SERIUS - RIBUAN BANGKAI BABI DITEMUI TERAPUNG DI SUNGAI SHANGHAI (15 GAMBAR)
Home » » SERIUS - RIBUAN BANGKAI BABI DITEMUI TERAPUNG DI SUNGAI SHANGHAI (15 GAMBAR)

SERIUS - RIBUAN BANGKAI BABI DITEMUI TERAPUNG DI SUNGAI SHANGHAI (15 GAMBAR)

13 Mar 2013 56 Comments
Ribuan bangkai babi ditemui terapung di dalam Sungai Huangpuberhampiran Shanghai. Sebanyak 2800 bangkai sudah dibawa keluar dari permukaan sungai sejak sabtu lalu dan laporan autopsi mendapati babi-babi ini mati akibat jangkitan virus. Bangkai babi ini dipercayai dicampak ke dalam sungai berikutan tindakan pihak berkuasa menyerbu premis gudang simpanan daging yang dipercayai menjual daging babi yang tercemar. 

#This is CHINA! CHINA is THIS!






Laporan asal Mirror

56 comments:

  1. Yeah alhamdulillah first ..akhirnya ..allahuakhbar ..yg kat bawah konek bapak korg hitam

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepala bapak kau first

      Delete
    2. suke ati bapak aq la

      Delete
    3. Seblom mencarut takbir dulu..biasa ler perangai org pas nih..

      Delete
    4. Entah2 cina DAP yg menyamar. Aku ada tgk org cina comment kt page DAP dan cakap Allahuakbar. Cina tu igt dia siapa suka2 ckp Allah

      Delete
    5. mcm lain ko tu jo

      Delete
    6. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
    7. Engkau berjimak dengan khinzir!
      bapak ko batak "first" ea puki!
      #KAU MENYUNDAL LAGI

      Delete
    8. Teringin nak jadi Director/Pengarah filem?Klik link ni untuk register dan reka plot movie yang anda inginkan. Mana tahu anda terpilih, dan nama anda akan diletakkan sebagai DIRECTOR/ PENGARAH! Believe it!
      Daftar dan rancang plot filem!Nama anda akan dicredit sebagai Pengarah Filem.

      Delete
    9. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. bapa yg atas ni askar aku dh tembak dh
    kepala pn dh kena penggal

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi sultan kiram, pasni kau karam . kill kiram

      Delete
    2. ^lawak nye

      Delete
    3. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  3. dh kta alhamdulillah n allahuakbar leh pulak ko kta konek bpak korang hitam...bodoh ke apa kau sial...main2 lak..wat aku emo tol...ngehhhh

    ReplyDelete
  4. Aku berharap yg mazeer takde kat sini. Menyemak je dia tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  5. ini semua salah sultan kiram! karam sing walia patut jd sultan! hidup karam!! hidup karam!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  6. cina yg kupit babi tu msti x kn makan babi da lps ni... btw, yg first tu mmg celaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  7. mazeer adalah waris cucu kepada sultan kiram yang membela babi ini setelah takut akan perkara ini kantoi lalu dia membuang babi ini ke sungai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. bile masa aku bela babi?
      ko tu anak aku sial
      ko blh kata kat bapa ko sndri
      balik umah nanti aku penggal kepala ko

      Delete
    3. sulu shit...eat my dick..SyIAH SHITTTTTT

      Delete
    4. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  8. komen atas skali tu kuat jilat hidung babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^atas aku ni pon sme

      Delete
    2. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  9. Replies
    1. DAHULU AKU TERLALU GEMUK...TAPI SETELAH GUNA.....
      HASILNYA MAKIN GEMOKK!

      "BARANG" MAHAL MESTI BAIK...


      MACAM-MACAM AZNIL....KLIKLAH DISANA YA.....

      AKHIRNYA DAPAT JUGAK BARANG NAK BELI...
      NAK TAU BARANG APA?

      BARANG TERPAKAI JE...





      SUPERHERO YANG PALING DISUKAI IALAH ZAHRUL IKHSAN HASSAN TAU?

      Delete
    2. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  10. mesti pkr pnye keja ni..buang babi sepah2.. tanam la kalo xnk mkn pun.. x senonoh punye prangai

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  11. Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  12. habis la camni...
    siapa-siapa yg terkene sentuhan babi ni..
    bole g samak sekarang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  13. bluwekkkk .. leh tahan dorg .. nk muntah dah .. bluwekkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  14. apa laa masalah korang ni. bahasa takde yg baik ke? terang terang benda ni kat shanhai. apa kena mengena ngn politik kita. sebelum cakap fikir. mak bapak korang ajar ke ckp benda tak elok. berzikir lg baik dari cakap benda yg kasar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong2..yg penting SYIAh SHIT

      Delete
  15. abis la trcemar sungai tu dgan babi2.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  16. Yang FIRST TUHH PUKI AND KELENTIT MAK DYE HITAM

    ReplyDelete
  17. banyak gila kiram kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  18. INI KALI LAH! ASYIK KELUAR DUIT..JE JOM SIMPAN DUIT..DUDUK DIAM BOLEH DAPAT DUIT..?? YA DUDUK DIAM BOLEH DAPAT DUIT! XPERCAYA?
    DENGAN MODAL RM40 SEKALI SAHAJA. ANDA BERPELUANG MENDAPAT SATU SISTEM YANG MAMPU MEMBERI ANDA PENDAPATAN SAMPINGAN, JIKA ANDA GAGAL MENJALANKAN SISTEM INI ANDA MASIH MENDAPAT PROFIT SHARING SEBANYAK RM146.00 DENGAN MODAL RM40 WALAUPUN ANDA DUDUK DIAM TANPA MEMBUAT APA-APA. BAHKAN ANDA DAPAT RUANG IKLAN UNTUK MENINGKATKAN JUALAN ANDA,BAYANGKANLAH.

    http://muhdfarhad.blogspot.com/
    mai jenguk2..huhu..
    if berminat jom daftar..disini
    http://nmgnetwork.com/farhadbisnes"

    ReplyDelete
    Replies
    1. tipulah duduk diam..kalau duk diam xdenye pos bende nie kt sini sial...

      Delete
    2. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  19. sultan kiram takde batang kot..

    ReplyDelete
  20. Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  21. wah byk betul Babi negara

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri