Serius : Liu Chih Dinobatkan Gadis Paling Menawan Di Akademi Filem Beijing (7 Gambar)
Home » » Serius : Liu Chih Dinobatkan Gadis Paling Menawan Di Akademi Filem Beijing (7 Gambar)

Serius : Liu Chih Dinobatkan Gadis Paling Menawan Di Akademi Filem Beijing (7 Gambar)

1 Mar 2013 32 Comments
Seorang gadis yang tidak dikenali telah masuk ke Akademi Filem Beijing. Gadis ini adalah berasal dari Luzhou dan dari seorang yang tidak dikenali menjadi seorang yang terkenal. Kecantikkannya telah menarik perhatian ramai lelaki di sana. Kini dia juga menjadi sensasi internet kerana dirinya begitu menawan.






32 comments:

  1. mazeer are not alowed here.

    ReplyDelete
  2. biase jek, tak de la lawa mane pon -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tah xde lawa pon ... aku lawa lagi .. haha...

      Delete
  3. xde lah lawa mane pun.. gadis melayu lg cantikkk....

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. mak kau isap kote kau la mazeer

      Delete
  5. cina tetap cina berak x basuh pkai air,main lap tisu jek.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh.. bkn smstinya x bersih.. awak mesti ade blaja mcm mne istinjak kann...??????

      Delete
  6. budak comel lagi, by the way, I am pedo

    ReplyDelete
  7. tp die pkai bleh dkatakan lagi sopan dr kbanyakan org kita yg bajet barat tuh

    ReplyDelete
  8. Mcm adira plak lau tgk skali imbas....

    ReplyDelete
  9. neelofa hot lg !!! fap fap fap~~

    ReplyDelete
  10. Semua yg diataskaki fap!

    ReplyDelete
  11. Muka en busuk gak..tapi en busyuk tuh yg besyt tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka lawa en busyuk jugakk

      Delete
  12. ko tahu
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex
    aku gila sex

    ReplyDelete
  13. fake jew diorg ni....muka plastik.....

    ReplyDelete
  14. Gadis melayu berbau ...

    ReplyDelete
  15. iras2 Adira af

    ReplyDelete
  16. biase2 jer..

    ReplyDelete
  17. Lawa lg awek aku...

    ReplyDelete
  18. kambing aku lagi lawa

    ReplyDelete
  19. beli gajet paling murah dlm dunia.. https://www.facebook.com/easygadjet?fref=ts

    ReplyDelete
  20. budak ni la yg buat blowjob kt aku aritu

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri