WTF - TWEET TERBAIK HARI INI #1 - PIKOR DAN PAS

#Hilarious!


Tweet asal @RosmanPositivo

{ 78 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 20 February, 2013
nk hina pas aku x kisah tp jgn hina pkaian rasulullah... sekadar teguran
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
bodoh bangang kot....!! sampai xleh nak pikiaq... aku dalam keadaan macam nih pon tau nak seronok...!! bleh plak tinggal aku dalam keadaan macam nih.. ada otak pikiaqqq la sama... jgn nak menyusahkan org lain..org ada anak bini nak kena bela.., bagi makan... tau nak seronok... bagus la...., sampai tak pikiaq perasaan orang lain.

bila aku tegur.. aku jugak salah.... aku jugak xbetol... perabih duit buat pelik2 xpa pulak... pikir sama.... aku neh nak beranak lagi.. banyak nak pakai duit... bodoh bangang tu pon 1.. xpenah nak paham.. nak makan pon xcukup duit..!! nak bt bisness...!!! pikiaq la sama... bila aku tegur..! sibuk xbg amik tahu hal hampa... hang tu sapa gan aku...!! pikiaq ar sama....!!! babi betol....!! aku nih tongkoi kayu ka apa....

payah la..kalau jenis penting diri sendiri..... jenis xsedar diri nih.. payah la.. nak tegur pun salah... xtegur pon salah.... kalau rasa diri tu hebat sangat xpa... masalahnya diri sendiri pon xtera mana.. payah kalau dah nama jenis TAK SEDARRRR DIRIIIII!!!!

payah.. tang aku semua xkena...mau tang adik beradik hampa semua kena sangatttt aihh!!!!!!! sedaq la diri tu sama.......kalau dari dulu nampak x kena xpa... lanie baru nak nampak xkena..!!
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
da mule meroyan org ats ni
capo lalala capo lalala 20 February, 2013
plawok! plawok! plawok!

ke! ke! ke!
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
lol, tu bukan hina nabi la ngok...
cik nanacik nana 20 February, 2013
hina pakaian Rasulullah SAW sama jgk mcm kita menghinanya :)
Kaze Kumo Kaze Kumo 20 February, 2013
no komen pasal politik?..tapi komen kt gambar pasal politik....bangang ke bodoh statement comment tu?
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
ada sy ckp hina nabi??? hina pakaian rasulullah... knape org pas je ke bleh pkai jubah ngn serban?
PEROGOL bertauliahPEROGOL bertauliah 20 February, 2013
No komen.. sape nak romen2? Auummm
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
sy nk beromen ngn org atas...auww.... -pondan berpengalaman-
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
bodo mcm lembu..sok ko picolo ko 2 tlg jawabkan seksa kubur utk ko..wakakakaka
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
nape x suh boboiboy petir jadi maskot umno? kan dia pkai baju merah dgn putih.. idea bodoh pui!
MOL.fm MOL.fm 20 February, 2013
org tu gurau je la .. ape la .. tu pon nk amik serious ..
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
bergurau pun ada batasnya ...
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
berenti la jadi manusia..pi tukar kerja jadi kuda..kuda pun pandai hormat orang..
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
?? apa masalah kamu ni? are u ok? relaxx.. cool down.. tarik nafas.. hembus.. tarik.. hembus.. :D
Kau nak beranak lagi? beranak la.. Tak de sape tahan perut kau.. Okay? Sian kau! Alololo.. :P
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
mencari populariti murahan dgn mnghna pkaian rasulullah..
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
sengal korang ni. korang da tengok lom cite dragonball? piccolo tu dia kulit warna ijau dan pakai seban memang. yg org ni nk gi tau. nk buat piccolo jadi mascot mereka ke? macam cosplayer-cosplayer anime. dalam cite dragonball xde pon piccolo menghina islam. korang tengok ade ke hinaan ? goku ade hina ke pakaian camtu? orang yg ckp tu ade ke hina? tunjukkan kat saya mane dia penghinaan yg korang gempar-gempurkan tu.
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
x nmpak ke yang dh dia menyindir pakaian rasulullah saw..ape nk jd ngan org islam skarg..
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
jubah ngan serban 2 adat ja kt arab, yahudi pon pkai jubah ngan serban, abu jahal pn pakaian dia sma ja rasulullah... x da kna mgena pa pn...
AnonymousAnonymous 20 February, 2013
jahil lagi nk mengomen org.ape yang rasulullah saw pakai x kira adat kaum mna pkai pn tetap sunnah.
AnonymousAnonymous 21 February, 2013
Betul, aku sokong... tu pakaian org islam... nak ngok kan org konon... tak sedar yg diri sndiri bangang...
AnonymousAnonymous 21 February, 2013
Ko nie jgn mnyemak boleh tak... serabut aku dgn kisah bodoh nih wlupun xpenah baca... nak jadi hanjing, blah kt tmpat lain... mak ko pelacur ke...? pegi jahanam la ko dgn kisah bangang ko tuh... hak tuih...
AnonymousAnonymous 21 February, 2013
Hoi batak... aku dah lyan dragonball bpuluh kali gnda dari kau... komik, anime, games dari ko tak lahir aku dah layan... ko pndai omputih tak? fahan ar sket ayat dia... xde kena mngena pon ngn citer dragonball, tp ayat dia tuh krg ajar, xkiralah watak citer apepun... mcm mganjing ayat dia tuh...
AnonymousAnonymous 21 February, 2013
Sekor lagi tenuk... pegi belajar balik... haa, kn dah krg ajar ayat aku... tu pakaian islam ngok... org bkn islam lain cara pmakaian dia...
AnonymousAnonymous 21 February, 2013
aku g satu kedai kecantikan wanita... nak beli collagen tuk awek aku... aku sorg waktu tu sampai kedai tu aku masuk... ade sorang penjaga merangkap tuan kedai umur lewatt 40an... tapi solid terbaik geram aku... aku pun beli la... sambil2 tu aku borak ngan dia... mcm2 borak sampaila dia offer satu barang kat aku.. dia tanye dah kawen ker.. ku ckp dah hehe sj jew.. dia bg satu brg namenyer cincin getah arjuna power kat aku.. aku ckp untuk ape ni... di ckp untuk kepuasan malam pasangan suami isteri.. aku pon haaa kan jer lahh.. aku bukak n ckp kat dia muat kew ni mcm mane nak pakai... dia ckp masuk kan kat anu ko n smpai dekat ngan telo... oooo aku faham... aku pon ckp boleh try x smbil sengih... dia ckp bayar dulu pastu try la kat blakang.... aku pon buat ape dia suruh... aku pakai dah tu x muat masuk... aku panggil dia... dia dtg sambil ckp ish kamu ni kot ye nak panggil pakai la seluar tu... aku ckp alaaa x pe akak tolong la x muat ni... dia pon tolong dan pegang anu aku... ahhh sedapnya... ku dah x tahan terus ckp boleh try alat ni kat akak x... dia yg dah stim ckp ok jer... kami pon main sepuasnya... perghhh sedap... kebetulan dtg lak anak dia kat kedai tu... babi betul laaa... aku stop main dia pakai baju balik... terus ke anaknya sambil berbisik terus anaknya dtg kat aku main ngan aku... perghhh mak ngan anak tibai aku sedap giler... dtg lak nenek dia nak join... mase tu aku terus pukol nenek dia smpai koma n terus sambung main balik... ah sedapnya... tamat
AnonymousAnonymous 22 February, 2013
patut ke pkaian mulia 2 jdi gurauan????
AnonymousAnonymous 24 February, 2013
PAS need no mascot...they only need Allah to help and guide them
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
politik pun politik gak, tapi jangan kaitkan dengan nabi muhammad walaupun pakaian baginda shaja, tak mau ikut cara pemakaian nabi takpe, tapi jgn hina
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
bila orang jahil tentang agama ... mmg ssh nk diubati (Y)
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
stim la kote aku ni..ade awek nk isap??
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
mnde cmni pon nak jadi isu bsr .. haiya ==''
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
gersang la aku baca komen korang ni....ermmmmmmm
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
bodoh bangang kot....!! sampai xleh nak pikiaq... aku dalam keadaan macam nih pon tau nak seronok...!! bleh plak tinggal aku dalam keadaan macam nih.. ada otak pikiaqqq la sama... jgn nak menyusahkan org lain..org ada anak bini nak kena bela.., bagi makan... tau nak seronok... bagus la...., sampai tak pikiaq perasaan orang lain.

bila aku tegur.. aku jugak salah.... aku jugak xbetol... perabih duit buat pelik2 xpa pulak... pikir sama.... aku neh nak beranak lagi.. banyak nak pakai duit... bodoh bangang tu pon 1.. xpenah nak paham.. nak makan pon xcukup duit..!! nak bt bisness...!!! pikiaq la sama... bila aku tegur..! sibuk xbg amik tahu hal hampa... hang tu sapa gan aku...!! pikiaq ar sama....!!! babi betol....!! aku nih tongkoi kayu ka apa....

payah la..kalau jenis penting diri sendiri..... jenis xsedar diri nih.. payah la.. nak tegur pun salah... xtegur pon salah.... kalau rasa diri tu hebat sangat xpa... masalahnya diri sendiri pon xtera mana.. payah kalau dah nama jenis TAK SEDARRRR DIRIIIII!!!!

payah.. tang aku semua xkena...mau tang adik beradik hampa semua kena sangatttt aihh!!!!!!! sedaq la diri tu sama.......kalau dari dulu nampak x kena xpa... lanie baru nak nampak xkena..!!?? apa masalah kamu ni? are u ok? relaxx.. cool down.. tarik nafas.. hembus.. tarik.. hembus.. :D
Kau nak beranak lagi? beranak la.. Tak de sape tahan perut kau.. Okay? Sian kau! Alololo.. :P

Anonymous21 February 2013 04:59
Ko nie jgn mnyemak boleh tak... serabut aku dgn kisah bodoh nih wlupun xpenah baca... nak jadi hanjing, blah kt tmpat lain... mak ko pelacur ke...? pegi jahanam la ko dgn kisah bangang ko tuh... hak tuih...?? apa masalah kamu ni? are u ok? relaxx.. cool down.. tarik nafas.. hembus.. tarik.. hembus.. :D
Kau nak beranak lagi? beranak la.. Tak de sape tahan perut kau.. Okay? Sian kau! Alololo.. :P

Anonymous21 February 2013 04:59
Ko nie jgn mnyemak boleh tak... serabut aku dgn kisah bodoh nih wlupun xpenah baca... nak jadi hanjing, blah kt tmpat lain... mak ko pelacur ke...? pegi jahanam la ko dgn kisah bangang ko tuh... hak tuih...?? apa masalah kamu ni? are u ok? relaxx.. cool down.. tarik nafas.. hembus.. tarik.. hembus.. :D
Kau nak beranak lagi? beranak la.. Tak de sape tahan perut kau.. Okay? Sian kau! Alololo.. :P

Anonymous21 February 2013 04:59
Ko nie jgn mnyemak boleh tak... serabut aku dgn kisah bodoh nih wlupun xpenah baca... nak jadi hanjing, blah kt tmpat lain... mak ko pelacur ke...? pegi jahanam la ko dgn kisah bangang ko tuh... hak tuih..............INI SEMUA ANAK ANAK BABI..JENG JENG JENG
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
aku nak cari janda gersang la..main no fon sape2 ade...
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
Pndai pulak babit kan isu rasulullah klau da kne mcm ni? Abis yg pok nik pkai jubh tu tapi mengelarkan sesama umat sebgai haiwan tu. X pnah plak kau isukan
memg da style pembngkang dari dlu kan nampak
Kesalahan org saja. Tapi kesalahan sndiri bebkul.
Norlie Norlie 07 March, 2013
pergh.....benda mcm ni terus citer psl seksa kubur....benda yg org pas buat mendoakan kehancuran sesama islam tu,...bole la?mmg dia galakkan la dalam islam?ke caner?
Norlie Norlie 07 March, 2013
xde hal...suh je la....xpyh nk cter psl bodoh pui la.....duhhhh
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
hahahahahaha... apa2 pun... dragonball ada 7 bijik semuanya...
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
Tudia warrior warrior keyboard semuanya....
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
your aunty, mom, grandmom, sisters tu awek. ask one of them or gangbang them all to suck your small tiny stinky black dick
Rose MaHRose MaH 10 April, 2013
sebab umno tak nak pakai pakaian Rasullullah lah diorang berani hina pakaian nabi.Jgn kata pakaian rasullah nak tutup aurat pun pemimpin2 umnok tak reti.ketua wanita umnok shahrizat bini2 pemimpin umnok semua suka telanjang..
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
betul tu kak rosmah..kalau pimpinan tertinggi pun tak tau tutup aurat apatah lagi macai2 puteri2 lembu yg lain..kekeke
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
of course you were coz u are the basterd that mingle around with your bitch mother.
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
hahaha .. bagos jugak idea dye
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
why dont u fuck your grandma asshole?
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
Sabar laa Anonymous.. jgn marah2.. mungkin Anonymous tu kurang peka & jahil agama..

Yg benar,
Anonymous
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
Assalamualaikum..... Awk dlu mase kelas bahasa melayu awk ponteng ke buat bende lain??
Awk tau x apa itu PERUMPAMAAN??? klu tau xyah sy nk jelaskn lg... malas nk lyn ORG YG B'FIKIRAN JAHILLIAH ni...
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
nak membela sesuatu secara kekerasan,..sama la seperti membuatkan kebaikan sedikit lepas tu membuat dosa melipat kali ganda,..
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
Aq KEYPAD WARRIOR...
AnonymousAnonymous 10 April, 2013
macai spoted.. hehehe~
btul tak..??
Azrul Afendy Azrul Afendy 10 April, 2013
jubah ngan serban 2 pkaian orang arab....kne tau beza la sunat ngan sunnah..jgn dok pkai bedal jek klo xtau pape..blaja dlu...
AnonymousAnonymous 11 April, 2013
Ntah la ko nie, nk kata bangang ke bodooo... fahami maksud ayat tu betul2... dalam maksud dia... tu la, xnak campur dgn org berilmu... sama ar mcm org atas, malas nk layan org cap ayam camnih... ada otak bagi bewok makan...
Mrnabil Nvm Mrnabil Nvm 15 April, 2013
btl... Manusia akhir zaman mcm ni.. mengaku islam.. tp hti kafir..
Sharifuddin Omar Sharifuddin Omar 15 April, 2013
x usah la dok gaduh..pakaian je 2 skadar menutup aurat..marilah kite same meningkat ketakwaan kpd Allah SWT
Mrnabil Nvm Mrnabil Nvm 15 April, 2013
haha.. smua nme Anonymous .. mne 1 yg btl pn xtau.. hahahahaha....
AnonymousAnonymous 15 April, 2013
Marilah kita berbunuh bunuhan demi tegaknyan sebatang kote untuk dijadikan tiang bendera parti!
AnonymousAnonymous 15 April, 2013
nabi tiru orang arab ke atau orang arab tiru nabi-nabi allah?kenapa nabi-nabi lain yang bukan arab memakai jubah dan serban?kenapa ada riwayat menyebut malaikat memakai serban dan jubah?seperti nabi isa,mahsyur sekali baginda memakai jubah hinggakan orang kristian pun akui jesus memakai jubah,sebab tu mereka lukis gambar jesus memakai jubah dan paderi mereka juga pakai jubah sedangkan jesus dan majoriti kristian bukannya orang arab???sebenarnya jubah,serban,janggut dan semua yang ada pada nabi tu bukannya budaya arab tapi ia adalah pakaian standard para anbiyya a.s yang dijadikan budaya oleh orang arab kerana pengaruh nabi muhammad yang kuat di tanah arab,ia adalah pakaian tawadhuk dan paling sempurna,selesa dan menutup aurat sepenuhnya.JUJURLAH PADA DIRI!apakah kalian merasa tenang apabila melihat seorang lelaki memakai jubah,serban,berjanggut walaupun pemakainya itu orang biasa?atau kalian lebih tenang dan sejuk melihat seorang lelaki dalam baju kot hitam bertali leher seperti rabbi yahudi walaupun pemakainya itu seorang ustad????kenapa begitu?kerana nur nubuwwah itu terpancar kepada pemakainya dan menyejukkan mata sesiapa sahaja yang melihatnya........ azrul afendy, u yg kne blaja dlu..
AnonymousAnonymous 15 April, 2013
kiram dok gelak tgk hangpa semua gadoh ..hahaha
AnonymousAnonymous 15 April, 2013
Adik beradik ko, adik ipar ko, sepupu2 ko, gf ko, bini ko tutup aurat tak??
afez zazid afez zazid 15 April, 2013
ambik kau sebijik azrul. lenkali g skolah ye dik. puiii!
AnonymousAnonymous 03 May, 2013
Betul lah kata Azrul Afendy. Yang kau kata Jesus ikut Muhammad kejadahnya. Jesus meninggal dulu, baru Muhammad lahirlah. Hahahahahahahahahahahahahahahaha!
AnonymousAnonymous 10 June, 2013
nabi tiru orang arab ke atau orang arab tiru nabi-nabi allah?kenapa nabi-nabi lain yang bukan arab memakai jubah dan serban?kenapa ada riwayat menyebut malaikat memakai serban dan jubah?seperti nabi isa,mahsyur sekali baginda memakai jubah hinggakan orang kristian pun akui jesus memakai jubah,sebab tu mereka lukis gambar jesus memakai jubah dan paderi mereka juga pakai jubah sedangkan jesus dan majoriti kristian bukannya orang arab???sebenarnya jubah,serban,janggut dan semua yang ada pada nabi tu bukannya budaya arab tapi ia adalah pakaian standard para anbiyya a.s yang dijadikan budaya oleh orang arab kerana pengaruh nabi muhammad yang kuat di tanah arab,ia adalah pakaian tawadhuk dan paling sempurna,selesa dan menutup aurat sepenuhnya.JUJURLAH PADA DIRI!apakah kalian merasa tenang apabila melihat seorang lelaki memakai jubah,serban,berjanggut walaupun pemakainya itu orang biasa?atau kalian lebih tenang dan sejuk melihat seorang lelaki dalam baju kot hitam bertali leher seperti rabbi yahudi walaupun pemakainya itu seorang ustad????kenapa begitu?kerana nur nubuwwah itu terpancar kepada pemakainya dan menyejukkan mata sesiapa sahaja yang melihatnya.......
AnonymousAnonymous 19 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri