Serius : Liu Chih Dinobatkan Gadis Paling Menawan Di Akademi Filem Beijing (7 Gambar)

Seorang gadis yang tidak dikenali telah masuk ke Akademi Filem Beijing. Gadis ini adalah berasal dari Luzhou dan dari seorang yang tidak dikenali menjadi seorang yang terkenal. Kecantikkannya telah menarik perhatian ramai lelaki di sana. Kini dia juga menjadi sensasi internet kerana dirinya begitu menawan.






{ 32 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 01 March, 2013
mazeer are not alowed here.
windowwindow 01 March, 2013
biase jek, tak de la lawa mane pon -_-
Malong Kuning Malong Kuning 01 March, 2013
xde lah lawa mane pun.. gadis melayu lg cantikkk....
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
cina tetap cina berak x basuh pkai air,main lap tisu jek.....
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
budak comel lagi, by the way, I am pedo
AnonymousAnonymous 03 March, 2013
tp die pkai bleh dkatakan lagi sopan dr kbanyakan org kita yg bajet barat tuh
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
Mcm adira plak lau tgk skali imbas....
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
neelofa hot lg !!! fap fap fap~~
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Semua yg diataskaki fap!
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Muka en busuk gak..tapi en busyuk tuh yg besyt tuh
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Muka lawa en busyuk jugakk
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
ko tahu
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
fake jew diorg ni....muka plastik.....
AnonymousAnonymous 19 March, 2013
Gadis melayu berbau ...
AnonymousAnonymous 19 March, 2013
tah xde lawa pon ... aku lawa lagi .. haha...
AnonymousAnonymous 25 March, 2013
ehhh.. bkn smstinya x bersih.. awak mesti ade blaja mcm mne istinjak kann...??????
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
Lawa lg awek aku...
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
kambing aku lagi lawa
AnonymousAnonymous 18 April, 2013
mak kau isap kote kau la mazeer
AnonymousAnonymous 14 June, 2013
beli gajet paling murah dlm dunia.. https://www.facebook.com/easygadjet?fref=ts
AnonymousAnonymous 05 October, 2013
budak ni la yg buat blowjob kt aku aritu

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri