Serius : Batu Bata Yang Diperbuat Daripada Darah (4 Gambar)

Bata ini dicipta oleh Jack Munroe seorang arkitek yang menggunakan kajian ini untuk menyiapkan tesis di University of Westminster. Bata ini menggunakan darah lembu dan dicampur dengan pasir kemudian ia dipanaskan selama 1 jam dalam suhu 70c.

#Ketahanan seperti bata biasa. Power siak!





{ 15 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 02 March, 2013
mazeer are not alowed here.
MOL.fm MOL.fm 02 March, 2013
hurmmmmm .. ape objective kajian ni?
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
menggunakan waste products dgn sebaik2nya....tp msti hanyir gilak baunye...
PEROGOL bertauliahPEROGOL bertauliah 03 March, 2013
mesti byk kuman...
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
darah babi mesti lebih keras dari ni
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
ko tahu
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
fuck u ! ! !
Happy Hazard Happy Hazard 13 April, 2014
lbih baik maen game cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost
cod ghost

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri