WTF : Pasangan Pelajar Bercium Dalam Pakaian Seragam (2 Gambar)
Home » » WTF : Pasangan Pelajar Bercium Dalam Pakaian Seragam (2 Gambar)

WTF : Pasangan Pelajar Bercium Dalam Pakaian Seragam (2 Gambar)

41 Comments

Pasangan Pelajar Bercium Dalam Pakaian Seragam.


Isu macam ni bukan lagi asing pada mana-mana sekolah bukan saja di luar negara tetapi juga di negara kita sendiri. Jadi amaran kepada ibu bapa supaya ingat pastikan anak anda tidak terjebak juga dengan masalah sosial ini. Mereka ke sekolah untuk belajar bukan untuk mencari teman hidup mereka. Kes di bawah ini berlaku di Singapura.


41 comments:

  1. Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. ape nk jd ngan gemerasi skrng... ish 3x...

    ReplyDelete
  3. Tak tahan sngt la tu..kawinla cepat..

    ReplyDelete
  4. tu bukan perempuan sore eye???

    ReplyDelete
  5. tu en sehinggit dgn mazeer gay. bodoh..

    ReplyDelete
  6. en sehinggit dh wt transgender kt thai

    ReplyDelete
  7. Kat malaysia berlambak couple mcm ni...

    ReplyDelete
  8. Kat malaysia berlambak couple mcm ni...

    ReplyDelete
  9. anak org umno tu....takde didikkan agama...mak bpk asik pikir 1mesia ari2 ...bodo

    ReplyDelete
  10. anak pembangkang tu asyik pikir nk bangkang je, ank kt blkg tcicir

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL...so trueee...atas ko tu memg otak politik je...xde kne mgena pon..aduiii

      Delete
  11. Takkan cium sj kot..

    ReplyDelete
  12. setakat cium tu besa je...

    ReplyDelete
  13. bodoh bangang kot....!! sampai xleh nak pikiaq... aku dalam keadaan macam nih pon tau nak seronok...!! bleh plak tinggal aku dalam keadaan macam nih.. ada otak pikiaqqq la sama... jgn nak menyusahkan org lain..org ada anak bini nak kena bela.., bagi makan... tau nak seronok... bagus la...., sampai tak pikiaq perasaan orang lain.

    bila aku tegur.. aku jugak salah.... aku jugak xbetol... perabih duit buat pelik2 xpa pulak... pikir sama.... aku neh nak beranak lagi.. banyak nak pakai duit... bodoh bangang tu pon 1.. xpenah nak paham.. nak makan pon xcukup duit..!! nak bt bisness...!!! pikiaq la sama... bila aku tegur..! sibuk xbg amik tahu hal hampa... hang tu sapa gan aku...!! pikiaq ar sama....!!! babi betol....!! aku nih tongkoi kayu ka apa....

    payah la..kalau jenis penting diri sendiri..... jenis xsedar diri nih.. payah la.. nak tegur pun salah... xtegur pon salah.... kalau rasa diri tu hebat sangat xpa... masalahnya diri sendiri pon xtera mana.. payah kalau dah nama jenis TAK SEDARRRR DIRIIIII!!!!

    payah.. tang aku semua xkena...mau tang adik beradik hampa semua kena sangatttt aihh!!!!!!! sedaq la diri tu sama.......kalau dari dulu nampak x kena xpa... lanie baru nak nampak xkena..!

    ReplyDelete
  14. letih lh ngan org atas aku nih...

    ReplyDelete
  15. Sokong...ni mazeer ngn en seringgit..poyo je lebih..puithhh la..

    ReplyDelete
  16. kalo stakat cium je tu dh ktgori HARAM! Bodo btol!!!

    ReplyDelete
  17. best2nye main cium2 mse sekolah... suke akak
    teringat zaman dulu2..

    ReplyDelete
  18. geleng kpala je la ngn org gila ats sana !!! haha!

    ReplyDelete
  19. Butuh la mazeer..blog sume nk lucah ade hati nk x ptut2 kt sni

    ReplyDelete
  20. pikiq2 ..poyo !

    ReplyDelete
  21. ape lh dorang buat tu...sementara itu pak samad meyedari perbuatan mazeer dan sahabat baik nye mamat yg kelihat gay di tepi tong sampah besar di lorong haji taib....tibe tibe lori sampah nk kutip smpah di situ....mazeer dan mamat berlari anak kerana takut kantoi dgn pengutip sampah itu...suddenly...mazeer terpijak semut dan terjatuh gaung....mamat pon terjun ke gaung untung menyelamat kan mazeer....tanpa di sedari mazeer bertukar jadi superman dan terbang meninggalkan mamat yg sudah mati jatuh gaung...mazeer pon terbang lh setinggi tinggi nye di langit...tibe tibe mazeer terhantuk di satelit dan terjatuh di tong sampah haji taib....pengutip sampah iitu pon mengutip mayat mazeer yg sudah menjadi bangkai dn mengupload gmbar mazeer yg mati terbogel di facebook....selapas itu PSY trlihat gambar itu dan ingin dtg ke malaysia..........to be continue...SAY NO TO umno.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAY YES TO BN.....thats the continue

      Delete
    2. that no true...say no to bn...that the true...

      Delete
    3. poltik bodoh..bbi kmmk otak kat bontot...bontot jadi taik kat kepale....negative smpai mampos

      Delete
  22. pikiaq ar sama, asik dok cita politik ja..pikiaq aa sama, asik cita bnda sma ja..aku kat sini dah la takda ayaq nak mndi, xleh tngok orang senang jer, pikiaq aa sama, mcm bgus sangat citer politik, mnyusahkn orng lagi ada, jiran aku ni esok nak pi buat anak susah nak mandi tau..pikiaq aa sama....

    ReplyDelete
  23. to be honest most of the comment are stupid,abysmal and doesn't make sense at all..btw,they are non-muslim,what did you expected..

    ReplyDelete
  24. lek lh bro ...jgn gaduh...tibe-tibe samat yg lebih dikenali sbgai kean bertukar nama kepada zuong tetapi maknye marah lalu zuong tukar balik nama die kepada sameon...bile kwan nye solamot mendapat tahu tentang itu...solamot terus add sameon di facebook...namun solamot ingin follow twitter sameon tetapi sameon sudah tukar nama nye kepada mamat...dgn perasaan marah solamot memberitahu markzukebird untuk menukar nama mamat kepada sameon tetapi makzukebird xde kredit...
    mak zukebird pon mencari kedai topup di malaysia untuk menelefon solamot yg sedang mencarinye tadi.. walaubagaimanaponn aduih...makzukebird telah trsilap kedai dn trpegi ke kedai mamak roti canai...tiba tiba di kedai mamak itu ada sameon serta kembarnye samein yg sedang makan disitu...namun makzukebird tidak perasan mengenai itu dn sameon dn kembarnye menghantar markzukebik pulang ke negaranye dgn menggunakan KTM...
    setelah itu sameon melambai ke arah markzukebird yg ade di dlm KTM...tiba solamat dtg dn terus memberi tendang padu ke arah sameon lalu sameon di langgar gajah yg sedang melintas di situ....samein menelefon ambulan dan ambulan datang dn melanggar samein yg sdg bogel disitu.....

    ReplyDelete
  25. visit blog http://awek-melayucomel.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/MalayGirlPhotoshop
    http://www.facebook.com/pages/Awek-Melayu-Comel/257139847736975
    https://www.facebook.com/pages/Awek-Melayu-Comel-II/354314307983276

    ReplyDelete
  26. dah cium mintak plak konek n pepek pastuh main XD

    ReplyDelete
  27. x lame lagi jolok lah tu

    ReplyDelete
  28. kenapa anak sekarang cepat dewasa..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri