Serius : Wajah Terkini Bayi Yang Pegang Jari Doktor Pada Usia 21 Minggu (2 Gambar)

Ingat tak cerita seorang bayi yang memegang jari seorang doktor seolah-olah ingin mengucapkan terima kasih padanya. Bayi tersebut telah diberi nama Samuel dan kini dia telah berusia 7 tahun.


{ 35 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 13 March, 2013
ko 1st pun, x dikenali jg.. bodoh sial
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
fuk ape pi censored kan gambar baby tu.. lucah kemendenye
sultan kiram sultan kiram 13 March, 2013
yg 1st tu kalo brani dtg la lahad datu
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
kiram mana ade sultan
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
kau pun bodoh,x dikenali juga...termasuk aku
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
hahaha kiram tu tak di iktiraf sultan , dia tu jer yg poyo mengaku2 sultan
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
ko pon bodoh sebab marah orang atas asal..still jgk orang x kenali ko..puiihh..
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
sume atas ak bodoh..xder sape nk knl korng pon,wat semak jerk..haha
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
lancau kiram..mner ader sultan,sos tiram ader la..
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
AKU SORG JE PANDAI,,,,,,spe komen bawah aq pon bodoh jugak
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
Benda macam nie pon nak gaduh ? Err -,-
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
semua orang kat atas aq orang gile sex
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
semuenye bodoh...ak jgak yg bijak...
AnonymousAnonymous 15 March, 2013
pukimak betol la korang nie...duk diam2 x leh ke...pukimak korang dan keluarga korang..sekian.
AnonymousAnonymous 17 March, 2013
yang atas dan dibawah semuanye pppooooyyyooooooo.....
Tannhayy Tannhayy 17 March, 2013
follow saya,please!!!!!

http://tannhayy.blogspot.com
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
yg kt bawah lagi bebal.low class
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
ini semua salah anwar
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
orang kat atas smua gila babi . orang bawah sundal bolong .hahah
Azam Zainal Arif Azam Zainal Arif 18 March, 2013
Emm bukan budak yang pegang jari doktor tu, Nevaeh ke? prent dia bg name terbalikkan dari perkataan 'heaven'?
AnonymousAnonymous 27 March, 2013
aku mengaku aku terasa bodoh bila baca komentar korang ni
karnain karnain 08 October, 2013
take my hand.............!!!!!
Affan D Luffy Affan D Luffy 08 October, 2013
hahaha sume komen takde kene mgena dgn gambar ni.. sesak2..

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri