SEXY : Biodata dan Gambar Shila Amzah (20 gambar)

Nur Shahila Amir Hamzah, atau lebih dikenali sebagai Shila Amzah, ialah seorang penyanyi Malaysia yang mengangkat namanya sebagai naib juara musim kedua pertandingan nyanyian realiti One in a Million. Shila merupakan anak kepada penyanyi terkenal bergelar ND Lala.


#Shilala comey siak!
#Klik gambar untuk tumbesaran tulang


























{ 52 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 24 February, 2013
wey baca doa qunut la
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
qunut panjang,,qunut pendek??
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
stim siot............. kalu aku dapat, 3 hari aku bogel
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
#Klik gambar untuk tumbesaran tulang
PEROGOL bertauliahPEROGOL bertauliah 24 February, 2013
qunut setengah panjang setengah pendek..
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
Ya Allah,berilah petunjuk agar org2 di atas bertaubat.amin
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
resepi cempedak goreng. Di dalam bekas, satukan tepung bersama marjerin, garam dan gula. Bancuh dengan air ( guna whisk lagi senang ) warnakan kuning dan ketepikan.
Panaskan minyak di dalam kuali untuk menggoreng.
Masukkan isi cempedak ke dalam adunan tepung dan goreng segera sehingga cempedak masak dan garing.
Angkat dan toskan....sedia dimakan....

enjoy ur day!
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
betu orang cakap... BLOG PEN PATAH untunk laki yg nak habiskan STOK AIR MANI je.... ==''
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
amin.. semoga Allah makbulkan doa kitew..
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
thanks utk resepi ni.....emm ada reseoi utk sayur cempedak tak?
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
kepada sesiapa yang ingin belajar bermain gitar dengan mudah, anda boleh kunjungi link dibawah.

http://www.belajargitar.com/index.php?ref=hanaffi
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
bagus2.. saudara cuma kurang satu gitar.. iaitu lead gitar!
BudakBerkacaMata BudakBerkacaMata 24 February, 2013
Nmpkny mcm tu la...Byk yg komen mcm lari dari topik... =="
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
biasenye orang kelapan nak komen ape ekk....
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
anon2 sumeaae katttt ataihss nieah bodoshsas2 belarkerw...naoik2 yaieng 1sstt kaitk ataishshshs tuihs...
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
bole dbuat men2 plak doa qunut...xpela..adat dunia nk kiamat...
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
sayur cempedak ada...nnt sy akan publishkan...skrng saya akan bg tau bgai mana untuk membuat crepe cempedak...dan crepe petai...caranya mudah saja..masukkn petai sekali dengan cempedak...msukkan keduanya sekali kedalam dedak...kemudia basuh cempedak dan petai itu dari dedak...kemudian gaulkn keduanya dengan telur busuk...akhir sekali humban kedalam sungai..tggu 10 minit..tgk apa yang datang...selamat mencuba...
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
cuba ade org letak gambo adik/kakak ko...pas2 ak komen cm ko...best x rasa??? :D
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
ooooooooooooooooooooooo tahniah2.....semua tlg puji org ini....
AnonymousAnonymous 25 February, 2013
x sbb aq xde kakak/adik uwahahaha
Khairul Khairul 25 February, 2013
saya dah buat, dia jadi durian creepe plak.. camne ye? adakah perlu sebat pulak di belakang tengkuk anda?
Khairul Khairul 25 February, 2013
ha, kalau begitu, cooobbaaaaa !
MOL.fm MOL.fm 25 February, 2013
mmg comel .. tapi syg .. akai kurang .. balak dia .. tu .. patut g mampos je .. kurang ajar sangat .. dulu aku ingatkan ND Lala tu yg lelebih .. rupanya .. mamat tu lum jadi menantu dah nampak perangai hantu .. bagus la putus ..
Pakcik Kassim Pakcik Kassim 25 February, 2013
pakcik dh lama menduda...mmmm
AnonymousAnonymous 25 February, 2013
wah...ko org 2nd la...,nnti mintak anugerah kat najib...
khairul anuar khairul anuar 25 February, 2013
Dalam sebuah hadith ada disebutkan, KUBUR ITU PINTU KE ALAM BARZAKH (alam perantaraan).. Dalam hadith yang lain disebut, malam pertama adalah malam yang paling menakutkan di Alam Barzakh, oleh itu jinakkanlah roh dengan membaca ayat-ayat al-Quran.. Alam Barzakah amat menakutkan, kerana ia adalah satu tempat yang roh belum pernah sampai dan melaluinya....

Setiap alam ada masalah-masalah pada individu tersebut, termasuklah Alam Barzakh... Ada orang rasa sekejap sahaja masa di alam barzakh, ada yang merasa lama... Rasulullah s.a.w. mengingatkan umatnya supaya mereka MEMOHON PERLINDUNGAN ALLAH S.W.T. dari azab dan siksaan kubur... Kubur itu satu taman dari TAMAN-TAMAN SYURGA atau satu gaung dari GAUNG NERAKA... Terpulanglah kepada keadaan AMALAN seseorang... Kitalah yang menentukan bagaimana keadaan kita di alam kubur nanti....

Antara golongan yang disiksa dengan AZAB KUBUR ialah mereka yang tidak berjaya menjawab soalan malaikat Mungkar dan Nakir..,(yang menjawab segala soalan malaikat adalah AMALAN sendiri) Mereka yang tidak sembahyang atau tidak cukup bilangan sembahyangnya. Mereka yang melaga-lagakan orang lain (adu-domba), mereka yang tidak membersihkan air kencingnya....

Rasulullah S.A.W. bersabda: “(Allah) akan memberi kuasa untuk menyeksa orang kafir di dalam kuburnya kepada 99 EKOR ULAR yang akan mematuknya hingga berdirinya kiamat... Jika seekor saja dari ular itu meniupkan bisanya ke bumi, nescaya tidak akan ada tumbuhan hijau yang tumbuh (di atas muka bumi).” (Hadis riwayat Imam Ahmad)....

Daripada Ibn Abbas r.a. : ” Sesungguhnya Nabi s.a.w. melalui dua kuburan , lalu Baginda s.a.w bersabda :'' Sesungguhnya kedua dua penghuni kuburan ini sedang disiksa dan mereka tidaklah disiksa kerana dosa besar.... adapun yang seorang disiksa kerana TIDAK ISTINJAK SETELAH KENCING, sedangkan yang satu lagi kerana SUKA MENGADU-DOMBA... Kemudian Baginda s.a.w. meminta satu pelepah kurma lalu dibelahnya menjadi dua , lalu bersabda : ''Semoga pelepah kurma ini akan dapat meringankan siksaan mereka berdua, selama ia belum kering''.( HR Bukhari dan Muslim )....
@ Jadi masyarakat kini, bila waktu pengebumian sering mereka pacakkan batang pokok puding atau pokok lainnya.Bunga rampai serta bungaan menjadi pilihan untuk menaburkannya di pusara.Ada pula yang akan tanam pokok bunga bagi menghiasi kubur,kadangkala bersiapan rumput karpet'' seakan kubur itu sebuah taman yang indah dimasa kini.
khairul anuar khairul anuar 25 February, 2013
Dalam sebuah hadith ada disebutkan, KUBUR ITU PINTU KE ALAM BARZAKH (alam perantaraan).. Dalam hadith yang lain disebut, malam pertama adalah malam yang paling menakutkan di Alam Barzakh, oleh itu jinakkanlah roh dengan membaca ayat-ayat al-Quran.. Alam Barzakah amat menakutkan, kerana ia adalah satu tempat yang roh belum pernah sampai dan melaluinya....

Setiap alam ada masalah-masalah pada individu tersebut, termasuklah Alam Barzakh... Ada orang rasa sekejap sahaja masa di alam barzakh, ada yang merasa lama... Rasulullah s.a.w. mengingatkan umatnya supaya mereka MEMOHON PERLINDUNGAN ALLAH S.W.T. dari azab dan siksaan kubur... Kubur itu satu taman dari TAMAN-TAMAN SYURGA atau satu gaung dari GAUNG NERAKA... Terpulanglah kepada keadaan AMALAN seseorang... Kitalah yang menentukan bagaimana keadaan kita di alam kubur nanti....

Antara golongan yang disiksa dengan AZAB KUBUR ialah mereka yang tidak berjaya menjawab soalan malaikat Mungkar dan Nakir..,(yang menjawab segala soalan malaikat adalah AMALAN sendiri) Mereka yang tidak sembahyang atau tidak cukup bilangan sembahyangnya. Mereka yang melaga-lagakan orang lain (adu-domba), mereka yang tidak membersihkan air kencingnya....

Rasulullah S.A.W. bersabda: “(Allah) akan memberi kuasa untuk menyeksa orang kafir di dalam kuburnya kepada 99 EKOR ULAR yang akan mematuknya hingga berdirinya kiamat... Jika seekor saja dari ular itu meniupkan bisanya ke bumi, nescaya tidak akan ada tumbuhan hijau yang tumbuh (di atas muka bumi).” (Hadis riwayat Imam Ahmad)....

Daripada Ibn Abbas r.a. : ” Sesungguhnya Nabi s.a.w. melalui dua kuburan , lalu Baginda s.a.w bersabda :'' Sesungguhnya kedua dua penghuni kuburan ini sedang disiksa dan mereka tidaklah disiksa kerana dosa besar.... adapun yang seorang disiksa kerana TIDAK ISTINJAK SETELAH KENCING, sedangkan yang satu lagi kerana SUKA MENGADU-DOMBA... Kemudian Baginda s.a.w. meminta satu pelepah kurma lalu dibelahnya menjadi dua , lalu bersabda : ''Semoga pelepah kurma ini akan dapat meringankan siksaan mereka berdua, selama ia belum kering''.( HR Bukhari dan Muslim )....
@ Jadi masyarakat kini, bila waktu pengebumian sering mereka pacakkan batang pokok puding atau pokok lainnya.Bunga rampai serta bungaan menjadi pilihan untuk menaburkannya di pusara.Ada pula yang akan tanam pokok bunga bagi menghiasi kubur,kadangkala bersiapan rumput karpet'' seakan kubur itu sebuah taman yang indah dimasa kini.
khairul anuar khairul anuar 25 February, 2013
Dalam sebuah hadith ada disebutkan, KUBUR ITU PINTU KE ALAM BARZAKH (alam perantaraan).. Dalam hadith yang lain disebut, malam pertama adalah malam yang paling menakutkan di Alam Barzakh, oleh itu jinakkanlah roh dengan membaca ayat-ayat al-Quran.. Alam Barzakah amat menakutkan, kerana ia adalah satu tempat yang roh belum pernah sampai dan melaluinya....

Setiap alam ada masalah-masalah pada individu tersebut, termasuklah Alam Barzakh... Ada orang rasa sekejap sahaja masa di alam barzakh, ada yang merasa lama... Rasulullah s.a.w. mengingatkan umatnya supaya mereka MEMOHON PERLINDUNGAN ALLAH S.W.T. dari azab dan siksaan kubur... Kubur itu satu taman dari TAMAN-TAMAN SYURGA atau satu gaung dari GAUNG NERAKA... Terpulanglah kepada keadaan AMALAN seseorang... Kitalah yang menentukan bagaimana keadaan kita di alam kubur nanti....

Antara golongan yang disiksa dengan AZAB KUBUR ialah mereka yang tidak berjaya menjawab soalan malaikat Mungkar dan Nakir..,(yang menjawab segala soalan malaikat adalah AMALAN sendiri) Mereka yang tidak sembahyang atau tidak cukup bilangan sembahyangnya. Mereka yang melaga-lagakan orang lain (adu-domba), mereka yang tidak membersihkan air kencingnya....

Rasulullah S.A.W. bersabda: “(Allah) akan memberi kuasa untuk menyeksa orang kafir di dalam kuburnya kepada 99 EKOR ULAR yang akan mematuknya hingga berdirinya kiamat... Jika seekor saja dari ular itu meniupkan bisanya ke bumi, nescaya tidak akan ada tumbuhan hijau yang tumbuh (di atas muka bumi).” (Hadis riwayat Imam Ahmad)....

Daripada Ibn Abbas r.a. : ” Sesungguhnya Nabi s.a.w. melalui dua kuburan , lalu Baginda s.a.w bersabda :'' Sesungguhnya kedua dua penghuni kuburan ini sedang disiksa dan mereka tidaklah disiksa kerana dosa besar.... adapun yang seorang disiksa kerana TIDAK ISTINJAK SETELAH KENCING, sedangkan yang satu lagi kerana SUKA MENGADU-DOMBA... Kemudian Baginda s.a.w. meminta satu pelepah kurma lalu dibelahnya menjadi dua , lalu bersabda : ''Semoga pelepah kurma ini akan dapat meringankan siksaan mereka berdua, selama ia belum kering''.( HR Bukhari dan Muslim )....
@ Jadi masyarakat kini, bila waktu pengebumian sering mereka pacakkan batang pokok puding atau pokok lainnya.Bunga rampai serta bungaan menjadi pilihan untuk menaburkannya di pusara.Ada pula yang akan tanam pokok bunga bagi menghiasi kubur,kadangkala bersiapan rumput karpet'' seakan kubur itu sebuah taman yang indah dimasa kini.
AnonymousAnonymous 25 February, 2013
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
bunga rosbunga ros 26 February, 2013
Klo najib xbagi mntk kat kak mah plak..mne taw untung2 die bg cincin..
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
ah ahhh ahhh ahhhh sedap melancap rupe shila ni..oohh yeah babeh..
AnonymousAnonymous 14 April, 2013
Sejuk mata tgk gambar ketiga tuh :3
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
.......\...../
......╚⊙ ⊙╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
public seks di mana2
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
doa qunut pun boleh dipermain2kan.
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
thanks 4 the nice recipe :)
AnonymousAnonymous 18 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)
ifwat warid ifwat warid 28 February, 2014
saya suka shilah,lagu patah seribu itu membuat ia mengenali diri nya sebenarnya ia.ingin
melihat nya di depan mata dan ingin mengatakan surat terbalas patah seribu adalah disini,namun allah masih belum untuk saya berjumpa dengan nya kerana allah saja yang tahu isi hati ku..shilah merasakan nya carilah aku dalam hati mu..ya allah berilah petunjuk mu kepada aku dengan nya..amin
AnonymousAnonymous 10 January, 2016
Pergi mampos la kau dengan hadis kau

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri