WTF : Perangai Lucah Harry Potter Yang Badass
Home » » WTF : Perangai Lucah Harry Potter Yang Badass

WTF : Perangai Lucah Harry Potter Yang Badass

37 Comments
#Gambar pertama, pergh...... Aumm aummm

37 comments:

  1. Addehh..mcam2 =_="!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ijam oh ijam..bontot

      Delete
    2. Astarghfirullahhalazim. Takapa. Nak kata apa nak cakap apa terpulang lah ya. Jangan lupa , kat dunia ni boleh la awak nak bagi kata2 kesat mcam tu tapi kat akhirat nanti pandai2 lah jawab ya saudaraku . Cuma sekadar boleh nasihat .Apapun saya maafkan anda =)

      Delete
    3. hahaha kan dah kena...bagus Ijam aku berkenan cara hng mendidik.

      Delete
  2. ni mazeer here please...

    ReplyDelete
  3. badan kmu bagus banget..,pasti banyak cewe yg suka dan aq slh stunya.kamu trlihat keren tanpa rasa malu sedikitpun memperlihatkan kelebihan badan yg seperti seekor belalang kurus kelaparan dimusim kering.
    i lov u guy...
    kapan kta bs making love ?,
    kmu mmbuat urat" vaginaku tegang sprti mau MUNTAH!!
    uweeekkk...puih...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si bodo yg merapu

      Delete
    2. kah3..buang tebiat.. >.<

      Delete
    3. eeeee....ape la pompuan nih....xde sivik tol

      Delete
  4. org bwh aku ni suka garu konek

    ReplyDelete
    Replies
    1. org atas aq ni xde konek

      Delete
    2. like a boss

      Delete
    3. klu shemale tu ngaku je la..

      Delete
  5. dh spe suruh pakai bju nmpk tetek mmg tgk lar..klu aku pon tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pon... kikikiki

      Delete
    2. tetek kecik cmtu pon nk skodeng..xde taste tol korang

      Delete
    3. pinjam tetek org atas nie..besar..

      Delete
  6. tetek kecik

    ReplyDelete
  7. admin umno pundek

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. KENA KURUS NI...CEPAT SIKIT LAAA!

      NAK DUIT LEBIH TAK? TAK MAU

      AKU PUN GEMUK..TAPI SETELAH.....

      YANG PASTI AKU MAKIN GEMOK

      KENA BERUBAH JADI GEMOK....BARU YAKIN

      DAHULU AKU GEMUK...TAPI SETELAH GUNA,MAKIN GEMOK PLAK,ADOIII......

      "BARANG" MAHAL MESTI BAIK...








      SUPERHERO YANG PALING DISUKAI,ZAHRUL IKHSAN HASSAN

      Delete
  9. biarlah dia.. yg pntg dia x hipokrit mcm korg.. betul x org bwh..

    ReplyDelete
  10. tak apa...yg penting dia normal berbanding makhluk yg terhegeh-hegeh nak jadi perempuan....

    ReplyDelete
  11. nasi lemak 50 sen je saiz tu...

    ReplyDelete
  12. nak JIMAT BIL ELEKTRIK? nak JIMAT PETROL? sukakan BARANG RARE?
    sila lawati --> Perkakas Pintar

    ReplyDelete
  13. Ternyata kuasa sakti hary poter dah ilang.. sbb tu blh kantoi...

    ReplyDelete
  14. http://tannhayy.blogspot.com/

    follow saya ya ;)

    ReplyDelete
  15. hidup umno..undilah barisan nasional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boy: fap ..fap ..fap ..fap!
      girl: ah! ..ah! ..ah! ..ah! ..ah! ~~ ike2! ike2!
      boy:fap! fap! fap! fap! fap!
      girl:ah! ah! ah! ah! ah! ah!.!!! ahhh~ahhh~
      boy:fapfapfapfapfapfapfapfapfap !!!!!! i'm cuming1~~ ahhhhhhhh!! cruttttcrruut!~~
      girl:ahhhhhhhhh!!!!!! sakit !!~~..hah..hah..hah.ahh..ahh.hah..mmmm~~...ahhhh~~

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. buat keje kantoi

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri