WTF : Cara Selamatkan Wanita Yang Ingin Membunuh Diri
Home » » WTF : Cara Selamatkan Wanita Yang Ingin Membunuh Diri

WTF : Cara Selamatkan Wanita Yang Ingin Membunuh Diri

4 Feb 2013 26 Comments
#Bukan nak highlightkan pompuan tu, lantak depa la. Anyway, kalau dah nama perokok tegar sampai bila2 tetap merokok, ke canne?


26 comments:

  1. Replies
    1. Gadis cun ni sanggup bedah kakinya.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->bedah-kaki.jpg

      Tujuh fesyen tudung si gadis yg dapat mencabar lelaki.
      Tgk banyak gambar disini-->gadis-tudung.jpg

      Antara 10 kemalangan yg paling mahal di dunia.
      Sila tengok gambar ni-->kemalangan-termahal.jpg

      Tau kenapa menjual tubuh itu lumayan??
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->jual-tubuh.jpg

      Rahsia seorang gadis yg paling haram diketahui lelaki.
      Nak tahu apa, tgk gambar ni-->rahsia-gadis.jpg

      Akibat dibaham ikan piranna yg betul2 terjadi.
      Jom tgk gambar ni-->ikan-piranna.jpg

      Kerana Nak Subur, Org China Sanggup Spray.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni--->spray-subur.jpg

      Wanita Patut Tengok Ni. Cara Elakkan Gangguan Seksual.
      Jom tengok gambar ni--->gangguan-seks.jpg

      Sapa kata beliau tidak gebu & comel??
      Nak tahu siapa, sila tgk gambar ni-->gebu-comel.jpg

      Tahu kenapa Islam mengharamkan wanita dan lelaki bersentuhan??
      Nak tahu ,tgk gambar ni-->bersentuhan.jpg

      Delete
    2. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. ok r dari die pegang rokok tu

    ReplyDelete
  3. ilek je ..rokok tak lepas .. hahahahahah .. sampai terlondeh .. suar pompan tu

    ReplyDelete
  4. macam Aaron Aziz la!!!hahaha

    ReplyDelete
  5. free pepet showtimes!!

    ReplyDelete
  6. Yg dok kat tgh paling best... msti stim tgk celah kangkang... dah la spender jer tinggal...

    ReplyDelete
  7. aaron aziz tuh..hahaha

    ReplyDelete
  8. selepas itu,apa jadi kat pompuan itu? Selamat??

    ReplyDelete
  9. haha..nampak spender..abih la satg MAHER ngn SEHINGGIT wat modal melancap la 2..kakaka

    ReplyDelete
  10. mati lepas sume dah puas pakai..

    ReplyDelete
  11. zamri kl nak mcm ni ler...

    ReplyDelete
  12. Pastu pmpn tu mtk rokok sbtg ngn laki tu

    ReplyDelete
  13. Abang tu pun ckp, dah abis la dik.. Tinggal ni je.. Kite pancung je la....

    ReplyDelete
  14. Dia pegang Baku LA..

    ReplyDelete
  15. baku ape? hahahaha

    ReplyDelete
  16. ape kau ckp aku gila? kau yg gila sbnrnye.. kalau kau x gila cube kira berapa 123456789x987654321 dlm ms 5 saat...

    ReplyDelete
  17. 01. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati ..

    02. Andai kau dapat melihat hatiku, Andai saja kau dapat membaca fikiran, Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku, Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku, Cintailah aku dengan kesungguhanmu

    03. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

    04. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

    05. Hello..Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

    06. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

    07. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?

    H- Hanya
    A- Aku
    C- Cinta
    K- Kau
    S -Seorang
    08. Luahan Cinta Ibarat Kentut, ditahan sakit, dilepas malu, dah keluar..fuhhh! Lega!!!

    09. Jika kau hidup sehingga 100 tahun, aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

    10. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

    11. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

    12. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

    13. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

    14. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

    15. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

    16. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    17. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu…

    18. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

    19. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

    20. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    21. Cintaku bukan ibarat kertas, Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…

    22. Jika mencintaimu satu kesalahan..biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..

    23. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

    24. Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku..

    25. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

    26. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

    27. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, Air mata kerana kekasih 1penyesalan, Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

    ReplyDelete
  18. Aku terpaku dek renungan matamu, hatiku tertanya2, BENARKAH ini?
    Nafas ku tertahan, kau tunduk SEGAN..lalu aku bertanya, "Kau..kentutkan ­?"

    ReplyDelete
  19. AhhahaXDD perokok tegar! BAPAK tak boleh bla XDD

    ReplyDelete
  20. ah aku tak kira aku nk berhenti merokok hari ni gak .. pedulikkan nafsu babi anjing sialsialsial

    ReplyDelete
  21. Patut tarik panty sekaligus. Alang2 dia nak mampus baik ambil kesempatan dulu.

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri