WTF - APABILA PENGUTIP SAMPAH MOGOK DI SEVILLE , SEPANYOL (12 GAMBAR)

Pekerja pemungut saapah di kota Seville, Sepanyol mogok selama 10 hari sejak minggu lalu sebagai tanda protes terhadap potongan gaji sebanyak 5%. Waktu pekerjaan mereka juga turut ditambah dan ini membuatkan mereka naik angin. Dianggarkan 6000 tan sampah kita berlonggok di seluruh Seville. Pemotongan gaji yang berlaku adalah kesan sampingan dari kegawatan ekonomi Sepanyol.

#Terima kasih kepada kerajaan malaysia, kerja tak buat tapi still dapat gaji buta! Bersyukurlah! =*)





Laporan asal DailyMail

{ 21 comments.. read them below or add one }

ery sky ery sky 08 February, 2013
Ambik kau nk potong gji sgt..hahaha..
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
sy ade menjual dildo yg telah patah.. tp dh di repair, di gam n masking tape d sekeliling.. msh boleh pakai lg tp kne perlahan2.. nk jual dgn harga mcm bru beli dulu.. rm250.. yg berminat sila pm sy.. ok tenkiu mudah..
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
dah patah tp nk jual harga mcm brg baru? ap ler pny bangang abadi org ats ni.. ke canne org bwh?
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
Bukn setkt bgang....da bebal pn....
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
org bwh aku ni nk beli..
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
Xleh krang lgi ker..brminat nie..pm no fon..
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
nk beli..nk bg awek aku,sempena bday dia..bila bjauhan blh dia puaskn sdiri...no fon ples..
bapak ko nibapak ko ni 08 February, 2013
Panjang laa dew..mcm ak pnye 7inci
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
ko ukur ngan aper dpat 7inci tu??
pembaris 2posen??,,,ahhahah
MOL.fm MOL.fm 08 February, 2013
mak oiiii .. menimbun .. haaa kan .. potong gaji sangat ..
AnonymousAnonymous 08 February, 2013
dildo tu natang menda
AnonymousAnonymous 10 February, 2013
org atas bodo dildo pon x tau..hhaa
AnonymousAnonymous 21 September, 2013
Hahaha korang semua ni kan buat aku ketawa pg2 ni la hadoi hahaha
AnonymousAnonymous 21 September, 2013
dildo tu org selalu guna buat gali kubur.. tu pun xtau ke..
AnonymousAnonymous 21 September, 2013
Haahhahhahhahhahahahhahahahahahhahahhahahhahahhahhqhqhahahq
AnonymousAnonymous 21 September, 2013
dildo pun nakk jual kat sini? gi la jual kat e-bay tu..

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri