OMG : Wajah Bayi Muncul Pada Perut Ibu Mengandung (3 Gambar)
Home » » OMG : Wajah Bayi Muncul Pada Perut Ibu Mengandung (3 Gambar)

OMG : Wajah Bayi Muncul Pada Perut Ibu Mengandung (3 Gambar)

11 Mar 2013 15 Comments
AYRSHIRE - Karen McMartin (25) mungkin tidak perlu lagi melakukan pemeriksaan USG, untuk melihat bentuk bakal bayinya itu. Hal ini disebabkan wajah si bayi telah muncul di perutnya yang sedang hamil 25 minggu.

"Saya sedang berada di ruang staf sewaktu berehat, dan mengusap perut saya. Kemudian, saya terkejut dan berkata, Oh Tuhan, saya boleh melihat sebuah wajah," ujarnya seperti dipetilk Tribunnews.com dari The Sun, Sabtu (9/3/2013).

Lantas, Karen menangkap gambar penampakan wajah di perutnya itu, dan sejak dari itu menunjukkannya kepada orang ramai. Karen sebelum ini sudah memiliki seorang anak perempuan bernama Chloe (2), hasil perkahwinannya dengan si suami, David.

"Tidak ada yang percaya bagaimana jelasnya wajah itu. Anda bahkan dapat melihat hidung, mulut, mata, dan pipi," kata Karen.

Monan (45), majikan Karen iaitu pemilik salon Kazmark di Irvine, Ayrshire, Scotland juga dapat merasakan benjolan pada perut Karen.

"Lalu, ia mengangkat kepalanya, dan tiba-tiba bentuk perutnya berubah, kemudian wajah itu muncul," ucapnya.

Dr Carol Cooper, ahli perubatan menjelaskan, 'wajah' bayi di perut Karen kemungkinan hanya sebuah ilusi, hasil kombinasi dari pusat Karen, pembuluh darah, dan garis kedutan di perutnya.

"Kawasan pucat yang membentuk 'wajah', boleh jadi merupakan punggung si bayi," tambahnya.




15 comments:

  1. 2nd, hahahahaha (bodoh, second pon nk bangga)

    ReplyDelete
  2. memang bodoh 2nd tu..hahahahaha

    ReplyDelete
  3. 2nd tu memang double bodoh.. zamri kl pon x buat macam tu

    ReplyDelete
  4. Macam bagus je .. BOOOOOOOOOOOO !!!

    ReplyDelete
  5. 3 orang yang kat atas aku ni boleh pergi mampus !, kah3

    ReplyDelete
  6. korang ni yg komen sedap mulut jer kata org bodoh, mungkin yg mengata tu yg bodoh, tak elok ler kata org mcm tu

    ReplyDelete
  7. ini kali lah!! kita pigi rumah gaman.. duduk bincang2.. mau cari makan~~~

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri