WTF - APABILA PENGUTIP SAMPAH MOGOK DI SEVILLE , SEPANYOL (12 GAMBAR)
Home » » WTF - APABILA PENGUTIP SAMPAH MOGOK DI SEVILLE , SEPANYOL (12 GAMBAR)

WTF - APABILA PENGUTIP SAMPAH MOGOK DI SEVILLE , SEPANYOL (12 GAMBAR)

21 Comments
Pekerja pemungut saapah di kota Seville, Sepanyol mogok selama 10 hari sejak minggu lalu sebagai tanda protes terhadap potongan gaji sebanyak 5%. Waktu pekerjaan mereka juga turut ditambah dan ini membuatkan mereka naik angin. Dianggarkan 6000 tan sampah kita berlonggok di seluruh Seville. Pemotongan gaji yang berlaku adalah kesan sampingan dari kegawatan ekonomi Sepanyol.

#Terima kasih kepada kerajaan malaysia, kerja tak buat tapi still dapat gaji buta! Bersyukurlah! =*)





Laporan asal DailyMail

21 comments:

  1. Ambik kau nk potong gji sgt..hahaha..

    ReplyDelete
  2. sy ade menjual dildo yg telah patah.. tp dh di repair, di gam n masking tape d sekeliling.. msh boleh pakai lg tp kne perlahan2.. nk jual dgn harga mcm bru beli dulu.. rm250.. yg berminat sila pm sy.. ok tenkiu mudah..

    ReplyDelete
  3. dah patah tp nk jual harga mcm brg baru? ap ler pny bangang abadi org ats ni.. ke canne org bwh?

    ReplyDelete
  4. Mmg bgng n bebal...

    ReplyDelete
  5. Bukn setkt bgang....da bebal pn....

    ReplyDelete
  6. org bwh aku ni nk beli..

    ReplyDelete
  7. Mmg bgng n bebal...

    ReplyDelete
  8. Xleh krang lgi ker..brminat nie..pm no fon..

    ReplyDelete
  9. nk beli..nk bg awek aku,sempena bday dia..bila bjauhan blh dia puaskn sdiri...no fon ples..

    ReplyDelete
  10. dildo tu panjang x?

    ReplyDelete
  11. Panjang laa dew..mcm ak pnye 7inci

    ReplyDelete
  12. ko ukur ngan aper dpat 7inci tu??
    pembaris 2posen??,,,ahhahah

    ReplyDelete
  13. mak oiiii .. menimbun .. haaa kan .. potong gaji sangat ..

    ReplyDelete
  14. dildo tu natang menda

    ReplyDelete
  15. org atas bodo dildo pon x tau..hhaa

    ReplyDelete
  16. Hahaha korang semua ni kan buat aku ketawa pg2 ni la hadoi hahaha

    ReplyDelete
  17. dildo tu org selalu guna buat gali kubur.. tu pun xtau ke..

    ReplyDelete
  18. Haahhahhahhahhahahahhahahahahahhahahhahahhahahhahhqhqhahahq

    ReplyDelete
  19. dildo pun nakk jual kat sini? gi la jual kat e-bay tu..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri