COOL : Ladang Bunga Tulip Di Belanda Yang Sangat Warna Warni


Belanda sangat terkenal dengan ladang bunga tulipnya. Setiap tahun dari Mac sehingga May, kawasan ladang bertukar menjadi berwarna-warni kerana musim menanam tulip. Menurut Nat Geo, tulip mula ditanam di Belanda sejak 1593 dan menjadi simbol negara sejak itu.




{ 16 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 17 April, 2013
hai..saya 1st lg...nama saya ganang,,,,,,sy dari ganu... undilah umno ye......
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
buto hang nama hodoh giler,btw name aku supin biban asal sumatra,undi la parti pkr.
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
mula2 memang aku nak undi umno tapi lps ko comment 1st ni aku dah tukar fikiran...anwar selamanya...
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
perghh asal telo ko besa sbelah bentan ke? .. zzz
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
amboih..macam kek lapis kalau tengok dari atas.. btw saya sokong umno..
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
org kat atas sume bodoo hahahah
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
ko atas aku .. ko lagi bodoh ..
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
mulanya i nk sokong umno..tapi sebab i jeles tgok lembu kak shahrizat dalm kondo i dok kt umah buruk je..i tukar jela...i sokong calon bebas ibrahim ali lak
AnonymousAnonymous 22 April, 2013
Islam selamanya
Pas juga selamanya
Huhu :)
AnonymousAnonymous 17 October, 2013
dorang nampak bendera parti politik dimana sahaja. pfft.

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri