SERIUS - RIBUAN BANGKAI BABI DITEMUI TERAPUNG DI SUNGAI SHANGHAI (15 GAMBAR)

Ribuan bangkai babi ditemui terapung di dalam Sungai Huangpuberhampiran Shanghai. Sebanyak 2800 bangkai sudah dibawa keluar dari permukaan sungai sejak sabtu lalu dan laporan autopsi mendapati babi-babi ini mati akibat jangkitan virus. Bangkai babi ini dipercayai dicampak ke dalam sungai berikutan tindakan pihak berkuasa menyerbu premis gudang simpanan daging yang dipercayai menjual daging babi yang tercemar. 

#This is CHINA! CHINA is THIS!






Laporan asal Mirror

{ 56 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 13 March, 2013
Yeah alhamdulillah first ..akhirnya ..allahuakhbar ..yg kat bawah konek bapak korg hitam
sultan kiram sultan kiram 13 March, 2013
bapa yg atas ni askar aku dh tembak dh
kepala pn dh kena penggal
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
dh kta alhamdulillah n allahuakbar leh pulak ko kta konek bpak korang hitam...bodoh ke apa kau sial...main2 lak..wat aku emo tol...ngehhhh
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
woi sultan kiram, pasni kau karam . kill kiram
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
Aku berharap yg mazeer takde kat sini. Menyemak je dia tu
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
ini semua salah sultan kiram! karam sing walia patut jd sultan! hidup karam!! hidup karam!!
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
cina yg kupit babi tu msti x kn makan babi da lps ni... btw, yg first tu mmg celaka
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
mazeer adalah waris cucu kepada sultan kiram yang membela babi ini setelah takut akan perkara ini kantoi lalu dia membuang babi ini ke sungai.
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
kepala bapak kau first
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
komen atas skali tu kuat jilat hidung babi
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
suke ati bapak aq la
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
^atas aku ni pon sme
sultan kiram sultan kiram 13 March, 2013
This comment has been removed by the author.
sultan kiram sultan kiram 13 March, 2013
bile masa aku bela babi?
ko tu anak aku sial
ko blh kata kat bapa ko sndri
balik umah nanti aku penggal kepala ko
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
Seblom mencarut takbir dulu..biasa ler perangai org pas nih..
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
mesti pkr pnye keja ni..buang babi sepah2.. tanam la kalo xnk mkn pun.. x senonoh punye prangai
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
habis la camni...
siapa-siapa yg terkene sentuhan babi ni..
bole g samak sekarang...
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
Entah2 cina DAP yg menyamar. Aku ada tgk org cina comment kt page DAP dan cakap Allahuakbar. Cina tu igt dia siapa suka2 ckp Allah
MOL.fm MOL.fm 13 March, 2013
bluwekkkk .. leh tahan dorg .. nk muntah dah .. bluwekkkk
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
DAHULU AKU TERLALU GEMUK...TAPI SETELAH GUNA.....
HASILNYA MAKIN GEMOKK!

"BARANG" MAHAL MESTI BAIK...


MACAM-MACAM AZNIL....KLIKLAH DISANA YA.....

AKHIRNYA DAPAT JUGAK BARANG NAK BELI...
NAK TAU BARANG APA?

BARANG TERPAKAI JE...





SUPERHERO YANG PALING DISUKAI IALAH ZAHRUL IKHSAN HASSAN TAU?
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
apa laa masalah korang ni. bahasa takde yg baik ke? terang terang benda ni kat shanhai. apa kena mengena ngn politik kita. sebelum cakap fikir. mak bapak korang ajar ke ckp benda tak elok. berzikir lg baik dari cakap benda yg kasar.
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
abis la trcemar sungai tu dgan babi2.....
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
Yang FIRST TUHH PUKI AND KELENTIT MAK DYE HITAM
AnonymousAnonymous 15 March, 2013
banyak gila kiram kat sini
AnonymousAnonymous 16 March, 2013
INI KALI LAH! ASYIK KELUAR DUIT..JE JOM SIMPAN DUIT..DUDUK DIAM BOLEH DAPAT DUIT..?? YA DUDUK DIAM BOLEH DAPAT DUIT! XPERCAYA?
DENGAN MODAL RM40 SEKALI SAHAJA. ANDA BERPELUANG MENDAPAT SATU SISTEM YANG MAMPU MEMBERI ANDA PENDAPATAN SAMPINGAN, JIKA ANDA GAGAL MENJALANKAN SISTEM INI ANDA MASIH MENDAPAT PROFIT SHARING SEBANYAK RM146.00 DENGAN MODAL RM40 WALAUPUN ANDA DUDUK DIAM TANPA MEMBUAT APA-APA. BAHKAN ANDA DAPAT RUANG IKLAN UNTUK MENINGKATKAN JUALAN ANDA,BAYANGKANLAH.

http://muhdfarhad.blogspot.com/
mai jenguk2..huhu..
if berminat jom daftar..disini
http://nmgnetwork.com/farhadbisnes"
AnonymousAnonymous 17 March, 2013
sulu shit...eat my dick..SyIAH SHITTTTTT
AnonymousAnonymous 17 March, 2013
sokong2..yg penting SYIAh SHIT
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
sultan kiram takde batang kot..
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
tipulah duduk diam..kalau duk diam xdenye pos bende nie kt sini sial...
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
AnonymousAnonymous 23 April, 2013
wah byk betul Babi negara
AnonymousAnonymous 23 April, 2013
Engkau berjimak dengan khinzir!
bapak ko batak "first" ea puki!
#KAU MENYUNDAL LAGI
AnonymousAnonymous 08 October, 2013
Teringin nak jadi Director/Pengarah filem?Klik link ni untuk register dan reka plot movie yang anda inginkan. Mana tahu anda terpilih, dan nama anda akan diletakkan sebagai DIRECTOR/ PENGARAH! Believe it!
Daftar dan rancang plot filem!Nama anda akan dicredit sebagai Pengarah Filem.
AnonymousAnonymous 18 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri