Cool : Cara Meatball IKEA Dihasilkan Di Setiap Restoran IKEA Seluruh Dunia (12 Gambar)

Memang ramai orang minat makan meatball IKEA yang sedap. Tapi tahukah anda cara pembuatan meatball tersebut?

#IKEA kedai alat perkakas kan?











{ 21 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 11 March, 2013
No Fucking Licking , No Phone! , and NO MAZEER!!
AnonymousAnonymous 12 March, 2013
ni bukan cara dihasilkan...
ni cara meatball di goreng dan hidang...
ape tajuk la....
AnonymousAnonymous 12 March, 2013
hahahahhahaaa...yeah..betul apa yang dikatakan olehdiatas....
yang
MOL.fm MOL.fm 12 March, 2013
ade kedai makan dalam ikea
AmMar AmMar 12 March, 2013
kat ikea luar negara mmg ade restoran
AnonymousAnonymous 12 March, 2013
FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU
AnonymousAnonymous 12 March, 2013
Mazeer asshole..Hahahha
AnonymousAnonymous 12 March, 2013
PAS BERUKKKK!!!!!!!!!!!!
AnonymousAnonymous 31 March, 2013
hidop anon kt atas pak yuu
AnonymousAnonymous 31 March, 2013
Restoran meatball IKEA ini pernah di arahkan SAMAK oleh JAIS kerana meatball tersebut dibuat oleh daging babi. Kalo ercaya,carilah pautan berkenaan ni. Sijil HALAL pernah ditarik,tp setelah di SAMAK,tetibe ada sijil HALAL. Tapi memang rasa geli nk makan sana.
AnonymousAnonymous 22 April, 2013
aku rasa blogger ni dulu mesti fail SPM kan? sbb tajuk x sama langsung dgn isi. mcm pukimak kau jugak.
AnonymousAnonymous 22 April, 2013
beratur 2jam belum tentu dapat beli...
AnonymousAnonymous 22 April, 2013
hmm pa motif admin?xphm langsung....tajuk cara dihasilkan...tp xda pun....
Zoll Syahfiz Zoll Syahfiz 08 July, 2013
Ini bkn cara hasilkan..cari nak memasak / menggoreng meatball tersebut bermula dr kotak/frozen.. kalau boleh tunjukkan cara hasilkan dari kilang

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri