WTF : TREND UBAHSUAI KENDERAAN DENGAN RIM GERGASI (18 GAMBAR)
Home » » WTF : TREND UBAHSUAI KENDERAAN DENGAN RIM GERGASI (18 GAMBAR)

WTF : TREND UBAHSUAI KENDERAAN DENGAN RIM GERGASI (18 GAMBAR)

6 Feb 2013 25 Comments
DONKS ialah trend ubahsuai kenderaan dengan rim tayar yang bersais gergasi. Untuk menghasilkan kereta Donks, anda perlu meletakkan rim tayar sebesar 30 inci ke atas, 17 inci itu dianggap sampah. Trend ini dimulakan di negeri-negeri selatan Amerika dan kini semakin menular.

#Selatan amerika ni memang macam ni perangai, sebab tu **** semua besar2







Laporan asal ExtraActivity

25 comments:

  1. Replies
    1. Gadis cun ni sanggup bedah kakinya.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->bedah-kaki.jpg

      Tujuh fesyen tudung si gadis yg dapat mencabar lelaki.
      Tgk banyak gambar disini-->gadis-tudung.jpg

      Antara 10 kemalangan yg paling mahal di dunia.
      Sila tengok gambar ni-->kemalangan-termahal.jpg

      Tau kenapa menjual tubuh itu lumayan??
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->jual-tubuh.jpg

      Rahsia seorang gadis yg paling haram diketahui lelaki.
      Nak tahu apa, tgk gambar ni-->rahsia-gadis.jpg

      Akibat dibaham ikan piranna yg betul2 terjadi.
      Jom tgk gambar ni-->ikan-piranna.jpg

      Kerana Nak Subur, Org China Sanggup Spray.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni--->spray-subur.jpg

      Wanita Patut Tengok Ni. Cara Elakkan Gangguan Seksual.
      Jom tengok gambar ni--->gangguan-seks.jpg

      Sapa kata beliau tidak gebu & comel??
      Nak tahu siapa, sila tgk gambar ni-->gebu-comel.jpg

      Tahu kenapa Islam mengharamkan wanita dan lelaki bersentuhan??
      Nak tahu ,tgk gambar ni-->bersentuhan.jpg

      Delete
  2. ada gamba yang fake..hahaha..tgok betul2

    ReplyDelete
  3. 01. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati ..

    02. Andai kau dapat melihat hatiku, Andai saja kau dapat membaca fikiran, Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku, Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku, Cintailah aku dengan kesungguhanmu

    03. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

    04. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

    05. Hello..Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

    06. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

    07. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?

    H- Hanya
    A- Aku
    C- Cinta
    K- Kau
    S -Seorang
    08. Luahan Cinta Ibarat Kentut, ditahan sakit, dilepas malu, dah keluar..fuhhh! Lega!!!

    09. Jika kau hidup sehingga 100 tahun, aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

    10. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

    11. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

    12. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

    13. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

    14. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

    15. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

    16. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    17. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu…

    18. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

    19. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

    20. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

    21. Cintaku bukan ibarat kertas, Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…

    22. Jika mencintaimu satu kesalahan..biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..

    23. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

    24. Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku..

    25. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

    26. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

    27. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, Air mata kerana kekasih 1penyesalan, Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

    ReplyDelete
  4. dh mcm lori treler dah aku tgk... g mampos la ape pon undilah umno kalo anda x mau kereta mcm ni ade kt malaysia.. hoyeahhhh..

    ReplyDelete
  5. Hahaha kantoi gambar fake....wtf!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. orang sakit x dpt duit BR1M sebab tu sakit hati dgn UMNO wakaka..

    ReplyDelete
  7. cantik tapi .. mcm leceh je

    ReplyDelete
  8. xsmart lnsung....n bahaye

    ReplyDelete
  9. cane nak masuk kete tu?? kena lak pmpuan yg pakai kain...-,-"

    ReplyDelete
  10. mengong...mc bodo ja ak tengok..hahahha

    ReplyDelete
  11. besarnya rim dya ..msti best kalo ..dpt bawak awek ..ish ..leyh bawak jalan2 kat kl ni ..nnti dlm keta ..aq mau awek aq lancapkan larh ..smpi kene mata dya ..uihh ..sedap nye ..ahahah ..nak nyot nyot nyot

    ReplyDelete
  12. kreatif tahap gampang !! hahaha XD

    ReplyDelete
  13. kt cni wa ade nk jual brg kwn wa.. DILDO terpakai ori japan made... size xxl msh ade warranty 2thn.. bru 2x pakai... brg dlm keadaan baik.. kondisi 9/10.. ade bluetooth n usb.. leh download lgu ade speaker mini pada dildo tersebut... blh didapati dlm bentuk yg biase n yg duri2... first come first serve... pls pm me.. harga bukak rm200 boleh letgo smpai jd... TENKIU MUDAH

    ReplyDelete
  14. ni klu banjir pon xde masalah hahahaha

    ReplyDelete
  15. rilex je redah banjir

    ReplyDelete
  16. perghhh nie kalo ade kt malaysia mesti batak kalo jumpe..hahaha

    ReplyDelete
  17. mazeer mohamad n encik sehingit banggang bangsat celake puki

    ReplyDelete
  18. silakan mencarut di ruang komen blog ini untuk menambahkan dosa anda

    ReplyDelete
  19. gambar 1 dan 5 sama...cuma kereta je di tukar...edit la dikatakan huhuhu

    ReplyDelete
  20. woi..mnakir jaa...ad 3 gmbr edit..djje..tipu

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri