SADIS - KEHIDUPAN GELANDANGAN BAWAH TANAH DI NEW YORK (18 GAMBAR)

Malasah gelandangan di Amerika Syarikat semakin teruk sejak masalah ekonomi dunia melanda pada tahun 2010. Sungguhpun begitu kerajaan Amerika masih mampu membelanjakan ber TRILLION Dollar setiap tahun untuk peperangan di Afghanistan dan Iraq sedangkan terdapat golongan gelandangan yang lebih memerlukan bantuan. Gambar-gambar di bawah ialah siri gambar bertajuk Urban Cave yang diambil oleh Andrea Star Reese di sekitar sebuah komuniti gelandanganNew York yang tinggal di sebuah "gua" bawah tanah yang diberi nama Bat Cave.Andrea sudah mengambil gambar gelandangan yang menghuni Bat Cave sejak 2007.

#this is amerika..the #1 capitalist..dimana mereka yg kaya menjadi semakin kaya, yg miskin b'tmbh2 miskin. Mari bersyukur sebentar dengan bantuan BR1M. #LOL







Laporan asal Visura Magazine

{ 10 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 09 April, 2013
bersyukur kte kt cni
MOL.fm MOL.fm 12 April, 2013
US lagi teruk weiii .. homeless mmg ramai .. sana kos sara hidup tinggi
zulaikha zulaikha 17 April, 2013
wah gelandangan mana tuh...
naghman naghman 05 August, 2013
nice your site thanks for sharing love you all team good work keep it up

WiFi Hacking
WiFi Hacker
Password Hacker
WiFi Hack Password
naghman naghman 05 August, 2013

nice your site thanks for sharing love you all team good work keep it up

Hacking Softwares
Facebook Hacking
Password Hacker
Facebook Hack Password
wsc biolo wsc biolo 18 March, 2014
kok ga pernah di expose,malu ye...

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri