WTF : Apa Yang Pelik Dengan Kapal Selam UB-110 Ini? (4 Gambar)

Kapal selam ini dibina pada tahun 1918, jadi apa yang pelik dengan kapal selam ini? Dapatkah anda teka?




{ 19 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 09 April, 2013
xyah mnyamar jdi anon la mazeerr..!!
AnonymousAnonymous 09 April, 2013
nate gilo apekah yg pelik nye orng bawah?
AnonymousAnonymous 09 April, 2013
byk sgt hac ngn gear nye...=.=
Compare It Yourself Compare It Yourself 09 April, 2013
byk sgt roda tu kot.. compare harga ladies toiletries kt tesco, giant n carrefour (aeon).. senang tgok je kt mane murah.. leh soh awek2 korg jimat skit.. click je nama sy..
AnonymousAnonymous 09 April, 2013
kepala paip byk sgt..kikiki
AnonymousAnonymous 09 April, 2013
Masih lg 100% mekanikal..zaman ni bkn ada eletronik lg...elektrik pn bru nk reti buat zaman ni...
AnonymousAnonymous 09 April, 2013
pelik btl.. cmne dorg leh pikir nk wat sume ni...
AnonymousAnonymous 09 April, 2013
mazeer burik mok!!isap pale pele bapok ye!!
MOL.fm MOL.fm 12 April, 2013
hurmm hac tu berlonggok ..
AnonymousAnonymous 16 April, 2013
hac tu satu je la...yg lain tu handle valve/coke
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
takde lantai lar!! sbb tu gmbar dekat nmpak mcm ade lantai pastu bila zoom out tgk2 takda lantai
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
ni musti otak bergeliga mcm komputer nak ingat semua valve tu... maner yg nak naik.turun lagi, kiri,kanan, kedepan, belakang, nak aim torpedo lagi, aper lancau lagi leh giler... ni klu masa perang kalang kabut ni
AnonymousAnonymous 04 March, 2014
Mazeer skang dh mnyamar jadi anon ke?? Pehal lak ni??

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri