WTF : Ucapan SALAM Sesama Islam Paling Badass Pilihan Kami Hari Ini

#Bukan kami yang cakap, ini kami terima dari pembaca.


{ 41 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 02 March, 2013
ko bia ja dia hina islam?
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
Yang bagi salam tu En.Kapir.
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
nk bagi salam menaip pun malas ke..???
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
anak sapa la ni.....
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
ass tu assalamualaikum ker?
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
singkatan bgi assalamualaikum = salam
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
aq rse aq kne blajo lg ni ??

sbb aq nmpk ass=buntot

ape yg badass? mcm menghine lg ade kot
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
x yah singkatan la.bg penuh la.assalamualaikum
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
ASS MAK KO cilaknat tol
q q 02 March, 2013
ass tu mksud dia bontot ar..lw nk shortcut pn agak2 ar...pling koman pn tulis 'salam'
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
org bodo memberi nasihat kepada org pandai. dia xtau ke mksud ass tue.. bangang abadi
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
ASS?ASSHOLE KO LA SYAITONN!!
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
hahaha skali dia bagi "jubo" la kat kawan dia haha ade ke ass tu salam..kah3 wss plop dia AJAR HAHA HAHAH HAHAHA
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
ajaran zamri KL ni....
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
bangang..memalukan uchiha jer..haram jad.....
AnonymousAnonymous 02 March, 2013
Ass = Bontot

bontot = Al juburi..

-lagend killer-
AnonymousAnonymous 03 March, 2013
singkatan bgi assalamualaikum=as salam :)
AnonymousAnonymous 03 March, 2013
ass...bongok ka apa???
AnonymousAnonymous 05 March, 2013
Itulah bodo tak berapa sihat..anak melayu bangsat..kalau malas taip panjang salam tu taip la AS SALAM..dah salah, ngajar pulak orang..bodo tolol!!
Domok Defiant Domok Defiant 05 March, 2013
xde siingkatan untuk
assalamualaikum
Domok Defiant Domok Defiant 05 March, 2013
4 information.. tak ada singkatan untuk assalamulaikum.salam tu dah mksud lain..
tq
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Sape main IMVU mmg tau bende bih. rofl
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
ape salah type je penuh2 mcm assalamualaikum.. in sha allah pahala ..menaip ade..kot..apetah menyebutnye.. x rugi rasenye..
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
xwajib jwab salam...sbb x dilafazkan dgn mulut...yg wajib jwab apbla ssorg itu mnyebut dgn mulut yg tuh wjib jwab...klau yg korg taip dlam mesej or chat...xwajib
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
Dia ni nak menghina..kimak lu!
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
kebodohan terserlah...
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
mmng cilaka laa org cmnie..
AnonymousAnonymous 06 March, 2013
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
aku gila sex
Ayie Nazli Ayie Nazli 07 March, 2013
asal die xtulis bontot teros jer
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
XDE SINGKATAN UTK ASSALAMUALAIKUM..
AnonymousAnonymous 07 March, 2013
salam: sejahtera
as salam: sejahteralah!
assalammualaikum: sejahteralah ke atas kamu

lenkali belajo bhs arab..
biar xpandai, tp jgn memandai2..
AnonymousAnonymous 19 April, 2013
kepala hotak dia la mcm tu jawab salam
AnonymousAnonymous 19 April, 2013
aa betul tu mane ada singkatan. cume disebabkan dunia dah maju semua nak taip mesej pun nak laju2 sampai reka singkatan sendiri yang pelik2
AnonymousAnonymous 19 April, 2013
i like this..terbaik terr
AnonymousAnonymous 18 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?-> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM




















ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri