WTF : Cincin Kencing Paling Badass Pilihan Kami Hari Ini
Home » » WTF : Cincin Kencing Paling Badass Pilihan Kami Hari Ini

WTF : Cincin Kencing Paling Badass Pilihan Kami Hari Ini

29 Comments
#Kalau nak kencing orang jangan guna agama sebagai pelaris.




Laporan asal Facebook

29 comments:

  1. Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
    2. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. pe hal kipas meja aku ni
    dah rosak ke
    aduh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sultan kiram,, nk kapel,, lup u,,kakakakaka

      Delete
    2. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  3. lame dah x jamming

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  4. haihhh.. asek loss je men forex ni... helppppp..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  5. bodah la sape2 yg percaya 'cincin' tu...... baik bagi duit kat aku je....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  6. Any tips magnum today?

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  8. skang ni mmg ramai mcm tu .. nk lariskan barang jualan .. kadang takde kene mengena ngan agama pon .. guna agama tuk lariskan .. hurmmmmm

    ReplyDelete
  9. sape percaye memg bodoh...bodoh mcm org ats ak nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  10. tgok slank cam indon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  11. sape kat sini pernah kena mati pucuk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  12. mane plak spender aku nie..wei org atas ko ada nmpk x?????

    ReplyDelete
  13. syirik gila dah org jual neh............

    ReplyDelete
    Replies
    1. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
      angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


      ....................(''')
      ....................[...]
      ....................[...]
      ................(''')[...](''')
      ............(''')[...][...][...](''')
      ............[__][__][__][__][__]
      ............{:::::::::::::::::::::::}
      .............{:::::::::::::::::::::}
      ..............{:::::::::::::::::::}
      ...............{:::::::::::::::::}
      ................{;;;;;;;;;;;;;;;}

      Delete
  14. wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri