WTF - PENYOKONG BOLASEPAK YANG PALING WTF DI MALAYSIA
Home » » WTF - PENYOKONG BOLASEPAK YANG PALING WTF DI MALAYSIA

WTF - PENYOKONG BOLASEPAK YANG PALING WTF DI MALAYSIA

5 Feb 2013 109 Comments
#Dey deyyy deyyy! Mana satu team dey!!

109 comments:

  1. Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. admin sangap bontot keling ..admin kalo nak sangat ..kasi pancut largh ..adoiiii ..x faham2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau yg lebih lebih ni apahal,dah la RACIST mesti kau ni macai kan?

      Delete
  3. ak minat sorg awek nie...tpi dye xminat aku,sedih

    ReplyDelete
    Replies
    1. mati lg elok laa

      Delete
    2. xpela..mlm2 tgok blue sudah

      Delete
  4. hitamnya keling ya allah nasib baik aku putih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau sebut nama allah tapi kutuk ciptaannya. MasyaAllah.

      Delete
  5. Sian nya org ats

    ReplyDelete
  6. ^ada aku kisah?

    ReplyDelete
  7. ish...dari korang kutuk admin..baik jawab soalan aku ni haa:

    henset sony miro ok tak? ade sape2 yg dah pakai?

    dapat gak pahala sebab tolong aku...hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hp sony aku beli tahun 2006...sekarang masih ok..bateri pon x prnh tukar...nasib aku je kot..

      Delete
    2. Hp sony aku beli tahun 2006...sekarang masih ok..bateri pon x prnh tukar...nasib aku je kot..

      Delete
    3. Hp sony aku beli tahun 2006...sekarang masih ok..bateri pon x prnh tukar...nasib aku je kot..

      Delete
    4. ape2 pn jgn beli iphone!!

      Delete
  8. jangan beli sony, 2 tahun je paling lama..
    dulu aku mmg minat gile ngn sony.

    hampir semua gadget sony, semua tahan 1-2 tahun je.

    ReplyDelete
  9. dia sokong man united..tu pakai baju man utd.arsenal spender je kot tgk la arsenal table ke berapa season ni.kekeke.

    ReplyDelete
  10. alarh mazeer..u pn ade gak pkai brand ni, warne biru..putih pn u ade. i yang basuh pkaian luar dalam u....~

    ReplyDelete
  11. Bodah la melayu Belacan...mkn belacan jadi bodoh pas tu rogol anak sendiri... buang anak... memang melayu belacan namanya... lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ko nak mampos ke? Bodoh!! Banyak makan taik!!

      Delete
    2. Melayu makan anak sendiri

      Delete
    3. Melayu makan anak sendiri

      Delete
    4. keeling bodoh xsunat kote busuk kuat rogol anjing

      Delete
  12. Bodah la melayu Belacan...mkn belacan jadi bodoh pas tu rogol anak sendiri... buang anak... memang melayu belacan namanya... lol

    ReplyDelete
  13. admin pantat sangat keling bodoh ! bebal sial , kasi pancut sni r admin .

    ReplyDelete
  14. keling pantat barua paria . bodoh !

    ReplyDelete
  15. Malaysia lwn qatar spe mng???

    ReplyDelete
    Replies
    1. tukar topik plak ko eh!!....

      Delete
  16. ketahuilah wahai dirimu syg... bahawa hanya engkau di hati ku walaupun rmai lg skandal2 aku syg.. di bawah lampu minyak tanah ini ku lafazkn kata cinta.. moga cinta kita kekal abadi.. di sebabkn kerinduan ini telah ku belasah anak2 kucing jiran kerana x dpt menanggung rindu lagi.. time ku igt akan dirimu, akan ku cabut rumput2 rumah jiran sebelah supaya perasaan rindu ini berkurangan... khas untuk mu syg.. mila kemila... eh seri melati dewi malam.. muahhh.. jumpa i d kl...

    ReplyDelete
  17. sapa ckp melayu bodoh..pukimak pnya owg.. paria dog

    ReplyDelete
  18. keling kote itam tp kcik, negro best..

    ReplyDelete
  19. KENAPA??? DULU KAU BAIK NGAN AKU!! TPI SKANG KAU DH X PDULIKAN AQ!! KNPE NGN AQ!! PE SLH AQ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbab skang ko jarang mandi... baw bdn ko tengik.. aku xtahan.. maafkn aku

      Delete
  20. ak dlu ad satu hp,ak kumpul duit pastu ak beli,indahnya saat bersama..kemana sja ak bawak,rmai org jeles tngok hbangn kteorang..tpi ak pham..lmrah mnusia merasa cmbru..tpi hbngan yang dbna tdak kkal..dye tlah pgi mnggalkan ak..ish sedih plak,i miss u my hp :(

    ReplyDelete
  21. Kaum tu blum kna lg dgn parang trbang...tu sbb skrg dh kurng ajar bila deme mabuk

    ReplyDelete
  22. masing2 cebok berak pn xpro lg...sebok nk gaduh kaum..

    ReplyDelete
  23. tadi aku bukak facebook, pastu bukak page nie.. pastu aku tutup la kan page ni sbb dah tengok.. pastu aku bukak facebook balik.. ape salah aku? aku bkn bukak redtube.. babi la.. pukimak.. bangsat.. langsat.

    ReplyDelete
  24. awek aku nama dia sony,fuhs.. main sedappp..

    ReplyDelete
  25. orang ats nie sume sengal ubi.. baik jd ubi lg bagus.. btol x ubi yg di bawah.. haha..

    ReplyDelete
  26. kenapa? kenapa kau pergi meninggalkanku.. setelah penat lelah ku mencurahkan kasih syg yg abadi.. tidakkah kau melihat semua itu.. oohh dinda.. kembalilah.. aku sgt sangap skrg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. batang kekande kecik laaa... dinda xpuas...

      Delete
  27. ad sape2 nk jual selipar 2nd hand x? ak nk kuar g dating xde slipar plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba ko cri kat kedai hardware ke..mne tau ade

      Delete
  28. ade spe2 jual tudung x??..

    ReplyDelete
  29. selipar schd hnd cbe cri kt mudah. encik sehinggit pn jual kt sne

    ReplyDelete
  30. Ade sape2 jual condom tpakai x?

    ReplyDelete
  31. ade..nk perisa ape? yg tinggal cume perise gulai lemak masak cili api..

    ReplyDelete
  32. Aq pnye condom dh pkai nak x.. Ad saki baki lendir nak x org ats..?

    ReplyDelete
  33. Pukimakk luu.. zamri kl mana??

    ReplyDelete
  34. org bawah mcm babi.

    ReplyDelete
  35. org ats mcm hamster..

    ReplyDelete
  36. ada tak kondom yang dah pakai?ada lendir dalamnya? nak minum ni sedap.

    ReplyDelete
  37. hahaa.. sume lebih kurang je.. hehehe

    ReplyDelete
  38. 01. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati ..

    02. Andai kau dapat melihat hatiku, Andai saja kau dapat membaca fikiran, Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku, Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku, Cintailah aku dengan kesungguhanmu

    03. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

    04. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

    05. Hello..Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

    06. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

    07. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?

    H- Hanya
    A- Aku
    C- Cinta
    K- Kau
    S -Seorang
    08. Luahan Cinta Ibarat Kentut, ditahan sakit, dilepas malu, dah keluar..fuhhh! Lega!!!

    09. Jika kau hidup sehingga 100 tahun, aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

    10. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

    11. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

    12. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

    13. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

    14. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

    15. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

    16. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    17. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu…

    18. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

    19. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

    20. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    21. Cintaku bukan ibarat kertas, Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…

    22. Jika mencintaimu satu kesalahan..biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..

    23. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

    24. Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku..

    25. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

    26. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

    27. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, Air mata kerana kekasih 1penyesalan, Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

    ReplyDelete
  39. poyo je org ats ni..cm tenuk..

    ReplyDelete
  40. orang atas aku pukimak. orang bawah aku babun lahanat. btol x wahai babi2 sekalian?

    ReplyDelete
  41. semua kt atas n bwah aku ni bodoh.. haha

    ReplyDelete
  42. Org yg atas2 dan yg plg atas aku ni suma bengap sbb komen dlm blog ni..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pun sama bengap......hahaha

      Delete
  43. kata org padahal org ats aku ni pon bengap jgak sbb komen kt sni..wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau tak pe......... Bengap cam tenuk

      Delete
  44. sume bengap.....cam harem

    ReplyDelete
  45. biskut poyo tu aper????

    ReplyDelete
  46. macam babi.. pernah rasa?

    ReplyDelete
  47. Macam sedap bunyi nye~ i nak lah biskut tu

    ReplyDelete
  48. main ngn minah hitam lazattt ooooooo....

    ReplyDelete
  49. dia sudah datanggggggggg... cabottt~~~

    ReplyDelete
  50. Weyy pukimak pnya org ats.. P main jauh2 sna.. Org bwah jgn nak comment lbih2. Nie blog bkan zamri kl pnya..!!

    ReplyDelete
  51. ade jual ubat sembelit tak????

    ReplyDelete
  52. sape ade cadangan untuk diusulkan,sila kentut sepit2..

    ReplyDelete
  53. apa perasaan berak tepi jalan? sape2 bole jwb?

    ReplyDelete
  54. leyh x kowang sume komen dgn cara yg lebih bertamadun ..ni sume komen cam x penah skola ..weyh blog ni public ..post largh yg baek2 ckit ..koang sume de otakkan ..ha gna dn pk ..ni tdak ..ckit2 menghina org ..ckit2 memaki hamun nth ape2 ..kowang2 ..sedar largh ye ..dunia dh nak kiamat ni ..bka minda tu luas2 ..yg ikhlas ..:) aq x paksa kowang berubah ..tp sekurang2 nya kowang bace ..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengeja pun tak reti nak marah orang lain. Bodoh! Bodoh! Bodoh!

      Delete
  55. WTF = Wa Tak Faham....org atas aku sume pantat,negro,babi,harem dll

    ReplyDelete
  56. Kt.cni wa ade.nk jual brg kwn wa.. Dildo ori made in japan.. Size xxl.. Brg msih ade warranty... Lg 6 bln.. Bru 2x pakai.. Boleh test dlu bru bincang.. Harga wa mau bukak rm200.. Condition brg 9/10.. Ade bluetooth n usb.. Leh upload lagu atau bunyi2 suare yg menghairahkan anda.. Sape cpt dia dpt... Pls pm me.. Tenkiu mudah.

    ReplyDelete
  57. ko jual kat bapak ko dlu ..weyh bodo ..kalo nak menjual ..tmpat laen largh bodo ..bangang tol ..

    ReplyDelete
  58. woii org atas, pahal marah2 nie??? pukimak..
    hahaha kan dh kena

    ReplyDelete
  59. pukimak sape...ko ker org atas^
    sopan santun budaya kita

    ReplyDelete
  60. Semua anon2 kt atas ni ank buah Zamri KL , semua sangap

    ReplyDelete
  61. ni jenis lalang baju 10 henget,boxer 10 henget...sume kt psar mlm

    ReplyDelete
  62. sapa nak pepek angkat tangan.. sy tgh cari batang besar panjang utk main...

    ReplyDelete
  63. pengaruh zamri kl semua

    ReplyDelete
  64. sape tau rahsia tahi lalat kat jubo?

    ReplyDelete
  65. hmmm pakcik nk cri mak ngah kamu...xjumpe plak

    ReplyDelete
  66. PakCik Kat Atas Ni Banggang Betul Lah

    ReplyDelete
  67. terima kasih anak muda...dulu pakcik blajar jawi ada hurup NGA...ntah knapa skarang mcm xda hurup NGA plak ye

    ReplyDelete
  68. oiii melayu makan babi...mau mati kaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii keling makan kari, u x mandi ka??

      Delete
    2. Org keling pundek hitam, mau kna hantam ka..

      Delete
  69. keling cebok pon x ini kan mandi haram tambah2 lagi
    ko masok umah die lagi la bau haram

    ReplyDelete
  70. keling malaysia...keling paling hina kat india...masuk tanah melayu mau besar kepala...lancau lu kasta paria.....pegi mampus lu paria

    ReplyDelete
  71. laka2 bce komen korang, ni lh ajaran pak jib

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri