WTF : Cincin Kencing Paling Badass Pilihan Kami Hari Ini

#Kalau nak kencing orang jangan guna agama sebagai pelaris.




Laporan asal Facebook

{ 29 comments.. read them below or add one }

sultan kiram sultan kiram 13 March, 2013
pe hal kipas meja aku ni
dah rosak ke
aduh
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
haihhh.. asek loss je men forex ni... helppppp..
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
sultan kiram,, nk kapel,, lup u,,kakakakaka
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
bodah la sape2 yg percaya 'cincin' tu...... baik bagi duit kat aku je....
AnonymousAnonymous 13 March, 2013
Any tips magnum today?
MOL.fm MOL.fm 13 March, 2013
skang ni mmg ramai mcm tu .. nk lariskan barang jualan .. kadang takde kene mengena ngan agama pon .. guna agama tuk lariskan .. hurmmmmm
AnonymousAnonymous 14 March, 2013
sape percaye memg bodoh...bodoh mcm org ats ak nie...
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
tgok slank cam indon..
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
sape kat sini pernah kena mati pucuk?
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
mane plak spender aku nie..wei org atas ko ada nmpk x?????
AnonymousAnonymous 18 March, 2013
syirik gila dah org jual neh............
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 19 March, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos...ari ni atok saya nak bagi 50 sen...nak beli mercun pop pop..lagi nak beli aiskrim dengan gula dengan kopok dengan gula..sape nak?
angkat tangan macam ini..letak dekat dahi


....................(''')
....................[...]
....................[...]
................(''')[...](''')
............(''')[...][...][...](''')
............[__][__][__][__][__]
............{:::::::::::::::::::::::}
.............{:::::::::::::::::::::}
..............{:::::::::::::::::::}
...............{:::::::::::::::::}
................{;;;;;;;;;;;;;;;}
Ibnu Angle Ibnu Angle 23 April, 2013
wohhohohohpowohononolohobotopopokitototolonopotorelopowesososos
AnonymousAnonymous 18 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri