup bilangan sembahyangnya. Mereka yang melaga-lagakan orang lain (adu-domba), mereka yang tidak membersihkan air kencingnya....

    Rasulullah S.A.W. bersabda: “(Allah) akan memberi kuasa untuk menyeksa orang kafir di dalam kuburnya kepada 99 EKOR ULAR yang akan mematuknya hingga berdirinya kiamat... Jika seekor saja dari ular itu meniupkan bisanya ke bumi, nescaya tidak akan ada tumbuhan hijau yang tumbuh (di atas muka bumi).” (Hadis riwayat Imam Ahmad)....

    Daripada Ibn Abbas r.a. : ” Sesungguhnya Nabi s.a.w. melalui dua kuburan , lalu Baginda s.a.w bersabda :'' Sesungguhnya kedua dua penghuni kuburan ini sedang disiksa dan mereka tidaklah disiksa kerana dosa besar.... adapun yang seorang disiksa kerana TIDAK ISTINJAK SETELAH KENCING, sedangkan yang satu lagi kerana SUKA MENGADU-DOMBA... Kemudian Baginda s.a.w. meminta satu pelepah kurma lalu dibelahnya menjadi dua , lalu bersabda : ''Semoga pelepah kurma ini akan dapat meringankan siksaan mereka berdua, selama ia belum kering''.( HR Bukhari dan Muslim )....
    @ Jadi masyarakat kini, bila waktu pengebumian sering mereka pacakkan batang pokok puding atau pokok lainnya.Bunga rampai serta bungaan menjadi pilihan untuk menaburkannya di pusara.Ada pula yang akan tanam pokok bunga bagi menghiasi kubur,kadangkala bersiapan rumput karpet'' seakan kubur itu sebuah taman yang indah dimasa kini.

    ReplyDelete
  10. aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex

    ReplyDelete
  11. ah ahhh ahhh ahhhh sedap melancap rupe shila ni..oohh yeah babeh..

    ReplyDelete
  12. Sejuk mata tgk gambar ketiga tuh :3

    ReplyDelete
  13. public seks di mana2

    ReplyDelete
  14. saya suka shilah,lagu patah seribu itu membuat ia mengenali diri nya sebenarnya ia.ingin
    melihat nya di depan mata dan ingin mengatakan surat terbalas patah seribu adalah disini,namun allah masih belum untuk saya berjumpa dengan nya kerana allah saja yang tahu isi hati ku..shilah merasakan nya carilah aku dalam hati mu..ya allah berilah petunjuk mu kepada aku dengan nya..amin

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri