Serius : Kata-Kata Dari Mulut Raja Sulu Kepada Malaysia

#Buka mata, luaskan minda. Enjoys




video

{ 160 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 04 March, 2013
dengar tu wahai penceroboh bengong.
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
kalau la pemimpin barisan nasional bersifat begini, pasti aman dunia ini.
john parker john parker 04 March, 2013
2 je?? Penat aku klik.
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
betul tu, pemimpin tamak haloba
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
hidup zamri kl!!!!!!!!!!
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
aku rasa ada kena mengena dengan filipina, sebab tu filipina hantar orang sulu, sebab orang sulu ni asal filipina kalau malaysia bagi maknanya sabah dibawah negara filipina la,
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
berapa ramai raja sulu dok ada ha.. yg si tua hitam pakai spek besar tu pun ngaku raja jugak. pelik aku ,pulau kecik raja besepah
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
hahaha...kesian aku tgok...semua nak mengaku sultan sulu...ku cuma nak bagitahu korg...sultan sulu tu keturunan syariful hashim...syariful hashim keturunan nabi...kalau dia nampak anak cucu rakyat dia begini,dia mesti sedih...mungkin inilah hikmahnya mengapa sultan sulu terakhir mandul mungkin kerana jika dia ada waris,dia mungkin akan memalukan rasulullah..sungguh hebat kuasa Allah...
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
Mcm2 fakta dari mulut korang ni...
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
doa yang terbaik utk smua..amin
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
aku pon pelik lah dgn puak penceroboh sulu ni... kalau nak bunuh orang pon , pergi lah perang dkt syria sana.. lagi berbaloi.., ni tidak , orang islam sendiri diaorang bunuh... macam gampang betol lah puak lanun penceroboh sulu ni lah..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
alaaa tamak2 ko amik gak yg diorang bg...dah dapat xreti bersyukur..tau kutup jaaa..APA PUN XBLH..

BY:ZAMRI KL
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
yg dia bgi tu hak rakyat der....
Raja Sulu OriginalRaja Sulu Original 05 March, 2013
Style kan beta sembang?
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
YG BERCAKAP NI ADALAH SULTAN SULU SEBENAR
Zamree KL Zamree KL 05 March, 2013
oi oi oi kimak2 smua... apa kecoh2 ni ha?? haha
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
zamri kl anak keling paria
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
kecoh lah ko ... paria..senyap boleh tak..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
btoi hak rakyat..tp masalh xtau bsyukur..der..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
ko r kecoh paria haprak! -geng zamrikl-
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
Mmg lah dia bg hak rkyt. Bgs ape? Tu pun nk hentam lg? Ke hak org len pun ko nak gak?
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
Haha.. betol lah tu. org melayu. mcm uai ckp, die x main vola. tp die marah ronaldo main bola x pandai. boleh disimpulkan melu ni, die aje yg betol. politik ke dok, lepas undi kite same2 bangun kan negara. 5 thn lg undi lah semule. jgn tiap mase dok cite pasal politik. mu tu x jd gak pm.
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
sulu kesultanan nabi? celah kangkang mana?? kalau sibuk bawak senapang terus bunuh rakyat dan pihak berkuasa...

ni namanya,rasul melayu~ menipu haram jadah..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
To Zambry KL : Orang nak buat hukum islam tolak tepi. cakap x releven di negara Malaysia sebab pelbgai kaum. Undang2 BN 2 relevan sangat ka sampai undang2 Allah tolak tepi. Pemimpin mu sape nak cakap undang- undang Allah x relevan. itu pun nak cakap pasai bersyukur.. nonsence...lalalalalala..

Farid _Sepang
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
Muak aku bila ada gak paliamak nak selit politik... topik lain dia kelaut! muntah akku laa jumpa bangsa cam nih.... ape laa dlm otak kowang kaan...?!!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
maafkan sy jika saya mencelah... sy x sokong mn2..tp knp msti kta dan mereka berbalah pasal politik? mengikut sejarah dl lepas merdeka pas,umno x pnah berbalah..pls stop.. kalo betul nak bertanding tunjukkan mana parti yg boleh jg hak rakyat,bknnya dgn kutok mengutok.. kalo anda x sokong BN knp amik duit bantuan? kan Nik Aziz ckp sape yg amik bantuan macam anjing.. hurm.. fikir la elok2..maaf sy bknla baik sgt. kalo x suka sy minta maaf.
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
betul tu.. yg paling terkilan ada yg menyatakan pe yg berlaku kat sabah tu adalah lakonan.. hurmm..agaknya dorg fkir ni mati tu bole main2...
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
maaf jika sy kurang ilmu..nak tanya org sulu pon boleh bcakap bahasa Malaysia ke?
buat ms ni sy da tgk 3 Sultan Kiram yg berlainan wajah.. haish..actually mn 1 Sultan Kiram ni??
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
So pembangkang nak tegakkan hukum Islam la ni ? Macam mana kau boleh fikir pembangkang dapat tegakkan hukum Islam kalau nama Allah pun dorang boleh gadaikan untuk dapat undi ? Macam mana kau boleh fikir yang pembangkang ni boleh tegakkan hukum Islam kalau dorang sendiri pun sokong LGBT ? Waa bijaksana sungguh kamu semua ni .. tahniah
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
lagi2 gadoh politik..lagi gadoh politik...korang memang anak melayu bangsat..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
lagi2 gadoh politik..lagi gadoh politik...korang memang anak melayu bangsat..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
fuck org melayu semenanjung...suka buat sex dengan anjing..perempuan melayu atas bertudung tp dibawah ternganga...laki melayu x bersunat..kotor..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
awat kerajaan bg duit poket depa ka???? Awat Rm500@200 bleh mkan setaun?? Igat skit kat kmi yg keje kilang nie....income tax potong gla2 kot..tu pn ckap duit kera..jaan lg...xkena btang idung pndai la ckap...igat skit kera..jaan tu pn kmi yg byar gaji...jgn dok pndai2 ckap duit kera..jaan...mau dok sedaq
Tannhayy Tannhayy 05 March, 2013
http://tannhayy.blogspot.com/

follow saya please!! ;)
dianna rehandianna rehan 05 March, 2013
Anonymous 3:37, kalau tak faham maksud yang tuan nik aziz cakapkan, jangan nak buat andaian sesedap rasa. .tuan nik aziz tu kalau mengatakan sesuatu, dia memberikan gambaran dalam bentuk peribahasa.. "orang yg memberi bantuan rm500 tu umpama memberi makan haiwan. . ." dia langsung tak maksudkan yang kita ni haiwan. . . .faham-faham lah orang tu, dia lebih makan garam dari kita. . .dia menegur mana yang patut ditegur. . .

Bukankah kita orang melayu penuh dengan ciri-ciri kiasan dan berperibahasa. . .
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
weyh!!!senang cite...x yah join parti politik ni!!!! hangpa sume igt politik islam ade demokrasi ke weyh!!!!???hangpa sume dh silap...demokrasi ni la penghancor umat islam!!!!hangpa sume x nmpk lg ke..???!!!...g bkak internet n search tntg demokrasi.....gerenti hangpa akan jumpe tntg maklumat ulama' mengharamkan demokrasi...x yah sokong sgt parti hangpa tu!!!!!x dak dpt ape pon...UMENO ka.....PAS ka.....sama je.....Islam x tertegak dlm demokrasi...Melayu jgak x kan terbela dgn demokrasi...bkak la mata weyh!!!!!!!!bdak2 skolah rendah pon taw cara politik yg betoi!!!drpd bazir tenage kome bela parti2 dlm demokrasi nih...baek hangpa sume p sokong n perjuangkan pemerintahan khalifah islamiah yg sebenar!!!!zaman nabi x dak demokrasi2 nih...taw dak....kutok la aku apa yg hangpa nk...aku ckp mende btoi...tgk lah.....sesape pon memerintah skang pasti x kan maju islam...baek umeno ataupon pPAS...bkak mata!!!!!!!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
Demokrasi agenda untuk menghancurkan islam semata2!!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
yang dok pg kje kilang buat apa??????????? puiiikkkk!!!!!!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
kalau mu belajar pandai...kje elok..mu xkan undi pas la mangkok...
Ummar Farouk Ummar Farouk 05 March, 2013
Kalau anda tidak keberatan, bolehlah singgah untuk melihat entri terbaru mengenai pendedahan status luar biasa bagi diri anda. Entri ini masih baru lagi, dan belum ada yang 'copy paste' ke blog lain:

1. Bagaimana hendak memperbaharui pengalaman?
2. Bagaimana hendak mengkaji dalam sesuatu latihan?
3. Apakah beza tabiat orang yang peramah berbanding dengan orang yang suka bersendirian?
4. Ke manakah masa kita menghilang?
5. Pentingnya masa walaupun sedikit?
6. Anda cenderung dalam personaliti yang mana? (aktif atau pasif)
7. Proses pembentukan status luar biasa?
8. Kajian mengenai status luar biasa bagi diri anda?

Mari tengok tutorial cara nak buat isi kandungan blog posting (sitemap cool) yang boleh senang dirujuk kalau pengunjung blog nak cari entri-entri dalam blog anda yang dah lepas... Klik [sini]
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
kjaan bg korg ckp hk rakyat....hbis hak utk kjaan rkyat xboleh nk bg kerr..dia dh bg jln,mcm2 kmudhan xkn xleh nk bsyukur...pmbkng bleh buat x yg diorg ckp tuh...ibarat nk bg org yg xpenah repair keta...pkir2 kn lah...
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
kau orang kena faham bab politik. kalau takde pembangkang semua betul BN jer 500 ke 200 ke,pembangunan ke dll semua tak dapat. Sebab tu ada pro and contra. rakyat juga yang senang. kalau dia jer yang pegang dah tentu kaum sakat dia jer yang senang....bab sulu jangan kita duk bidas...sulu tetap penjenayah bukan jer penceroboh..bagi yang parti politik negara tak kira PAS,BN,DAP dll bukan masa nak cari pasal nak naik nama. Ini betul2 dan semua parti bergabung untuk jatuhkan sulu. kalau ada tali barut jangan bagi dia hidup...laknat dia dari muka bumi malaysia ni...
Ummar Farouk Ummar Farouk 05 March, 2013
penceroboh yg tamak masti dibanteras.

Kalau anda tidak keberatan, bolehlah singgah untuk melihat entri terbaru mengenai pendedahan status luar biasa bagi diri anda. Entri ini masih baru lagi, dan belum ada yang 'copy paste' ke blog lain:

1. Bagaimana hendak memperbaharui pengalaman?
2. Bagaimana hendak mengkaji dalam sesuatu latihan?
3. Apakah beza tabiat orang yang peramah berbanding dengan orang yang suka bersendirian?
4. Ke manakah masa kita menghilang?
5. Pentingnya masa walaupun sedikit?
6. Anda cenderung dalam personaliti yang mana? (aktif atau pasif)
7. Proses pembentukan status luar biasa?
8. Kajian mengenai status luar biasa bagi diri anda?

Mari tengok tutorial cara nak buat isi kandungan blog posting (sitemap cool) yang boleh senang dirujuk kalau pengunjung blog nak cari entri-entri dalam blog anda yang dah lepas... Klik [sini]
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
sesat lagi menyesatkn dia nie !! suke2 je ckp sulu kesultanan nabi !!!!!!!!!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
"So pembangkang nak tegakkan hukum Islam la ni ? Macam mana kau boleh fikir pembangkang dapat tegakkan hukum Islam kalau nama Allah pun dorang boleh gadaikan untuk dapat undi ? Macam mana kau boleh fikir yang pembangkang ni boleh tegakkan hukum Islam kalau dorang sendiri pun sokong LGBT ? Waa bijaksana sungguh kamu semua ni .. tahniah"...ko tu yg banggang ko tau mna PR sokong LGBT...ni nk tunjuk Anwar kna tuduh kta gay sbb liwat ngan saiful bukhari last kali makhamah putuskan bahawa anwar x bersalah...sbb apa? sbb cai2 umno kerja fitnah ja

AnonymousAnonymous 05 March, 2013
PAS BERUUUUKKKKKKKK!!!!!!!!!!!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
gduh laa sesama sdri..org luar duk gelak bgai kan nk 'rak' tgk kte duk gduh sesma sdri.....
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
btol tu...ni sume tlalu taksub ng parti politik masing2...bodoh belake...typical msian..mg sng kne tipu..bodohh
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
ape yg korg mengarut nie ha....xyh nk b'politik bagai kt sini...
sama jer semua parti umno ,pas,pkr...kita dok b'balah sesama islam sedangkn bangsa lain dok b'tepuk tangan smbil gelak lagi sbb melayu kucar-kacir gaduh jep.....sedih weiii org melayu cm nie..bila Dap perintah nnti br korg tau..diorg xkan bagi ape yg org melayu dpt nnti...tgk kt pinang la mcm mana...baru bukak mata korg..masa tuh la melayu nk bersatu...ingatlaa....
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
menyerah diri jela tentera sulu tu tkde maknenye
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
tin chia tu kiasu...bese la tu cine..klo bwk kete kt jalan lg lahanat pgai~
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
hak rakyat....mmg ye pun...kalau bayar cukai....kalau tak bayar????hak rakyat jugak ke yg dpt tu???
Muhammad Sanusi Abd Fatih Muhammad Sanusi Abd Fatih 05 March, 2013
aku pun xpaham apa korang dengki sgt dgn kerajaan skrg. mak bapak aku pembangkang jugak, aku pun sama. tapi aku xdela bodoh macam korang, xreti bersyukur mcm korang. bangang macam korang. korang duk gaduh dapat apa?? dapat tukar kerajaan ke dgn korang gaduh mcm ni? bodoh nak mampos semua. bajet semua korang lagi tahu la? sedar la sikit, aku lagi hensem dari korang semua yang terasa.
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
dengan kerajaan sekarang pun rakyat boleh beribadat dengan aman juga..dengan kerajaan sekarang pun kita tak di halang pun nk bersolat nk buat baik..nak cari pahala..masuk pas masuk syurga..ye ke? klu mcm tu tak payah lak kita solat o buat baik..pk tu guna otak.semua terletak pada diri kita..lgpun pimpinan sekarang ni dah ok...pendapat saya sebagai hamba Allah..

sekarang ni bab politik tolak tepi dulu..diam2 suda xpyh nk emo2.time nk undi buat lah undi..syurga kita atas diri kita sndri bukan msuk parti bru msuk syurga n nraka..

BANYAKKN BERDOA UNTUK SEDARA2 KITA DI SABAH NU..UNTUK ANGGOTA2 KESELAMATAN KITA SEMOGA SELAMAT...
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
kalau pas ke pkr menang ke nnti..rasanya xde kot baucar buku..bantuan rakyat 1 malaysia.. jalan lubang2 pun x dibetulkan..yg tanah merah tetap bertanah merah..xde kemajuan..sedihnye masa tu.. :(
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
walaupun saya x berapa suka kerajaan yg memerintah skrg..tp sy tetap menyokong kerajaan skrg..kerana minda sy yg dulunya kolot dan menyokong pembangkang kini telah dibuka.. pembangkang telah menutup kepala hotak sy sehingga tidak boleh utk saya berfikir di luar kotak pemikiran.. kini sy bebas..hua3..harapan sy di sini sy hendak anak2 muda berfikir secara positif dan mengikut logik akal supaya tidak mudah termakan hasutan pihak yg x sepatutnya.. sekian.. kalau ad yg nk marah syg ke maki saya ke..silakan.. sbb x ada ap2 effect pun dkt diri sy..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
erm,ini semua salah abang Hasyim.
dia yang mulakan dulu hal ini.
jika dia tidak bernikah lagi satu,mungkin sampai hari ini ifa rasa kebahagiaan yang layak ifa terima.
apa-apa pun,ifa redha dengan ketentuaan ilahi..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
aku ingat ko ni dah overdose baca cite sultan sulu ni? bagi aku fakta keturunan nabi yg ko maksudkan tu.. aku rasa xde kaitan langsung beb, ko jangan ikut ajaran sesat der.. takut kalo ko mati nanti kubor berasap der...
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
oii org atas, dulu masa aku nk bernikah dgn kau bilang sanggup susah senang dgn aku, skrg anak pon dah 5 itu hutang bangali pun blum hbs bayar! bunga lagi naik..
Sham Azril Sham Azril 05 March, 2013
KALAU LA PEMIMPIN PR MCM NI, AMAN MALAYSIA
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
sekurang2nya, BN bantu.. sekurang2nya BN tunai apa dia ckp.. 'Janji Ditepati'.. PKR ado? berjanji pandai laaa, buat smpai mati idop blk pon xkn buat pnye.. kate kerajaan skrg mkn duit byk sgt, selit duit, makap duit, rasuah duit, tapi rakyat selesa je, senang je, aman damai lagi.. sbb ape pon yg korang pk, kerajaan tetap MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB utk kebaikan rakyat.. bersyukur la dgn ape yg ade, ni x bg betis nk tros panjat atas kpale.. mcm la PKR tu mulia sgt xselit, da la satu keje pon xjalan! langsong xhamek tau.. bnde ni da terang2 depan mata.. keje PKR dr dlu smpai skrg ialah mencari kesalahan kerajaan, memburukan kerajaan, mengutuk dan menfinah kerajaan.. tau nk menyalak je tp apo ado? kosong! klu rase PKR tu btol sgt, maka perbetulkan la ke jalan yg benar, buat la ape yg da dijanji.. jgn pndai nk pusing cite je.. tiap satu perkara yg berlaku kt malaysia ade je idea utk putar alamkan statement.. aduh, tolong laaa.. ckop2 la k..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
hahahahaha, kesian anonymous atas ni.. xde modal da ke ko nk ckp cmtu.. uneducated person!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
sgt setuju! kita sepatutnye bersatu menentang musuh, bkn berbalah sesame sndri time2 saat getir cmni.. hmmm
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
ko nak blog ko kena hack ke?
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
ni sekor lg nak kena hack nih!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
haha ape2 pon kita suma datangnya dari Nabi Adam :)
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
perang dunia 3 akan sampai... diaorang mintak bantuan us, england ngan europe.. tunggu masa je kot nie..
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
pulau kecik raja bersepah? hahaha...
yg ni lawak! :D
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
ape2 pon kita suma umat Nabi Muhammad SAW...
kalau la nabi masih hidup... pasti bginda sedih mlihat umatnya sperti ini...
patutlah sbelum bginda wafat.. bginda sgt bimbang akan umatnya... (ummati..ummati..ummati) Allahuakbar! :(

-chuink2-
Yanie Rosli Yanie Rosli 05 March, 2013
semua tunding jari cakap org itu semua salah. bukan nak bersatu hati. kalau rakyat sesama rakyat pon xbsatu hati sampai kesudah dok salah pemimpin itu ini sala. SAYANG MALAYSIA
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
klau ada butang like.. da lama aq like statement nih!
peace NO war! :D
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
anjing pn tak gado2 mcm ny....!!!
fuck u people faight for what ha???
semua talam anjing dua muke!!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
taknak la, harap2 lahh dijauhkan.
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
hanya disebbkan brlainan fhaman politik anda brmaki-makian? come on.. please be matured! jadilah msyarakat yg demokratik dan matang.. ini ke adab org malaysia? maki-makian sesama sndiri? bukan kan? jadi, brhemahlah dlm mngeluarkn kata2.. tnjukkan adab sbnar org Malaysia...bukan dgn cara brmaki-makian begini..

peace NO war! :D
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
zaman nabi xde pom br1m..nabi pom bukannya kaya..
Boleh je bangunkan kerajaan islam dengan maju..malah ngara2 islam yg tidak diperintah oleh nabi pom dapat berkembang maju..mekah skarang ni pom masih maju..guna undang allah jugak..boleh je berjaya.
Sbb apa? Sbb dorang yakin dgn hukum allah, dorang yakin dgn ajaran nabi, dorang yakin dgn ulama'.

Jika hukum allah dilaksanakan, nescaya aman satu negara.
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
sabah tolak tepi .. tpi knpe penceroboh masok , ape motif?? tak paham arr.. org bwah jwb please .. :D
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
oh pepek kamu ini kenapa berbentuk v kenapa ya kenapa tidak berbentuk k or z ke hahah....aku tak layan gaduh..layan pepek lagi masyukkk...haha gurau je lahh...
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
KNP TETIBE MAHATHIR NI??? SESAT KE?
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
Suka dgr dengan apa yg dia cakap dlm video tu. . LIKE!
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
mazeer mohamad mane? lama x nampak batang idong. i rindu la. haha
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
sulu supporter detected.
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
neomu swipge hwaman naeneun neoge ireoke malhallae...hwa jom naejima hajima jebal geurojima,jebal jom uk hajima saramdeul manchanha
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
nh semua duniawi...ingat mati...ingat akhirat menanti...
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
buang masa 5 minit aku baca komen-komen atas ni.baik bukak tv tgk man united lawan real.
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Kepada sume penyokong pembangkang dah terang2 Karpal Singh xnak hudud di laksanakan... Ko ingat dia nk ke hudud kt Malaysia ni?? dan korang sume ni xdpt detect lg ke perangai nuar al juburi tu cmne?? Ckp putar belit tahap dewa dow....!! adoiiii kesiann pecaya la sgt ckp nuar tu hahahaha
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
zamri pundek anak haram jibby dgn kak jat lembu
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
fuck org sabah buat sex dngan babi,lpas tu sembelih babi tu trus mkan....
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Hmm da lame tak minum air kelapa.. :(
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
terima kasih kerana komen2 anda semua......
penceroboh masuk pon masih nak gaduh2 pasal politik ker.....
apalah,,,kalau malaysia kena tawan pon masih nak gaduh pasal politik jgak ker......
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
spin...spin...spin...
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
asal lah gaduh sesama kita guna ayat kasar,,memalukan lah...
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Jangan lah disebabkan perbezaan fahaman politik kita bergaduh sesama sendiri , jgn lah kita jd orang kurang pendidikan. Bersyukur kerana kita dilahirkan di Malaysia. Allah dah tunjuk kan pada kita apa yang telah berlaku di Tanah Arab adakan kita nak jadi mcm tu , bergaduh sesama sdiri disbb berlainan fahaman/puak. Fikir sejenak dan lihat apa yang berlaku di syria , iraq dan negara arab yang sedang berperang sesama sdiri disebb kan berbeza fahaman. KIta ada Al quran n sunnah jadi ia sebagai panduan untuk kita.
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
jadilah org yang pemalu!!!!!!
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Manusia yg xbersyukur mmg slalu akan mnuntut benda yg dah bkn milik dy... padahal suma ada dpn mta..xpuas ati lg ke ape yg dh ade...klu xpuas ati ko try g tmpt org yg xda bnda nk mkn tu..ko try hdup kt sna..jgn bongkak sgt nak itu nk ini..ckp tu ckp ni...padahal korg sndri bkn tau reti kesyukuran tu... krjaan dh bntu ini itu dh pun korg x bsyukor...klu rsa pas ok,ce bka minda tu ckit..klu hukum islam nak di jln kn dlm mlysia,mna korg nk letak suma bgsa yg bukan islam dlm mlysia ni..?? klu pkr nk sokg,mna korg nk dpt bntuan mcm krjaan bg??klu korg nk sokg dap,korg nk ke bgsa laen tu pijak pala korg mcm komunis??pkr guna otak bkn guna lutut...ade ke PM ckp bntuan tu duit asl dri korg??ade??dy ckp nk bntu je kn...duit tu hsil dri bisnes ngra,saham ngra.. tulah,ckp jer tw..klu xreti bisnes xreti men saham xreti politik,dok diam jelh...
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
bkn nk mendoa kan perajurit..tp kutok3 lak...apelh korg ni..xda ati pewot...wey,bkn nk tlg solat hajat..tp mdoa kan lbh truk ag... klu pemberontak tu smpai srwk semenanjung bru korg tw ape rsenya bumi korg dpijak... bkn nk bntu..tp membuntu kan org... xguna jd rkyt korg nih...
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
amin..insyaallah...tapi sbelum tuka kerajaan,kite akan dapat pahit getir dahulu sblom senang...mungkin pahitnye kejap.atau berpanjangan..sanggup amek risiko???teruskan mengundi....jangan sesal kemudian tunding jari plak kat org lain..jgan jadi LALANG..
allahualam
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Kenape kenape sayang?abg bkn niat untuk kepentingan diri abg...abg buat semua nie utk ifa...abg kesian tgk ifa kebosanan di rumah,skarang ifa dah ade kawan..ifa xgembira ke?klu la politik x berserabut mcm nie dah tentu hubungan kita bahagia,xperlu abg kawin kali kedua...abg sayang ifa dan syahida.xde berat seblah pon..kpd para2 keyboard warrior,tlg diakan kebahagiaan keluarga kami..kpd bangla karpet,hutang tunggu 25hb..sekarang gaji xde
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Pelis la...kemon geng.keling tue kan bangse kasta rendah...zamri dr bangse melayu,keling tue mcm karpal singh der
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Babi la ko zamri..jilat puki mak ko la..sumbang mahram nye budak
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Booo ghost town site
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Tetek..nak hisap buleh
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Tak tgk berite ke?surat khabar xbace?ishy soalan mcm katak bwh tempurung...update skit bule?ke propa nie..niat nak kondem mcm pkr buat skang nie..konon2 sandiwara kerajaan...anggota keselamatan yg mati tue berlakon ker?
Synyster Gates Synyster Gates 06 March, 2013
xpe malaysia ade komanwel....
Synyster Gates Synyster Gates 06 March, 2013
aq rase korang nie salah fhm...mmg semue org kturunan nabi...ape yg sesatnyer?
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
ade gaduh ke? setahu aku tiada langsung unsur perbalahan di comment ini.. awak je yang mencetuskannnya.
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
hahaha. jaga ifa elok2. assalamualaikum. :D
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Jangan lupa tengok 30 minit Ustaz don...
Anti Danial ShaneAnti Danial Shane 07 March, 2013
danial shane ni bodoh.. tak sekolah agaknyer.. isu perkembangan semasa pon tak tahi...bengap.
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
Dunie nk kiamat pn msih nk bgdoh lg... Pe la korng ni..
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
ni sume salah anwar la ni....xde org lain lgk ni...
sultan kiram sultan kiram 07 March, 2013
makan nasi goreng pattaya pun sedap juga ini
Ummar Farouk Ummar Farouk 07 March, 2013
Orang sekarang sibuk bercakap pasal isu di Lahad Datu, tapi kita tak pernah tahu sedikit pun isu di Bumi Syria iaitu puak minoriti (sedikit) syiah nusairi yg memegang tampuk kerajaan pemerintahan secara diktator dengan menggunakan rejim tentera menindas rakyat yang majoritinya (sebahagian besar) dalam negara itu adalah puak ahlussunahwaljamaah iaitu saudara seislam dengan kita.

Kezalimannya terhadap wanita dan kanak-kanak juga terlalu dahsyat melebihi Israel.

Ingatlah Saudaraku, Nabi SAW bersabda yang bermaksud: "Barangsiapa yang tidak mengambil tahu hal orang Islam yang lain, maka bukan dari kalangan KAMI". Dan ingatlah selalu akan tempat kembali bagi mereka yang zalim.

Kalau anda tidak keberatan, bolehlah singgah untuk mengenali sejarah kronologi kehidupan di Syria:

1. Kronologi Mengenai Kezaliman Yang Berlaku Di Syria
2. Ketahui Komplot Rampasan Kuasa Jawatan Presiden Di Syria
3. Adakah Mesir Dan Syria Pernah Disatukan Pada Masa Dahulu?
4. Permulaan Titik Hitam Di Bumi Syria Yang Anda Belum Ketahui
5. Kenali Bumi Syria Maka Akan Mengenali Para Ulama' dan Para Sahabat Di Syria
6. Kenali Peradaban Syria Pada Zaman Moden
7. Kenali Peradaban Syria Pada Zaman Sebelum Masihi
8. Kenali Lokasi Muka Bumi Di Syria
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
SAYA KURANG STUJUK LA PANDANGAN KAMU UMMAR FAROUK.... SLALU DGR AYAT MCM 2...BILA SYRIA DISERANG "EHHH NEGARA MYANMAR TERUKK X PERNAH PUN KITA AMBIK TAHU"... sapa kata kita x pernah ambik tahu... kita ambik tahu lpas 2 klu kita ambik tahu syria yg bangsa2 kita yg islam dan MELAYU 2 biar j la kat LAHAD DATU 2....
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
Ampon tuanku...hahha
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
Hahaha...law cm uk, aku x leh sdekah laa kat org sbb umpama beri haiwan makan? puiii
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
yg korang ni dah kenape!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
sukahati aku la nak kenape!!
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
yg ko nie kenape plak!!?
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
heh!! x paham bahase ker.. simbah sos tiram nak!? HAHA
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
Haha..nak jg..minta ckit..
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
PKR PUKIMAK..janji kosong diberi di lembah pantai...UNDILAH BN...PKR PANTAT ANJING KAFIR
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
Wahai UMMAR Farouk,
Kalau mcm itu pandangan kamu, lebih baik kamu tinggal di malaysia. pandangan kamu umpama kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan. BODOH!!!!
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
ifa abg stim...jom
................................................_¸„„„„_
........................................„--~*'¯.......'\
..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
**¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
.:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
.::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
:.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
:.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
:.': : : : :"-„ : : :"\
.:.:.: : : : :" : : : : \,
:.: : : : : : : : : : : : 'Ì
: : : : : : :, : : : : :
"-„_::::_„-*__„„~"
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
x slap aq la kn..tin chuan kt kt suku 2 mgkin konsprsi umno...dia x hina p0n tntera msia
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
anwar pnya
................................................_¸„„„„_
........................................„--~*'¯.......'\
..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
**¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
.:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
.::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
:.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
:.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
:.': : : : :"-„ : : :"\
.:.:.: : : : :" : : : : \,
:.: : : : : : : : : : : : 'Ì
: : : : : : :, : : : : :
"-„_::::_„-*__„„~"
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
Ummar Farouk yang mempromosi blog perlu dibanteras!

Kalau anda tidak keberatan, bolehlah singgah untuk mengenali sejarah kronologi kehidupan di Syria:

1. Kronologi Mengenai Kezaliman Yang Berlaku Di Negara Ummar Farouk
2. Ketahui Komplot Ummar Farouk dan Rampasan Kuasa Jawatan Presiden Di Syria
3. Adakah Mesir Dan Syria Pernah Disatukan Oleh Ummar Farouk Pada Masa Dahulu?
4. Permulaan Titik Hitam Di Bumi Syria Yang Dimulakan Oleh Ummar Farouk
5. Kenali Bumi Syria Maka Akan Mengenali Ummar Farouk dan Para Anonymous Di Syria
6. Kenali Peradaban Ummar Farouk Pada Zaman Moden
7. Kenali Peradaban Ummar Farouk Pada Zaman Ais
8. Kenali Lokasi Tahi Lalat Di Wajah Anda
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
this is you shit danial shane.don't forget to wash your asshole.
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
Blog hang tak best la Ummar Farouk!
sini lagi best dowwhh!

Jom ke laut :

Mewah : Kilang Karipap Mak Jemah
Bestt : Pemadam Api Terbesar Dunia
Update : Keretapi Ferrero Rocher
Menarik : Kecantikan Paling Hodoh
Popular : Senibina Menggempar Dunia Kewartawanan
Fuyoo : Kapal Lanun MEwah Gila
Seram : Gambar Hantu ISs tertangkap secara tidak sengaja pulak
Confius : Tasik Garam Warna-warni Macam Spender ISs
Meletup : Kapal Bawa Sayur Terbesar Dunia
Meriah : Hotel ISs di tengah ladang Nenas
Ngeri : Telapak Tangan ISs Putus Dibaham Tokek
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
Kalau anda tidak keberatan, bolehlah singgah ke pasar untuk melihat sayur terbaru yang sesuai dengan diri anda. Entri ini masih baru lagi, dan belum ada yang 'copy paste' ke blog lain:

1. Bagaimana hendak memperbaharui lesen berniaga?
2. Bagaimana hendak mengkaji tubuh teman wanita anda?
3. Apakah beza tabiat orang yang peramah berbanding dengan orang yang suka beronani?
4. Ke manakah akal kita menghilang?
5. Pentingnya masa untuk berjimak walaupun sedikit?
6. Anda cenderung dalam personaliti yang mana? (gay atau lesbian)
7. Proses pembesaran zakar luar biasa?
8. Kajian mengenai status kerakyatan Sulu bagi diri anda?
9.Nak hack blog Ummar Farouk?

Mari tengok tutorial cara nak buat isi kandungan isteri anda(sitemap cool) yang boleh senang dirujuk kalau pengunjung blog nak cari entri-entri dalam blog anda yang dah lepas... Klik [sini]
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
KENA KURUS NI...CEPAT ZAHRUL IKHSAN HASSAN

NAK DUIT LEBIH TAK? KLIK SINI KAT HIDUNG ZAHRUL IKHSAN HASSAN

AKU PUN GEMUK..TAPI SETELAH.....

YANG PASTI AKU MAKIN GEMOK

KENA BERUBAH JADI GEMOK....BARU YAKIN

DAHULU AKU GEMUK...TAPI SETELAH GUNA,MAKIN GEMOK JADINYE....

"BARANG" MAHAL MESTI BAIK...

HACK ME PLEASEE!






SUPERHERO YANG PALING DISUKAI,ZAHRUL IKHSAN HASSANKU..
AnonymousAnonymous 08 March, 2013
Kalau anda tidak keberatan, bolehlah singgah ke pasar untuk melihat sayur terbaru yang sesuai dengan diri anda. Entri ini masih baru lagi, dan belum ada yang 'copy paste' ke blog lain:

1. Bagaimana hendak memperbaharui lesen berniaga?
2. Bagaimana hendak mengkaji tubuh teman wanita anda?
3. Apakah beza tabiat orang yang peramah berbanding dengan orang yang suka beronani?
4. Ke manakah akal kita menghilang?
5. Pentingnya masa untuk berjimak walaupun sedikit?
6. Anda cenderung dalam personaliti yang mana? (gay atau lesbian)
7. Proses pembesaran zakar luar biasa?
8. Kajian mengenai status kerakyatan Sulu bagi diri anda?
9.Nak hack blog Ummar Farouk?

Mari tengok tutorial cara nak buat isi kandungan isteri anda(sitemap cool) yang boleh senang dirujuk kalau pengunjung blog nak cari entri-entri dalam blog anda yang dah lepas... Klik [sini]
MOL.fm MOL.fm 08 March, 2013
amek kau .. besarnya ..
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
Jangan buat konspirasi sendiri, kita tunggu dan lihat sahaja siapa sultan sulu yang sebenarnya
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
Mulut kau x de insuran jangan nak kata anak melayu bangsat. yang kau duduk negara melayu ni buat apa. Kau lagi bangsat dari anak haram dan anak setan. puiiiiiii
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
Aku sokong, baik kita sembahyang dan berdoa.....kan.....
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
Aaaaaaaaaaaminnnnnnnnnnnnnnnn
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
Alhamdulillah, berhijrah lah menyokong kerajaan yang sedia ada. Semoga kemajuan terus di kecapi.
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
orang dah mula cool kau nak panaskan lagi ape hal yah koboi...ko ni pengkhianat ke rakyat malaysia
AnonymousAnonymous 09 March, 2013
Anwar punya bengkok bawah la bukan atas. Dia punya tu naik separuh je. kak jijah dah sumpah dia punya.
zain zain 10 March, 2013
aku lepasan GIATMARA..lepas kurus 6 bln...mara bagi peralatan RM10k Free!!...suruh buat bisnes...antar pegi kursus bisnes 10 hari...mkan minum tempat tido hotel ada klass lagi semua di tangung oleh kerajaan..lepas kursus ada keistimewaan nak loan bisnis syarat longgar cuma kena ada sijil giatmara dan kertas keje...cagaran dan penjamin tak payah..nak loan 100k..nak lebih...kertas keje masa kursus dia dah ajar mcm mana nak buat...kami 2 hari dah siap kertas keje...dah antar pun...semua untuk org melayu...kursus 6 bln pun kami dpt elaun....orang cina penah kata klau diorg boleh masuk MARA..abis semua org melayu...tapi sedih ada org Melayu dengan kerjasama dengan org cina nak hapus MARA...yang aku tahu klau keje malas memang laa kena tindas...kerajaan dah sedia mcm2...tapi sedih tengok setengah perserta GIatmara yang malas....so jangan salah kan saper2...org ceroboh negara kita sebab diorg nak harta kita..
coi lucoi lu 10 March, 2013
yaa..dengar ya dengar,,,,,
Tannhayy Tannhayy 12 March, 2013
http://tannhayy.blogspot.com/

follow saya ya ;)
AnonymousAnonymous 18 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?-> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM




















ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri