Cool : Cara Meatball IKEA Dihasilkan Di Setiap Restoran IKEA Seluruh Dunia (12 Gambar)
Home » » Cool : Cara Meatball IKEA Dihasilkan Di Setiap Restoran IKEA Seluruh Dunia (12 Gambar)

Cool : Cara Meatball IKEA Dihasilkan Di Setiap Restoran IKEA Seluruh Dunia (12 Gambar)

11 Mar 2013 21 Comments
Memang ramai orang minat makan meatball IKEA yang sedap. Tapi tahukah anda cara pembuatan meatball tersebut?

#IKEA kedai alat perkakas kan?











21 comments:

  1. No Fucking Licking , No Phone! , and NO MAZEER!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidop anon kt atas pak yuu

      Delete
  2. ni bukan cara dihasilkan...
    ni cara meatball di goreng dan hidang...
    ape tajuk la....

    ReplyDelete
  3. hahahahhahaaa...yeah..betul apa yang dikatakan olehdiatas....
    yang

    ReplyDelete
  4. ade kedai makan dalam ikea

    ReplyDelete
  5. kat ikea luar negara mmg ade restoran

    ReplyDelete
  6. FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU

    ReplyDelete
  7. Mazeer asshole..Hahahha

    ReplyDelete
  8. PAS BERUKKKK!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Restoran meatball IKEA ini pernah di arahkan SAMAK oleh JAIS kerana meatball tersebut dibuat oleh daging babi. Kalo ercaya,carilah pautan berkenaan ni. Sijil HALAL pernah ditarik,tp setelah di SAMAK,tetibe ada sijil HALAL. Tapi memang rasa geli nk makan sana.

    ReplyDelete
  10. aku rasa blogger ni dulu mesti fail SPM kan? sbb tajuk x sama langsung dgn isi. mcm pukimak kau jugak.

    ReplyDelete
  11. beratur 2jam belum tentu dapat beli...

    ReplyDelete
  12. hmm pa motif admin?xphm langsung....tajuk cara dihasilkan...tp xda pun....

    ReplyDelete
  13. Ini bkn cara hasilkan..cari nak memasak / menggoreng meatball tersebut bermula dr kotak/frozen.. kalau boleh tunjukkan cara hasilkan dari kilang

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri