SERIUS : KAPAL SELAM MILIK PARTI PAS YANG BADASS
Home » » SERIUS : KAPAL SELAM MILIK PARTI PAS YANG BADASS

SERIUS : KAPAL SELAM MILIK PARTI PAS YANG BADASS

11 Apr 2013 71 Comments
Harga boleh runding, kalau tak jual namanya membazir.



Thanks Fullfilth dan AdrianNCF

71 comments:

  1. wak second picture sakni..aku ingat Raja Langkasuka Merongmahawangsa,,,, ape ape pomm hidup Umno!!! hari ngundi kekgi rama2 pakat pakoh bn dokpom rosmah... pyer dok,,aku C4 kan

    #ganuganang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayangi Selangor..Haktuiihh BN Najib Umum Calon BN PRU13

      Delete
    2. HAHAAHHAKKKTUIHHHHH Be eNd !!!

      Delete
    3. sayangilah jubur andar dari dirodok anwar ibrahim....

      Delete
    4. Perbezaan BN dan PR dalam pilihanraya ke 13 ini

      1. Kempen pihak PR bercerita tentang penderitaan rakyat, penyelewengan kerajaan, pendedahan rasuah dan salah laku pegawai kerajaan, menurunkan harga kereta, hapuskan PTPTN, hapuskan tol, beri air percuma, turun bil elektrik, turun harga minyak dan memberi bantuan kepada rakyat serta memperjuangkan ketelusan dan amanah.

      Manakala kempen UMNO dan BN pula ialah video lucah, Anwar kaki liwat, Anwar al-jubori, Nurul Izzah hisap aiskrim pensyarahnya, PKR agen yahudi, DAP akan tubuhkan negara Kristian, DAP akan hapuskan hak Melayu, Nik Aziz bapa kafir, Pas ialah parti Syiah, PKR perjuangkan liberal dan LGBT, Orang Melayu akan hilang hak dan kuasa dibawah PR.

      2. Seterusnya pihak BN berkempen 24 jam di TV 1, 2,3 dan semua saluran, radio, suratkhabar dan lain-lain. Menggunakan jentera kerajaan, dibantu polis dan berbuat samseng menakut-nakutkan rakyat yang menyokong Pakatan rakyat.

      Sedangkan PR pula hanya dapat berkempen di jalanan, internet dan media massa alternatif.

      3. Umno dan BN sibuk 'memaksa' rakyat bersyukur, bersabar dan berterima kasih kepada kerajaan kerana beri bantuan, buat pembangunan dan sediakan kemudahan kepada rakyat dengan MENGUNGKIT segala jasa dan hasil kerja kerajaan BN yang memerintah.

      Manakala PR pula sibuk mendedahkan salah laku, korupsi dan penyelewengan kerajaan BN selama mereka memerintah dan rasuah, salah guna kuasa dan penindasan terhadap orang susah dan rakyat yang diabaikan oleh kerajaan dan wakil-wakil rakyat BN yang tidak mempedulikan nasib rakyat kecuali apabila tiba musim pilihanraya.

      4. Cara UMNO dan BN berkempen ialah mendedahkan keburukan lawan dan mendakwa pihak PR tak layak, jahat, kotor, dan tidak boleh memerintah Malaysia dan hanya mereka yang layak.

      Cara PR berkempen pula ialah mengajak rakyat membuat perubahan dan memperbaiki keadaan dan sistem pentadbiran serta politik di Malaysia.

      Kesimpulannya, orang yang rasuah akan undi parti yang memberi manfaat kepada mereka dan orang yang memperjuangkan keadilan akan mengundi parti yang mampu membawa keadilan kepada rakyat.

      Tiap undian mengambarkan hasrat dan nilai seseorang !

      Delete
    5. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?-> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM




















      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. Raja Langkasuka Merongmahawangsa boleh dapat minyak urut.Orang atas aku ni macai umno sial la.UNDILAH BARISAN NASIONAL.

    ReplyDelete
  3. BN DAH TUA KEREPOT,NAK MAMPOS DAH.UNDILAH PAKATAN RAKYAT!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeaaa..undi anu ar pornstar..

      Delete
    2. beriea jek org tua nie. -__-
      btw. undi UMNO.

      Delete
    3. undilah BN ,sbb org tua selalunya betul

      Delete
    4. yg lagi lama tu la lg byk pengalaman dan berwibawa utk mentadbir negara..saya sendiri bekas ahli pkr..xmau dh...sgt2 menyesal masuk pkr dulu...bersekongkol dgn dap yg nyata mahu melenyapkan islam dan melayu di muka bumi malaysia yg tercinta ini..mmg pr mgajar rakyat menjadi pengkhianat agama,nusa dan bangsa..alhamdulillah ALLAHswt telah menyedarkan saya...

      Delete
    5. orang atas nie penipu....hahaha
      ak nie bekas ahli umno .. aku pn dh pernah kena tipu oleh pmimpin umno 2....

      Delete
    6. bodo sbb tuh kene tipu

      Delete
  4. badasss apenye..org umno boleh bt cmtu??

    ReplyDelete
  5. admin macai..haha

    ReplyDelete
  6. itu la macai2 pas & dap..terlalu taksub politik..haha

    ReplyDelete
  7. ko same lh admin....macai umno....taksub politik jgk....klau tak taksub ko tak upload gmbr2 mcm ni
    ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mari Jubur bontot orang atas nie ramai2...

      Delete
    2. Umngok dah amik otak ko ker. Yg tinggal cuma ayat nak juburkan org jer. Ke ko nie gay tahap gaban..

      Delete
  8. UMNO MANA RETI BUAT SEMUA NI,UMNO RETI BUAT VIDEO LUCAH JE...FUCKKKKKKK BN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. subhanallah , kamu org pas ke ?? malu lah kamu sbb agame letak pd name..

      Delete
    2. ape ke pekdahnye wat benda ni?

      Delete
    3. xtaw ke,....kapal terbang tu untuk bawak tentera ke lahat datu...

      Delete
  9. orang tak cerdik je sokong be end.. waakaka

    ReplyDelete
  10. ko tu cerdik sesangat....KAYU

    ReplyDelete
  11. kalau saye main dengan isteri saye akan mengggunakan gambir sarawak ... PERCAYALAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tempah satu....

      Delete
  12. ko pg main dgn lembu plak

    ReplyDelete
  13. okela tu...pas buat gak...dari BE END????HADO???tak do...cincin rm24juta ado la....sakai la....pas nuat nmpak je hina....BE end buat hina puji2 an segalanya....yeah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda mcm ni pn nak bangga???

      Delete
    2. Siapa cakap BN tak buat apa??
      BN tak buat benda tak boleh guna mcm ni..
      tgk la PM beli apa.. berapa kapal perang yang boleh guna..
      Lahad datu pun skrg dah selamat.. semua nye guna kapal perang yg boleh guna.. kalau guna kapal yg mcm atas tu.. boleh menang ke kalau pergi perang. -_-

      Delete
    3. Mari Jubur orang atas

      Delete
    4. 240j la sgt..kau bodo sbb percaya dakyah neraka

      Delete
  14. x lame tu............

    ReplyDelete
  15. hadi tu orang kuat pas kannnnnnn??? HEHE

    ReplyDelete
  16. admin da jd macai pulak... hahahahaha

    ReplyDelete
  17. tak yah politik lah kawan , ingat senang nak hasilkan bnda nie , ini seni , tengok kapal terbang tu , itu hasil seni yang susah nak buat. mcm2 pergorbanan jugak nak buat bnda nie , teamwork semua .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko x yah nk poyo sgt la babi bn.... cibai btl la.... ko bt la lu ckp pndai.. bodoh punya macai...

      Delete
  18. org BN reti sogok ngn duit n wat hutang jew! undi palsu pon diorg wat...sbb takot kalah...hahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih baik undi palsu dr buat janji palsu .hahaha

      Delete
  19. kreatif..UNDILAH MELAYU ISLAM

    ReplyDelete
  20. saya kristian sarawak sgt nak tergelak tengok politik org ISLAM nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam la ko jakun....Konek xsunat

      Delete
  21. Undilah yang menegakkan Islam...
    -melayu jer ker yg Islam...

    ReplyDelete
  22. PAS dah bina kenderaan ke syurga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodohnya macai bn ni...

      Delete
    2. korang xnak masuk syurga kew..kan dah kte undi pas masuk syurga...hahaha xpayah solat,pose, hahahhahahaha unid pas..kan senang...hahahahahahaha

      Delete
    3. Aku jubor orang atas ni kang....

      Delete
  23. org pas iklas wat benda2 ni... kuar pakai duit kocek sendiri..donet sorang sikit..kalau org bn depa tau RM je... x de RM jgn harap la nak wat mcm ni...

    Selangor selamat dengan pakatan rakyat...dapat air free pn dah cukup bagus dari mengkayakan BN dok perabis duit rakyar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju!! Air x payah bayar!!

      Delete
  24. ak tertanya2... kbyakan y komen2 kat ats ni umo bape ek.. da baligh blum? sries cam budak2 :D ahaha.. mrepek2 je.. gaduh bende y x penting.. haha. skrg ni x kisah ar sape menang sape kalah, sape benar sape salah.... yang kalah, boleh bertanding lagi, yang menang pulak tanggungjawab besor.. igt tuu.. kubur masing2 ;).. yang benar pulak, teruskan berada dijalan y benar... yang salah tu, betulkan kesilapan sementara masih ade kesempatan :) take positive.. ksian admin kne maki.. xpasal2 haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul 3x... (gaya upin dan ipin)

      Delete
    2. betul 3x... (gaya upin dan ipin)-oloh budok bringus mne tau ckp gitu.gaya upin ipin tokki mu..

      Delete
  25. BN IS ARE SHIT!!

    ReplyDelete
  26. lol .. tu kapal selam Najib . Cap Ayam ,, blum pa2 dh rosak ...

    ReplyDelete
  27. ni nama nya kreatif la admin bodoh badigol samdodol..Be End ada apa?replika kak jat tunggang lembu ada la aku jmpa..wakakaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni namenye membazir , pakai kejap pastu buang , parti islam tp membazir . membazir itu amalan syaitan .hahahaha

      Delete
  28. LOL...mne macai2 pk r??ang p tonggeng kt anu ar sne..nk sgt pk r..mne si LOL tu sume yg amek duet kerajaan..cube korang x pyh amek duet tu sgale..ble bantuan dri kerajaan ade,macai2 pk r ni la dlu paling dpn dok p kutip duet

    ReplyDelete
  29. adoooi, kapal selam letaknya kat dalam laut bukannya kat atas darat... adooooooi....kapal selam dah rosak je letak kat atas darat buat reban ayam

    ReplyDelete
  30. gambar last tu .. boeing 783 ke 737?

    ReplyDelete
  31. orang lebih suka pkr sebab nya yela nnt nak mmburit orang tak ganggu
    bijak pnyokong anwar ahahahaha

    ReplyDelete
  32. Undilah Bangla Nasional

    ReplyDelete
  33. ini sume poyo..bina masjid lg berfaedah..

    ReplyDelete
  34. bn lagi membazir

    ReplyDelete
  35. nk mengata ue korg apa? pas pon org islam jgk...inilah dikatakan perang saudara sesama islam...bodoh...wehhh,korg mati,malaikat xtnye r korg punya parti apa...AMALAN korg 2...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri