WTF - NOMBOR PENDAFTARAN KERETA YANG AJAK JPJ BERGADUH
Home » » WTF - NOMBOR PENDAFTARAN KERETA YANG AJAK JPJ BERGADUH

WTF - NOMBOR PENDAFTARAN KERETA YANG AJAK JPJ BERGADUH

6 Feb 2013 60 Comments
#Mod plate number?


60 comments:

  1. Replies
    1. Gadis cun ni sanggup bedah kakinya.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->bedah-kaki.jpg

      Tujuh fesyen tudung si gadis yg dapat mencabar lelaki.
      Tgk banyak gambar disini-->gadis-tudung.jpg

      Antara 10 kemalangan yg paling mahal di dunia.
      Sila tengok gambar ni-->kemalangan-termahal.jpg

      Tau kenapa menjual tubuh itu lumayan??
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->jual-tubuh.jpg

      Rahsia seorang gadis yg paling haram diketahui lelaki.
      Nak tahu apa, tgk gambar ni-->rahsia-gadis.jpg

      Akibat dibaham ikan piranna yg betul2 terjadi.
      Jom tgk gambar ni-->ikan-piranna.jpg

      Kerana Nak Subur, Org China Sanggup Spray.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni--->spray-subur.jpg

      Wanita Patut Tengok Ni. Cara Elakkan Gangguan Seksual.
      Jom tengok gambar ni--->gangguan-seks.jpg

      Sapa kata beliau tidak gebu & comel??
      Nak tahu siapa, sila tgk gambar ni-->gebu-comel.jpg

      Tahu kenapa Islam mengharamkan wanita dan lelaki bersentuhan??
      Nak tahu ,tgk gambar ni-->bersentuhan.jpg

      Delete
    2. Gadis cun ni sanggup bedah kakinya.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->bedah-kaki.jpg

      Tujuh fesyen tudung si gadis yg dapat mencabar lelaki.
      Tgk banyak gambar disini-->gadis-tudung.jpg

      Antara 10 kemalangan yg paling mahal di dunia.
      Sila tengok gambar ni-->kemalangan-termahal.jpg

      Tau kenapa menjual tubuh itu lumayan??
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->jual-tubuh.jpg

      Rahsia seorang gadis yg paling haram diketahui lelaki.
      Nak tahu apa, tgk gambar ni-->rahsia-gadis.jpg

      Akibat dibaham ikan piranna yg betul2 terjadi.
      Jom tgk gambar ni-->ikan-piranna.jpg

      Kerana Nak Subur, Org China Sanggup Spray.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni--->spray-subur.jpg

      Wanita Patut Tengok Ni. Cara Elakkan Gangguan Seksual.
      Jom tengok gambar ni--->gangguan-seks.jpg

      Sapa kata beliau tidak gebu & comel??
      Nak tahu siapa, sila tgk gambar ni-->gebu-comel.jpg

      Tahu kenapa Islam mengharamkan wanita dan lelaki bersentuhan??
      Nak tahu ,tgk gambar ni-->bersentuhan.jpg

      Delete
  2. sial la jai.. mak kt rumah pon kau biar kn cmtu je.. sebelum wa rembat lu baik lu menari katak dulu.. n jgn lupe undilah barisan nasional..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Pergi jahanam sama kau Punya BN, Dah la ciplak manifesto org... Hahahaha

      Delete
    3. terbaik la lu Malik.. klu ad banyak anjing2 mnyalak kacau lu lu ckp sama wa... biar wa ajar itu budak.. haha

      Delete
  3. aduyai..!cerita pasal politik lg..
    ada lah jap lg gaduh pasal politik..

    ReplyDelete
  4. Silapnya JPJ sendiri, penguatkuasaan peraturan adalah berkala. Cuba pemantauan dan penguatkuasaan dijalankan berterusan, maka perkara seumpama takkan berlaku. Tentu ingat nombor plat MR 5011 yang diubahsuai jadi MR SOH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Why so serious? Nak jadi hero? Bodo

      Delete
    2. ko pon bodo jugak.. dia punya pndapat ko nk sebok nape? hahaha...

      Delete
    3. betol tu... pendapat die punye pasal la.. PHD sungguh.

      Delete
  5. sapa yg masih bangang bleh la undi bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape lg...lu punye famili lah yg undi...so u same la...ngok..

      Delete
    2. hahaha.. klu atok ngan nenek ko undi BN gak.. makne nye korg satu keturunan bangang gak laaa.. hahahaha... *undi rasie.. xde sape tahu...

      Delete
  6. wa dah bgtau, jgn beli basikal fixie, nnt tayar pancit.skang dah xleh g pasar beli serai.

    ReplyDelete
  7. Weird..

    Bored? Wanna beat the game? Check here for new arrival. Light PC Games

    ReplyDelete
  8. haku la owner kete tu...sape punyer keje la ambik gmbar kete haku nihhhh....aishhhh

    ReplyDelete
  9. kire ko buat lawak la ni eah orang atas? ko nk aku gelak ke? kalo aku x nk? ko nk pukul aku? kalo aku xnk kena pukul? apasal ko senyap.. jwb la wei.. weii..weiiiii!!

    ReplyDelete
  10. di mana ad sarang pelacuran. di situ ada zamri kl

    ReplyDelete
  11. kt cni wa ade nk jual brg kwn wa.. DILDO terpakai ori japan made... size xxl msh ade warranty 2thn.. bru 2x pakai... brg dlm keadaan baik.. kondisi 9/10.. ade bluetooth n usb.. leh download lgu ade speaker mini pada dildo tersebut... blh didapati dlm bentuk yg biase n yg duri2... first come first serve... pls pm me.. harga bukak rm200 boleh letgo smpai jd... TENKIU MUDAH

    ReplyDelete
  12. smart... erm kereta idaman.. ken block edition...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtnye pn ape kete fev ko..bodo anjing..

      Delete
  13. mazeer mohamad n encik sehingit banggang bangsat celake puki

    ReplyDelete
  14. Ingat 5 perkara sbelum 5 perkara. . .

    -[o][0]-

    ReplyDelete
  15. Saya dh mls nk ckp...bole la bli berus gigi

    ReplyDelete
  16. tu pun xfhm ke? plat tu AJE 5551 tp jdik A JE55511

    ReplyDelete
  17. kucing xkasi mkn lg~

    ReplyDelete
  18. Apa kene mengena dgn politik ? Owner kereta tu kot yg banggang . Kehendak individu tu sendiri kot , bodo-2 jeee kait kan kerajaan . kalau kene tahan jpj , kereta tu comform kena saman apa . puiii !

    ReplyDelete
  19. Semalam aku jumpa Nelydia senrose , dia cakap aku handsome !

    ReplyDelete
  20. Ohhh yee kee , semalam aku jumpe nelydia jugak , dia cakap aku cute , lepas tu terus check in Hotel . muheheheh

    ReplyDelete
  21. Hahaha , seronok siak dapat check in hotel dgn nelydia , korang buat ape weyh ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kongket kak mah si babi gemuk

      Delete
  22. Kalau dah dalam hotel tu kau faham-2 jee laa kan . haha , basah beb !

    ReplyDelete
  23. dragon ball ada 7 biji semuanya

    ReplyDelete
  24. ap bende sial!!!!!!!! xpaham aku ngan no plat bodo tu.

    ReplyDelete
  25. seorang lelaki hanya mempunyai 2 bijik telur... //_^

    ReplyDelete
  26. bn umno sume bangang...undi la pas...kerajaan islam akan tertegak bersama dap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha.. klu atok ngan nenek ko undi BN gak makne nye korg satu keturunan sampai cucu cicit ko sekali bangang gak... hahahahaha

      Delete
  27. hmm..kete ni pakcik tau..awek dia nama Jessirynna..baik amoi ni.slalu hulur buah kt pakcik..

    ReplyDelete
  28. jpj mampu saman.. ade duit bayar.. kalau kena saman takleh salahkan jpj... tp kadang2 jpj lepas je..

    ReplyDelete
  29. apa maksud "AJE 5551"? aku x fham la

    ReplyDelete
  30. aku rasa AJE 5551=A JESSSI..klo aku salah..pi mampos..haha..

    ReplyDelete
  31. x de maksod pon.. style kate nye.. compare harga ladies toiletries kt tesco, giant n carrefour (aeon).. senang tgok kt mane murah.. leh soh awek2 korg jimat.. click je nama sy

    ReplyDelete
  32. PAS AKAN TERTEGAK BERSAMER DAP? BODOH HANG.... PARTI DAH PAS ISLAM PASTU BERSEKONKOL DGN KAPIR LANGNAT... KO PUN KAPIR... KO TAK TAU APER AGENDA DAP? DIA NAK MUSNAH KAN OWG MELAYU BODOH!!!!

    ReplyDelete
  33. haha Jesssi XD #mintak penampar ngan JPJ lah ini

    #clik nama terus ke lagu.. muahahaXD

    ReplyDelete
  34. Penyokong BN bodo...xde otak...ade otak tak nak pakai...

    ReplyDelete
  35. Aku masih teringat main congkak masa kecil-kecil dulu.tapi sekarang dah berbeza.budak zaman sekarang main telor macam orang atas ni.apa-apa pon bersama-sama kita pangkah BARISAN NASIONAL.

    ReplyDelete
  36. pok nik nyer keta ni

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri