WTF : Teknik Make Up Wanita Yang Membuatkan Lelaki Menangis
Home » » WTF : Teknik Make Up Wanita Yang Membuatkan Lelaki Menangis

WTF : Teknik Make Up Wanita Yang Membuatkan Lelaki Menangis

44 Comments
#This is the power of COSMETIC! Fap fap fap fap





















































44 comments:

  1. Replies
    1. Sebab ko bodoh

      Delete
    2. Betul mazeer ko tak sedar ke ko tu bodoh

      Delete
  2. badan kmu bagus banget..,pasti banyak cewe yg suka dan aq slh stunya.kamu trlihat keren tanpa rasa malu sedikitpun memperlihatkan kelebihan badan yg seperti seekor belalang kurus kelaparan dimusim kering.
    i lov u guy...
    kapan kta bs making love ?,
    kmu mmbuat urat" vaginaku tegang sprti mau MUNTAH!!
    uweeekkk...puih...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. indon bole pg mati

      Delete
    2. semak lar indon nie..alahaiiii

      Delete
  3. indon mane lak sesat kat atas ni woiii! hakkkphuiii!!

    ReplyDelete
  4. indon mane yg mlalak dlm ni ni..semak samun btl

    ReplyDelete
  5. indon jawa...kuat makan tempee

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tu ko dengki? bapak kau pisang!

      Delete
  6. horee! awek lawa.. nk nyot

    ReplyDelete
  7. Shittttt la indon tu

    ReplyDelete
  8. xpernah yg elok langsung comment...masing2 miang gersang mcm org xleh nk berpk bile comment...seronok agaknya..kesian......kutuk2 org...abis hensem agknya korg ni...smart abis....ikut korglah

    ReplyDelete
  9. cam sampah je

    ReplyDelete
  10. Indon timor PATI...wakakakakkaa

    ReplyDelete
  11. Anon 01:01 indon timor PATI...hahahahawakakakakka

    ReplyDelete
  12. BERITA SEMASA
    pihak polis memburu 2 orang suspek yang dsyaki merogol 10 beruang betina hingga mati,suspek tersebut bernama mazeer dan rakan beliau encik sehinggit, sesiapa yang mnjumpai mereka sila laporkan di pejabat polis berhampiran......kerjasama anda amat kami hargai....

    ReplyDelete
  13. wooohhhhhhhhh ..... topeng beb

    ReplyDelete
  14. LAPORAN KAJI CUACA
    Hari ini di ramalkan hujan air kencing syaitan di seluruh bandar kuala lumpur... Angin sepoi2 x reti bahasa akan bertiup dari kiri ke kanan.. Kemudian dri kanan ke kiri dlm ukuran 3kg per senti meter... hanya stakat 2 saje ramalan buat ms ini... Di nasihatkn agar rakyat x keluar rumah hari nie kerana org gile sex sdg berkeliaran... Sekian sari berita x berapa penting..

    ReplyDelete
  15. Hampeh semuanya palsu.
    Tipah tertipu deh

    ReplyDelete
  16. pakcik pnah jd badut funfair dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagos lah tu pakcik oi

      Delete
  17. makcik buat x jadi pon..

    ReplyDelete
  18. aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
    oh shit!!!

    ReplyDelete
  19. batang dildo untuk disewa condition 9/10....tertakluk kepada terma dan syarat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sewa kat opah ko arr masyuk sikt

      Delete
  20. mazeer make up jd pondan..mantap siot

    ReplyDelete
  21. pakcik gay ke? jadi badut ke jadi bodoh?

    ReplyDelete
  22. pipi bertemu pipi mmg berbekas

    ReplyDelete
  23. Muke asal mcm muke bapok tue lorong hj taib..ble mkup trus jd lawo..kalo bgun tido knfom mcm cipan

    ReplyDelete
  24. pakcik bukan gay. pakcik hanya jd badut je utk menyara hidup. masa dulu2 hidup susah.

    ReplyDelete
  25. APA LA! menyampah aku..

    ReplyDelete
  26. apa lah bikin nangis?

    ReplyDelete
  27. Wuaarggh!! comel!

    ReplyDelete
  28. werk !! ...berita baik tuk GAY...HACKHACKHACKTHUIIHHH !!!!!

    ReplyDelete
  29. Apo kono nyo jang

    ReplyDelete
  30. hahaha..mle2 brkenalan trs jtuh cnta..da kawin bgn pgi2 tgk mka cm mnx pnmpor plak..

    ReplyDelete
  31. kat mane ade jual anak ikan yang fresh???

    ReplyDelete
  32. lps nie nk couple kne bwk tisu

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri