WTF : Cari Hantu Dalam Gambar Ini

#Cari bahagian pokok. Jumpa? LOL

{ 26 comments.. read them below or add one }

MOL.fm MOL.fm 09 February, 2013
ngerinye .. hahahahaha
AnonymousAnonymous 09 February, 2013
Boleh x korek hidung semasa bersin?
AnonymousAnonymous 09 February, 2013
hantu pakai lens biru..
AnonymousAnonymous 09 February, 2013
Ada sesiapa nampak lembu Aku tak?..
AnonymousAnonymous 09 February, 2013
1st...semua org kt ats aku ni..semua gila
AnonymousAnonymous 09 February, 2013
Xla.. semua org kt ATS tu ok LA x gila.. tapi Cuba ko fikir btl-btl.. ko yg gila la..
AnonymousAnonymous 10 February, 2013
Ko xyah pk...ko mmg konfirm gila...
AnonymousAnonymous 10 February, 2013
untung lar semua gila..
ang sorang jer xgila..
betul x orng bawah?
AnonymousAnonymous 16 March, 2013
gila sama gila jgn gado
AnonymousAnonymous 08 April, 2013
eee die tanye ak la bukan ko!
sha eeiyuw sha eeiyuw 08 April, 2013
terkejut aku mata bertentang mata pheww
AnonymousAnonymous 02 September, 2013
I pun terkejut, dup dap dup dap my heart u
AnonymousAnonymous 22 September, 2013
Jom kita bodoh berjemaah
AnonymousAnonymous 22 September, 2013
saya ada menjual pasu yang pernah digunakan untuk menangkap kak limah. saya nak letgo, sebab saya nak pegi london nak cari justin beber nak pukol jubo dia. pm harga, cepat2 sementara stok masih ada
AnonymousAnonymous 22 September, 2013
emmm xpenah try pulak..tp korek jubo ko semasa bersin boleh kot
AnonymousAnonymous 22 September, 2013
aw... nyah pon takottttttt tutuutututtttt

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri