SEXY : Seni Fesyen Yang Sangat Seksi Dan Badass Di Afrika (8 Gambar)

Pakaian ini telah diperagakan dalam satu festival tahunan di bandar Ouidah untuk menyambut hari keagamaan mereka yang dikenali sebagai Benin's mysterious voodoo.Setiap tahun perayaan ini akan berlangsung selama seminggu dengan penglibatan penduduk dari seluruh Benin serta Togo dan Nigeria.

Festival yang bermula pada tahun 1997 ini akan dimulakan dengan upacara penyembelihan seekor kambing untuk dipersembahkan kepada 'Roh' mengikut kepercayaan mereka, manakala pengikut yang lain akan berkumpul sambil menyanyikan lagu keagamaan mereka beramai-ramai.

#Tajuk macam gampang, ini lah kuasa menarik perhatian.








{ 16 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 11 March, 2013
ini baru hantu bungkus....kahkahkah
AnonymousAnonymous 11 March, 2013
fesyen kepala otak pa cmni..tp elok gak ttp aurat
Malong Kuning Malong Kuning 11 March, 2013
Gambo atas skali gak bagus...
MOL.fm MOL.fm 12 March, 2013
tutup semua skali .. tak rimas ke pakai tu?
aNa Ain aNa Ain 12 March, 2013
he he he ..mampu tersenyum je .. (n_n)
anonymous anonymous 12 March, 2013
tak suka pun hormatlah agama dan budaya org...
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
kene gemok mcm zahrul ikhsan hassan ni

nak konek zahrul ikhsan hassan x?meh sini

aku pon gemok..tapi stelah makan produk ni aku mkin gemok

buat apa kurus-kurus.kene gemok mcm aku bru yakin
dahulu aku gemok tp skrg mkin gemok btambah gemok gemok gemok
AnonymousAnonymous 17 March, 2013
APE LA!!mne seksinyer???
AnonymousAnonymous 31 March, 2013
HAHAHAAAAAAAAAAA....lawak komen kau!
AnonymousAnonymous 31 March, 2013
Diorang ni bila jalan nmpak tak??
AnonymousAnonymous 31 March, 2013
seksi sial...sgt sgt sekssssa :P
AnonymousAnonymous 31 March, 2013
pompuan2 yg xnk pkai tudung tp nk tutup aurat.. bolehla mempraktikkan pkaian cenggini.. jgn risau..mula2 mmg dipndang pelik..tp lama kelamaan pasti akan diterima masayarakat..sesuai untuk gadis2 gedik yg perasan hotchick dan hotstuff kononnya.. walaupun x secantik mana..

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri