WTF : Anak Babi Paling Pelik Di Dunia (3 Gambar)
Home » » WTF : Anak Babi Paling Pelik Di Dunia (3 Gambar)

WTF : Anak Babi Paling Pelik Di Dunia (3 Gambar)

3 Apr 2013 36 Comments
Seekor babi di China baru-baru ini melahirkan lima ekor anak babi. Apa yang pelik ialah satu dari anak babi tersebut memiliki wajah seperti monyet. Babi tersebut adalah kepunyaan satu keluarga yang tinggal di desa Fengzhang.

Para pengkaji mengatakan keadaan anak babi yang aneh tersebut kemungkinan disebabkan oleh sebuah kecacatan yang disebut sebagai holoprosencephaly, sebuah kelainan pada perkembangan otak yang dapat menyebabkan cyclopia (keadaan yang menyebabkan mata tidak terpisah dengan sempurna).

Pemiliknya pada mulanya ingin membuangnya, namun anaknya menyukai anak babi tersebut dan ingin memeliharanya. Sekarang, anak babi itu menjadi tarikan pelancong. Babi yang serupa juga pernah lahir di wilayah Watuliney, Manado, Indonesia




36 comments:

  1. dah mcm pukimon

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tipikal..binatang pelik cket je da pnggil dajal.. sila baca buku2 agama.. baca dan ketahui sifat2 dajal dan bagaimana nk menghadapi hasutan dan situasi apabila dajal muncul

      Delete
    2. akibat hbgn persetubuhan antara mahkluk halus dgn haiwan..tak caye, tgok la kt indon tu..di sane byk ilmu itam dan kejadian mcm ne byk berlaku..ular berkepala manusia la..bukti nyata kt depan2 tu ha..

      Delete
    3. bnyk je case holoprosencephaly ats muka bumi ni... kalo cmtu bnyk la dajal. budak yg cacat satu mata pon ko nk pnggil dajal. kesian betol, dah la cacat, kne fitnah dajal lak ngan korg.

      Delete
    4. ap dier? holopronsintersispraleotakku?

      Delete
    5. hahahaha...aduh lcunya..

      Delete
  3. smart bro... sedap tu klau makan sambal kicap... pangang2!

    ReplyDelete
  4. Macam kat indon jer..

    ReplyDelete
  5. udoh nate babi gilo babi niE!!!

    ReplyDelete
  6. Ini mesti babi mix monyet ni kot..

    ReplyDelete
  7. ORANG ATAS AKU BABI

    ReplyDelete
  8. kt china ke??
    org kt sekeliling tu mcm kat indon je..

    ReplyDelete
  9. Adib.. Kamu jahat!

    Mungkin babi tu projek dengan monyet kot or entah2 dengan tuan dia... he he he

    ReplyDelete
  10. BAB1 KACUKAN apa nie??..serammm..

    ReplyDelete
  11. ada manusia balun babi ke?

    ReplyDelete
  12. kun fa ya kun.. compare harga brg kt tesco, giant n carrefour.. senang tgok kt mane plg murah.. leh soh awek2 korg jimat.. click je nama sy

    ReplyDelete
  13. Itu orang cina ehh?

    ReplyDelete
  14. mate dye beso la... gmbo ke-2 nmpk mcm senyum..tpi gmbo yg ke-3 tu nmpk mcm dye tgh b'sedih aje

    ReplyDelete
  15. monyet bt seks dgn babi la tu, seks bebas katakan, -.-

    ReplyDelete
  16. pabila public seks berleluasa di kalangan haiwan2

    ReplyDelete
  17. huuauahuhauauuah .. public sex eh

    ReplyDelete
  18. babi yg sgguh kasihan..

    ReplyDelete
  19. ntah beruk mana gi terkam ibu babi ni..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri