COOL : Ini Bukan Mi Seperti Yang Anda Sangkakan (4 Gambar)

Mi ini bukan mi yang sebenar tetapi ianya diperbuat daripada aiskrim, jeli, buah epal dan buah ceri.





{ 35 comments.. read them below or add one }

sultan kiram sultan kiram 13 March, 2013
pe hal kipas meja aku ni.
dah rosak ke
aduh
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
kakakakakaka.. failed!
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
mari sy kipaskan sultan
AirHeadRocked Psiko AirHeadRocked Psiko 13 March, 2013
perghhh... dah tgh lapor nengok plok bende gini... damn...
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
Tak perasan ke gambar dia beza2. Penipu la !
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
cara2 membuat cekodok
1. letak tepung 100gram dlam satu mangkuk
2. gaul kan tepung tdi dgn 100 ml air
3. campurkan sedikit garam
4. gaul kan sehingga sebati
5. panas kan minyak
6 goreng cekodok sehingga berwarna kekuningan
7. nikmati cekodok anda
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
weh bodo cekodok ko mst tak sedap kan ???
Puuiiiihhh !!!
MOL.fm MOL.fm 13 March, 2013
ape cer ni ? nampak mi tapi eskem . hahahah
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
sultan x iktiraf mmg sng kipas rosak
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
kenapalah blog babi ni ada folowers setiap hari huh musykil.... o.0
NO MOTHERFUCKING AND LICKING COCK PHONE
Mat Yi Mat Yi 14 March, 2013
MAT YI TAKLING HERE>>>
YOU ARE SUPPOSE TO TAKE CARE OF YOUR LANGUAGE
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
terima kasih kasi resipi bro,boleh masak petang nie
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
yg atas ngn pling bwah tu kan sme...yg tgah2 tu len2 resipi la kot..pe la
Sos Tiram Sos Tiram 18 March, 2013
mari lah kita menjamu SELERA
Ibnu Angle Ibnu Angle 18 March, 2013
Yeyeyeye...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}

yang cutecucu Zamri zamri kl yg cute
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri