WTF - IKLAN H&M YANG HANCUR TATABAHASA

#Pengunaan bahasa malaysia yang FACEPALM tahap tenuk.


{ 16 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 10 February, 2013
korang be2 ni xde keje lain ke? aku asek dpt no 3 je.. haram tul
AnonymousAnonymous 10 February, 2013
Oi org no 3 aku rasa ngko mesti pakai data plan yg lembap thp nk mampus sbb to ngko selalu dpt no3 hahaha
Ashraf Aseri Ashraf Aseri 10 February, 2013
google translate.... oh yeah...
AnonymousAnonymous 10 February, 2013
Encik sehinggit n mazeer babi..
AnonymousAnonymous 10 February, 2013
Saya ada sejenis alat direka sndri.. Di buat dr kayu kayan yg berkualiti tinggi.. Alat untuk cebok selepas berak.. Anda cuma perlu ketok kpale anda dgn alat ini secara automatik tahi anda akan hlg begitu saja.. Boleh di dapati dlm 2 model.. Berminat pm sy utk harga yg terbaik.. RM400 1 set.. Tengkiu mudah..
AnonymousAnonymous 10 February, 2013
taik yg hilang tu masuk blackhole ke? ataupun ko yg asshole!
AnonymousAnonymous 21 February, 2013
SAMAN TETAP SAMAN! ABIS KO LANGGAR KRETA KU TU APAHAL? APA AKU NAK JAWAB DENGAN IWAN? SEDANG IWAN PERGI JEMUR KAIN PUN, NAK JUGA EMAK DIA BUATKAN KUIH DENGAN JIRANNYA SKALI..KAKAK DIA PUN SLALU TENGOK GANGNAM STYLE!! ISH! BENCI PULA AKU TENGOK MUKA AHMAD NI...!! POYO
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
Ape yg ko mrepekkt ats ni bahlooooooolllllll
AnonymousAnonymous 09 April, 2013
mengantok lar.....ermmm... macam mna nie...

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri