Serius : Rupa Wanita Paling Tua Di Dunia Pada Usia 114 Tahun ( 2 Gambar)

Misao Ookawa telah dinobatkan sebagai wanita paling tua di dunia secara rasminya. Wanita ini adalah dari Osaka, Jepun. Dia telah dilahirkan pada 1898 dan Guinnes World Records telah menganugerahkannya. Kini dia tinggal di rumah orang tua. Dia mempunyai tiga orang anak, empat orang cucu serta 6 orang cicit. Dia akan menjadi 115 tahun pada 5 Mac 2013.

#RESPECT!



{ 20 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 02 March, 2013
mazeer are not alowed here.
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
orang malaysia umur 114 tahun dan sihat lagi boleh jalan
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
Skinhead selamanya.... Skinhead! Selamanya!!! Skinhead! Selamanyaaa... Ooohhh... Skinhead... Selamanyaaaa...

Page ni sempurna dgn ketiadaan mazeer pondan minum ais tu
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
ko ingat sume org same ke? msing2 Allah bgi keupayaan x kira la umo dia brpe..
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
ko pun same la x betul
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
entah..ada ja nk komplen..
AnonymousAnonymous 04 March, 2013
seriously moyang aku baya die dulu boleh jalan dekat 1km pg pasar,bace paper sume.steady je....respect,amalkan makan sayur tanam sendiri,ayam bile sendiri dat's her secret recipe....
Anan Azri Anan Azri 05 March, 2013
gila lah muka pun dah barai
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
respect kemendenya dh ajal dia blom sampai lg so kenela hidup,xde kne mngenalah dgn amalan pmakanan ke amalan mndi bunga ke
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
115 ?? Aku dah jmpa orang 125 thun ,,p, x msuk pun world records ,,. sdih .
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri