WTF : Percutian Singa Laut Ke Dalam Bandar Yang Badass (5 Gambar)

Di Balneário Camboriú, Brazil, terdapat satu singa laut yang entah macam mana boleh sesat masuk ke dalam bandar. Bomba dan polis terpaksa menyiram air pada badan singa laut sehingga mereka berjaya mengalihkan balik beliau ke dasar laut.

#I forgot how to LION FISH.

{ 9 comments.. read them below or add one }

Chandra Pratomo Samiadji Ki Joko Bodo Chandra Pratomo Samiadji Ki Joko Bodo 20 March, 2013
OMG...gue hebat bangat...bisa panjat pokok..masak nasi...potong ikan...oh i dont believe or not of that,,,,oh gue memang hebat kaya superman
AnonymousAnonymous 20 March, 2013
takkan dia tumpang naik bas??..huhu
Anan Azri Anan Azri 20 March, 2013
biasa la tu..dia pun nak pegi shopping jugak..lepak town pun salah ~
AnonymousAnonymous 20 March, 2013
aku nie singa kan.... mesti la duk kat darat.... bukan duk kat laut.... -kata singa dalam hati....
AnonymousAnonymous 20 March, 2013
dah nme pun SINGAlaut..ape salahnye dye nk jalan2 kat downtown sbb tu pun tmpat asal dye jugak (atas darat).
MOL.fm MOL.fm 21 March, 2013
multi purpose .. kat laut bleh .. kat darat pon buleh jugak
AnonymousAnonymous 21 March, 2013
gambar last tuh,siap ada orang lambai lgi..haha! cam drama lak!

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri